policeman 1058 #1 Публикувано 6 Декември, 2007 Хайде да задам така въпроса:-Тъй като повечето дават негативно мнение за този мотор ...или някои ,да кажем,та Аджеба......На кой от вас му се е скапал такъв мотор и какво му е било,ако има такива?Интересува ме,тъй като съм решил да скачам на такъв,че за големия май няма да има кинти Моля за отговори по въпроса ,не ластици и плява от рода.....-Ма така казват;....Чух от някъде и т.н. и т.н. Благодаря предварително на отговорилите!П.с. изчел съм всичко във Форума, по темите за Прелюд. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Димитър Коев 66 #2 Отговорено 6 Декември, 2007 Здравей, колега! Мисля, че е най-добре да питаш Боги (WeaponR). Мисля, че той беше казвал в една тема по този повод, че на него му е заминала глава на 2.3 точно във връзка с мазането. Предполагам, като има ЛИЧЕН опит ще е в състояние да обясни най-добре. Иначе, аз всичко, каквото знам го знам от форуми, където съм се завирал да чета. Нямам личен опит с H23. Ще се опитам да намеря материалите, които четох и ще ти ги пусна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Devil_RX 1 #3 Отговорено 6 Декември, 2007 Я кажете нещо повече за Н23 че ме наплашихте бе хора.Сега съм с Н23А3 и съм я карал само 180 км в БГ и ще я карам чак на пролет. Да знам вобще дали да я карам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
M.Honda Civic 0 #4 Отговорено 6 Декември, 2007 карайте смело бе момчета,това че на един Прелюд му е заминала главата не означава че се случва на всички,колегите казват че 2.0-ката е по здрав и деяни повече ,но това не означава че 2.3-то не става. те в Хонда не работат балъци всичко си е изчислено. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #5 Отговорено 6 Декември, 2007 абе то с тоз номер всичко си е изчислено понякога става така че не баш всичко е изчислено защото доста производители си връщат колите към завода да си ги дооправят! Аз лично небих си взел н23 поради таз пречина че колата ще се пържи а като несъм сигурен в нея.......... ама ако си карате като пичове нормално скачайте от раз в таз кола! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Aladin 0 #6 Отговорено 6 Декември, 2007 Първо, добър вечер!Аз имам такъв прелюд, карам я от 1 година и пътувам непрекъснато с нея!Колата е страхотна и немам никакви забележки към нея, освен че по някакъв нячин ми изгоря Еку-то.Много зор вижда по-магистралите и от никъде не тече масло нито пък губи антифриз.Много ама много хора плюят по този мотор, но той още нищо лошо не е направил или пък просто съм случил с колата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Майната 4 #7 Отговорено 6 Декември, 2007 точно този мотор често пука или криви главите, дори в мобиле.де съм срещал няколко обяви с упоменат дефект в главата, понеже много се интересувах от тази модификация, но се отказах накрая. Явно и затова още през 93г е спрян от производство. Разбира се не всички коли са дефектирали, но си е проблемен и рисков този мотор, както и при калибра и вектра 16клапана 150кс и при БВМ 2.5ТД и Омега 2.5ТД. От къде обаче идва проблема - дали от недобро охлаждане или от лошо смазване и оттам да прегряват.....нека монтьорите да кажат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Devil_RX 1 #8 Отговорено 7 Декември, 2007 Н23 при Прелюд и Н23 при акорд различни ли са? Защото моята е производство 95 и според мен няма как да е с такъв двигател ако е спрян 93 от производство. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1058 #9 Отговорено 7 Декември, 2007 Колегите с тези мотори няма ли да се изкажат Моля ,дайте мнение,не се срамувайте! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
323f-fan 4 #10 Отговорено 7 Декември, 2007 (Редактирано) Н23 при Прелюд и Н23 при акорд различни ли са? Защото моята е производство 95 и според мен няма как да е с такъв двигател ако е спрян 93 от производство. Редактирано 7 Декември, 2007 от 323f-fan Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
weapon R 43 #11 Отговорено 7 Декември, 2007 (Редактирано) Здравей, колега! Мисля, че е най-добре да питаш Боги (WeaponR). Мисля, че той беше казвал в една тема по този повод, че на него му е заминала глава на 2.3 точно във връзка с мазането. Предполагам, като има ЛИЧЕН опит ще е в състояние да обясни най-добре. Иначе, аз всичко, каквото знам го знам от форуми, където съм се завирал да чета. Нямам личен опит с H23. Ще се опитам да намеря материалите, които четох и ще ти ги пусна. При мен слу4ая е друг,не си ме разбрал правилно На моя H23 блокира бутало и биелата излезе през блока да види кой аджеба е тоя ръга4 Предполагам 4е проблема е в недоброто мазане с което са пе4ално известни тези мотори,а също и в предишните собственици .Но въпреки вси4ко продължавам да твърдя 4е H23 е жесток и един от любимите ми двигатели.В момента съм с 4исто нов F20Z2 и съм много добре Редактирано 7 Декември, 2007 от weapon R Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest StreetStyle #12 Отговорено 8 Декември, 2007 Хубаво масло и газ до ламарината под 6 000 7 000 оборота не трябва да пада защото ще се счупи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1058 #13 Отговорено 8 Декември, 2007 POLICEMAN,случайно Прелюда който искаш да вземеш да е бордо металик с трилъчеви джанти и черна кожа?Знам за какво говориш , но ще си вкарвам от вън.Така съм решил Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове