Jump to content
Guest dragomirrr

Accord F18a3-събирам мнения на колеги

Recommended Posts

Guest dragomirrr

Колеги, от 5 месеца карам Акорд`6 -1.8i 97г.(F18A3). Предишната ми кола беше пак Акорд 2.0 `87г- истинска японска кола!Впечатленията ми от "новия" Акорд са доста противоречиви. Твърдо сервоуправление, твърди скорости, твърди педали. Не е толкова пъргав, няма я познатата ми динамика. След 3хил. об. почти не се усеща т.нар. Хонда-кик???Какво са направили англичаните. Ако някой кара подобна или има мнение по въпроса да сподели. Иначе има много неща, които ме радват искрено като стар хондаджия...европеизацията обаче ми идва вповече...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аccord' 6 не е ли след 99г.?

6 е от 96-98г с облата решетка почти като 5. Приемам мнения и за 5 от 93-4 до към 97 почти еднакви са. Моето купе е СЕ7. Това на снимката е старата класика :) Редактирано от dragomirrr

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бъркам, тва за което ти говориш 96-98 е фейслифт само на 5-тата генерация. Ети и линкче за сверка http://catalog.auto.ru/catalog/cars/honda/accord/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бъркам, тва за което ти говориш 96-98 е фейслифт само на 5-тата генерация. Ети и линкче за сверка http://catalog.auto.ru/catalog/cars/honda/accord/

OK приемам. Изяснихме модела, но не за тва става въпрос.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми моя параход е акорд5, 94г. - Ф20З1 и след като стана въпроз, че твоя е фейслифт мога да ти кажа - икономика бацоле - и като знам моя как върви... - а той определено е тромав - Д15 би трябвало да ме изяде .. какво да ти кажа за твоя мотор - купето тежи това е истината . Ама иначе пък е икономичен за размера си :D. Определено искам да е японска сглобка е другото, което мога да ти кажа. Тромави са акордчетата ама сравни и килограмите ... Аз пък останъх приятно изненадан от акорд 6г. 00 - 2.0л. - 147 к.с. - бах тва как върви пък и след 4к. оборота не можеш да разбереш кога си влезнал в лютеницата ... определено има хонда кик :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gogosk

Здравейте колеги. Да се включа и аз в темата, въпреки че обикновенно само чета и консумирам, за което се извинявам.Аз също съм горд притежател на Accord F18A3 (Англичанка :hondarulez: )97г. от 5 месеца и вече имам някой наблюдения спрямо машинката.Значи без да споря с никой за генерацийте, не е фейслифт на 5-ца а си е първата 6-та генерация от 96- година (двигателя все пак е "F" а не "CE или CF"), но както и да е.Колега при мен тези проблеми с твърдост на педалите и сервото не се забелязва - провери ли за някакви проблеми по самите системи. Най-важното смени ли всички видове течности :) ? Всеки агрегат е с отделна помпа (съединител, серво и т.н.) и ако са старички е добре да се подменят само с качествени такива.Относно разхода - при мен е перфектен. За купе от 1300 кг, е доста приличен. В рамките на 7-7,5 л. извънградско, 9-12 л. градско и 8-9 смесено, това е при нормално каране 110-130. По този начин испускам всичко от духа на Хонда, но пък за сметка разхода за бензин.Ускорението е на доста добро ниво - имайки предвид, че преди 3 дни се борихме с една вектра 2002г. 2,4 или 2,6 бензин незнам точно в големичък баир. Резултата беше в плза на Хондата :) . Доволен съм много.Проблеми има, но не особени. Започна причукване в ходовата (биалетни тампони, или нещо от рода) и вода в багажника. Изчел съм и съм направил всичко - даже някой неща в повече и въпреки това водата си я има още.Темата ти Dragomirr е доста добра и се надявам да има доста мнения и препоръки. Ще са в полза на всички ни.Ако те интересува нещо по-подробно драсни едно ЛС.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бъркам, тва за което ти говориш 96-98 е фейслифт само на 5-тата генерация. Ети и линкче за сверка http://catalog.auto.ru/catalog/cars/honda/accord/

Колега, без да се заяждам но в руския сайт има леки грешкието ти на теб линк за сверка http://www.mann-hummel.com/mf_prodkata_eur...ktlg_01_fzart=1На мен също ми се вижда абсолютен фейслифт, но...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако приемем че сегашният Акорд е 8генерация и в момента излиза 9ата съм съгласен с теб. Просто на повечето места тоя които върви в момента е 7и, 98-02 е 6и и така нататък. NO Offence!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Здравейте колеги. Да се включа и аз в темата, въпреки че обикновенно само чета и консумирам, за което се извинявам.

Аз също съм горд притежател на Accord F18A3 (Англичанка :dry: )97г. от 5 месеца и вече имам някой наблюдения спрямо машинката.

Значи без да споря с никой за генерацийте, не е фейслифт на 5-ца а си е първата 6-та генерация от 96- година (двигателя все пак е "F" а не "CE или CF"), но както и да е.

Колега при мен тези проблеми с твърдост на педалите и сервото не се забелязва - провери ли за някакви проблеми по самите системи. Най-важното смени ли всички видове течности :blink: ? Всеки агрегат е с отделна помпа (съединител, серво и т.н.) и ако са старички е добре да се подменят само с качествени такива.

Относно разхода - при мен е перфектен. За купе от 1300 кг, е доста приличен. В рамките н

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако приемем че сегашният Акорд е 8генерация и в момента излиза 9ата съм съгласен с теб. Просто на повечето места тоя които върви в момента е 7и, 98-02 е 6и и така нататък. NO Offence!

Съгласен съм напълно с теб, но в работата си аз ползвам каталози от типа на TECDOC и мн. други и на всичките пише ACCORD VI(96-98). Дали това означава 6-та генерация незнам. По каталозите за филтри, части и др. модела след 02.2003г. се води ACCORD VIII

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,"И аз го карам същия" колега Драгомир. :) За паленето да ти кажа и мойта губи обороти сутрин като е студена и след това се нормализира. За да не загасне давам малко газчица и се стабилизира веднага. Пробвай ако не си го правил. За вървенето иска високи обороти и общо взето добре се представя. Не е за състезания- факт, но веднъж се дърпах с голф 2 ГТИ 8 клапанов и го дръпнах и то от място. С БМВ петица 99 год на дълго ме прави за срам особено на баир- не знам с какъв двигател беше, на магистралата се заиграхме. А бе не е най-страхотната кола на света, но за тези пари е най-доброто според мен. И аз имам проблеми по окачването- някакви потропвания, които не мога да разбера от какво са. Имам и онова чукане от разпределителния вал докато е студена, но като загрее е ток. Имаш ли проблеми с газта? Кви пари ти излезна инжекциона?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги от 4 дни и аз съм горд притежател на Accord 1.8 F18A3, и съм направо очарован от возията :ph34r:, аз мисля че тази килица не е за гонки(мое мнение)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... и съм направо очарован от возията :ph34r:, аз мисля че тази колица не е за гонки(мое мнение)

Съгласен съм с pesh - моят Акорд е с F18B2 и също не става за светофарни подвизи ;-) но пък возията си я бива и дългият път не изморява толкова. Важното е, че научих това преди покупката от сайтове с прегледи и тестове на автомобили, така че не съм разочарован.

 

Купето сякаш му идва тежичко и си трябва време, за да набере инерция. Не е клас "бегачка", но е идеална за хора, които пътуват често по магистрали. Стигал съм до 6 л. на 100 км от засечени 600 в стил "пенсионерски уикенд" - 80 km/h предимно с автоматично поддържане на скоростта.

Ако пък се "правиш на мъж" и я юркаш, разходът определено ще ти направи неприятно впечатление и ще бръкне в джоба още по-дълбоко. В този форум има разход при по-високи скорости, които съм потвърдил и за моята кола. Но ... всяко удоволствие се плаща.

Колкото до мощността, както го е казал колегата Мечо Пух, "Колкото повече - толкова повече" !!!

 

Не е важно как вози колата, а кой возиш в нея ;-) Безаварийно каране и в приятна компания!

 

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _

КЕФ ЦЕНА НЯМА!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моята газова е обикновено Ловато за 550лв и нямам и тези "дребни" проблеми, що се набутвате с тия инжекциони не мога да си го обесня ама никак??? Дори ме предупредиха преди монтажа, че с обикновената АГУ няма да ми работи круизконтрола - ядец! Работи и пее.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моята газова е обикновено Ловато за 550лв и нямам и тези "дребни" проблеми, що се набутвате с тия инжекциони не мога да си го обесня ама никак??? Дори ме предупредиха преди монтажа, че с обикновената АГУ няма да ми работи круизконтрола - ядец! Работи и пее.

Приятелю, и на мен не са ми излишни парите. Няма място за голям изпарител. Не стана обикновенна и се принудих, но не съжалявам. Горивото се подава на всеки колектор с инжектори. Всичко се контролира от компютър и т.н. Това е определено по-високотехнологично.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мястото е под въздуховода на двигателя, при мен е още по-претрупано но го открих, а това за "високите технологии" щеше да си прав, но в случая проблемите са при тебе, а не при мен :lol: Аз с месеци проучвах всички видове АГУ и накрая стигнах до правилния избор, иначе съм си натъпкал буквално колата с "високи технологии", просто не се сещам още какво да и туря (ако се сещаш нещо само дай идеята), но точно тази реших да я пропусна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...