PETRAKOV 0 #1 Публикувано 14 Декември, 2007 (Редактирано) каква е идеята:значи-всички знаем какво прави турбото-а именна вкарва допълнително ваздух в двигателя,а неговия смисъл е КИСЛОРОДА защотот колкото повече е той толкова по добро изгоряне на горивото ще има а от том повече КПД и кончетата идеята ми е вместо турбо(защото е доста кинти) е да сложа една бутилка с кислород която да оботати въздуха когато ми трябва ускорение,ще си изработя клапан с дистанционно управление с които да се управлява подаването на кислород,подаването мисля да го направя преди въздушния филтърпроблем- температурата,настроиката на точното количество допълнителен кислород за да може да се постигне максимално КПД без да прегрее двигателяиначе кислорода е мн евтин и лесно се намира но трябва да се информирам за правилното му съхранение защото с тази бутилка под капака лятото....та колеги какво мислите за БЯСНАТЯ ми идея ще станели или ни защото на теория става някой обаче пробвал ли е я на практика пишете мнения с удоволтвие ще ги прочета аз лично мн съм се запалил и ще го пробвом това но първо на някой москвич да видим дали ще стане и с какви "скрити последствия " пс : карам сивис 5 генерация д13б2 Редактирано 14 Декември, 2007 от PETRAKOV Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krelion 42 #2 Отговорено 14 Декември, 2007 Ако номера с кислорода ставаше,досега да са го измислили 1000 пъти мой! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone #3 Отговорено 14 Декември, 2007 Той за имисляне е лесен но при теч щетите ще бъдат много сериозни. Когато пуснеш чист кислород на не много омалсен парцал той се възпламенява. А и температурата която би развил двигателя при чист кислород в цилиндрите е приблизително 2700-2800 градуса температура при която и водата се разгражда на кислород и водород и гори. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chopper1969 5 #4 Отговорено 14 Декември, 2007 Кислорода е по-взривоопасен и от пропан-бутана не експериментирай с него Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone #5 Отговорено 14 Декември, 2007 Поправака колега кислорода прави всичко взривоопасно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #6 Отговорено 15 Декември, 2007 колега не се опитвай да откриваш топлата вода,защото ще си скапиш двигателя! на това 1,3 ако си решил да го сбъглясваш сложи му един голям шот за азот и пускай когато си пойелаеш докато се скапи друг вариянт направи му една водна инжекция или алкохолна.Втората ще имаш каде каде по голям ефект Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KU4E_DUX 2 #7 Отговорено 15 Декември, 2007 С пръдня боя не става. Такива детонации ще имаш, че буталата може да излязат да видят кой им прави изкуствено дишане Идеята е супер де, ама нали си има оптимални горивни смеси. С какво ще компенсираш обедняването на сместта, че да не се превърне в тротил Според мен освен клапан за кислорода, ще ти трябва и клапан за допълнително гориво, а накрая ще трябва и добре да се смесят тези две съставки, за да имаме реален ефект.Ама дори и да успееш да направиш добра смес, някой трябва "да я натъпче" в цилиндрите тая смес, та да може от 1 такт да извади повече мощност. А това тъпчене с атмосферка няма как да се получи. Хммм ами ще сложим нещо да духа към цилиндрите, за да тъпче тая смес. Мога да го вържа към изходящия тракт, от където газовете излизат с високо налягане. Ще направим нещо като вентилатор, който от едната страна ще се развърта от изгорелите газове, а от другата страна ще духа в посока цилиндри. Я! Открих ТУРБОТО! Или пък можем да вържем тоя вентилатор към ангренажния ремък... Я! Открих ЧАРДЖЪРА! Ахахаахахаха дитко ти си дил голям откривател хахахах хвала на такива българи първа радост е за мене хахаха много добър отговор и то АБСОЛюТНО СИ ПРАВ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Noodle 1 #8 Отговорено 15 Декември, 2007 Вместо да се занимавате с глупости вижте ТОВА от темата на колегата cls отпреди само 2 месеца Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bat_gogo 1 #9 Отговорено 15 Декември, 2007 (Редактирано) Това е отдавна измислено колега и се нарича N2O , диазотен оксид или Нитро, Азот и т.н. Точно с азота се решава проблем със силната избухливост на кислорода, когато е в чисто състояние. Азота сам по себеси не гори, кислорода е това което е нужно за да може по-голямо количество гориво да образува горивна смес и да се стигне до нужния ефект. При нормалният атмосферен въздух (този който ни заобикаля) има само аколо 21% кислород, докато в молекулата на N2О се съдържа 50% кислород => повече горивна смес друг вариянт направи му една водна инжекция или алкохолнатова с алкохола е по добрата идея, но тука работата е доста опасна тъй като метанолът (алкохолът, който ще ти е нужен) гори без видим пламък и става доста опасно ако някаде се появи теч, а и ще ти трябва голямо количество метанол тъй като разходът му е много, много по - голям Редактирано 15 Декември, 2007 от bat_gogo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Didko #10 Отговорено 15 Декември, 2007 Вместо да се занимавате с глупости вижте ТОВА от темата на колегата cls отпреди само 2 месеца Този .PDF за модифициране на ЕГ3 го открих аз преди около ... не помня вече, може и да има 2 години Ако си направя труда да се ровя из архивите, ще намеря първата тема с питанка за този файл. Както и да е, инвестициите в ЕГ3 не си струват. Като за първа кола става. Аз вече си я карам 3-та година, но може би скоро ще ъпгредйна. Ако е по-скоро, то ще е за по-мощен сивик, само че 6 ген. Ако отложа обаче ъпгрейда за след 2-3 години, мятам се на Акорд 100%, защото до тогава ще имам и мотор със сигурност! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #11 Отговорено 15 Декември, 2007 вие не четете ли бре ?!? на тая тема писах преди около седмица СТОМАНАТА ГОРИ В БОГАТА КИСЛОРОДНА СРЕДА Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CryoGen 29 #12 Отговорено 16 Декември, 2007 колегата питаше как може да се намали нивото на кислорода до такова ниво, да не си изгори буталата, и да влее свеж въздух на конете в количката му ...ако не може физически да се направи му го кажете така ... не му се казвайте просто колко е деструктивен кислорода Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове