Jump to content
Aleks

Интересът към S 2000

Recommended Posts

Малка, схлупена, обли форми , няма грам агресия ... какво друго - сложи едно с2000 до нсх и ще направиш разлика. Сори и аз не се кефя , нищо че е 240коня, просто колата ще е в по-добри ръце на женската част от форума, а пък за нас сигурно ще е следващия модел ;) По тая логика, всички да караме Голф или Смарт(да не се обижда никой), щото има ебахти ръбатата форма и е толкова агресивен ;)!!! Запитай се и защо НСХ и С2000, са в различни категории... няма да е само защото НСХ има по-агресивен дизайн, което не смятам, че е вярно :P!!! Ти С2000, приближаващо(бързо) в задното огледало си е доста агресивна гледака, направо, да се впечатли човек!!! Никой, никога, ама никога, няма да ме убеди, че С2000 е женска кола ;)!!! А, също искам да видя и жената, която ще кара(истински), С2000 ;)!!!

Редактирано от Ashes

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А, също искам да видя и жената, която ще кара(истински), С2000 :unsure:!!!

Te такава жена може да ме позамисли да сменя статуса в паспорта, проблема е че или ще е женена или гаджето и ще ми каже:"Много като тебе вече плакаха!"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Aleks

Е добре тогава Тиграта няма огледало на сеника от шофиорската страна значи не е женска нали???

Редактирано от Aleks

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е добре тогава Тиграта няма огледало на сеника от шофиорската страна значи не е женска нали???

:unsure:;) ;) :) :) ;):D :D :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Важното е автромобила да е полезен на собственика критерийте са много зависи какво търси човек няма значение мнението на околните важно е на теб да ти е полезен аз мисля че парите за с2000 са много просто незнам защо е толокова скъпа тая кола

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акциза е проблема на S2000, иначе ква оферта имам за S2000 за 10 000 euro :) Но засега ще си останеме само с течащи лиги :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко ти е голяма касичката аз съм с 3-литров бидон :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе кво ви става колата си е супер спортна...и както каза колегата защо почнахте да правите сравнение между S2000 & NSX...?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest HaeMHuK

абе кво ви става колата си е супер спортна...и както каза колегата защо почнахте да правите сравнение между S2000 & NSX...?

остави сравнението им,на мен ми е най-интересно по какъв критерий определят коя кола е мъжка и коя е женска... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest krisko

абе наистина всеки си има мнение.....но да казваме коя хонда е женска и коя мъжка.....:?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи естествено обикновен човек ;) сам не може да си отговори но Аз естествено като научен работник ( нали си пиша докторат-скромен)мога да ви предложа един простичък тест. Събирате произволна съставена група от равен брой мъже и жени и им показвате 2(две) коли хонда с2000 и няква друга примерно М5 им им задавате простия въпрос коя ви харесва нужно ли е да обяснявам нататък ;) .Естествено мога да продължа и с други примери при чието разглеждане няма да е трудно да се установи принадлежноста на даден автомобил дали е "мъжки" или "женски" ;) . за неразбралите лекцията продължава утре ;) .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ashes

Мъжка или женска, агресивна или не, интереса е налице ;) ! А, затова беше темата ;)!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest HaeMHuK

Определено го има интереса остава да паднат акцизите и да заместим ЦРХ-а с С2000

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено го има интереса остава да паднат акцизите и да заместим ЦРХ-а с С2000

точно ще се случи и петролните запаси ще свършат :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dominic

Алекс, понеже зададе въпроса (да припомня) дали бихме си купили хонда S2000 ако имаме тази възможност....Ако все още смисълът на темата е този, аз бих ти отговорил така: Ако имам пари за две коли, и мога да си позволя да ги поддържам и двете, тогава бих се замислил да купя S2000 като втора кола. Но ако имам парите само за S2000 - бих избрал по-скоро спортно купе, или агресивна кола с 4 врати - (въпреки, че съм още на 26 години) причината е в това, че не мога да си позволя лукса да имам само 2 места в колата - подобно на собствениците на Honda CRX - възхищавам се на ентусиазма им и компромисите, които са направили и продължават да ги правят, за да имат удоволствието да карат тези двуместни коли :)Относно мнението за Honda S2000 (което те интересува) - мога да кажа, че съм и чел само характеристиките на хартия - и пак съм впечатлен ;)ПП: и винаги когато пътувам за морето се радвам два пъти - веднъж, че карам спортно купе и още веднъж, че имам компания и сме 4-рима. ;)Изводът е твой.Успех в избора (ако си търсиш кола).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Aleks

Той можеби за първи път е виждал трабанче и се е чудел каква е тази кола :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

;)

;) ;) :D :D :D :D :D :D :D :D

:) голям мерак имате да пускате теми в раздела продава ... интересно , какво толкова имате за продаване , че толко зор ... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Aleks

Би трябвало да си видял преди да задава6 глупави въпроси.И все пак темата е друга :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

;)

;) ;) :D :D :D :D :D :D :D :D

:) голям мерак имате да пускате теми в раздела продава ... интересно , какво толкова имате за продаване , че толко зор ... ;)
Квот си имаме си го продаваме ;) ,а ти не четеш ли каква е темата?да беше питал в лични ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата е много стара и може да си отнеса Уорн ноКакви глупости ги говорят тука половината че S2000 е женска ? Нямала агресивна линия ? аре бе......само като и видиш предните фарове и знаеш че ще те изяде. и да има по бързи коли .....на мен щом ми харесва другите да си....... Само дето в българия не много коли и се опират на този двигател :P Мисля че спокойно може да дръшне Sкласа на Мерцедес или М3 на Бмв

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хихи, абе не искам да те разочаровам... защото аз самия останах разочарован... на една месечна среща миналото лято или по-скоро даже, едно S2000 бе наказано брутално от една M3. Неприятно, но факт!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не подценявайте така М-ката - най-доброто oт BMW , все пак е и с по-голям двигател и с повече коне

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest activity
Отговорено (Редактирано)

изобщо даже нямат база за сравнение , разбира се ако БМВ-то е 2.0 тогава може да се сравняват и тогава познай :P много се надявам да пуснат Honda Legend Mugen M1 скоро на пазара и тогава всички немски са в голяма опасност ;)

Редактирано от activity

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

дааа същото чудовище , а още по лоша е характеристиката на двигателя , 150 к.с / литър или просто MUGEN POWER :P

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Редактирано от activity

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Нали знаете че М3-ката е V6 и обема на двигателя и е 3.2 литра? Не забравяйте това. А и е доста по мощна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO

Нали знаете че М3-ката е V6

Само Е-92 е с V-образен мотор,Е-36 и Е-46 са 6-ци в ред

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Izanagi

И 92-ката е V8

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз немисла ,че С2000 бие по характеристики това чудовище#PerformanceThe M3's S54 naturally aspirated engine produces more than 100 horsepower (75 kW) per litre (340 hp/3.2 litre), a notable feat.EUR Models * 343 bhp / 256 kW @ 7900 rpm * Torque: 365 Nm / 269 ft·lbf @ 4900 rpm * 0-60 mph - 4.5 seconds (6 Speed SMG) / 0-60 mph - 4.8 seconds (6 Speed Manual) * 1/4 Mile - 13.1@105 mph * Top Speed: 185 mph (298 km/h) * Skid Pad: 0.98gFound in: 2004+ USDM Honda S2000, 2006+ JDM Honda S2000Displacement: 2157 ccPower:237 hp @ 7800 rpm (SAE net Rev 8/04, SAE J1349)Torque: 162 lb-ft @ 6800 rpm (SAE net Rev 8/04, SAE J1349)Compression: 11:1Redline: 8000 rpmBore: 87.0 mmStroke: 90.7 mmValvetrain: 16 valve DOHC VTEC

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Да моя грешка.

Ето ги двигателите на М3

 

Е30

(2.3L-16v I4) - 195 PS (192 hp/143 kW) − 0-62 mph: 7.5 s. Top Speed: 146 mph (235 km/h)

(2.3L-16v I4) - 215 PS (212 hp/158 kW) − 0-62 mph: 7.0 s. Top Speed: 149 mph (240 km/h)

(2.5L-16v I4) - 238 PS (235 hp/175 kW) − 0-60 mph: 6.2 s. Top Speed: 154 mph (248 km/h)

 

Е36

3.0l-24v I6

Euro 210 kW/286 bhp 6.0 s 155 mph / 250 km/h

U.S. 177 kW/240 bhp 6.1 s. 137 mph / 220 km/h[7] (electronically limited)

3.2l-24v I6

Euro 236 kW/321 bhp 5.5 s 155 mph / 250 km/h (electronically limited)

U.S. 177 kW/240 bhp 6.1 s. 139 mph / 225 km/h (electronically limited)

 

Е46

EUR Models

 

343 bhp / 256 kW @ 7900 rpm

Torque: 365 Nm / 269 ft·lbf @ 4900 rpm

0-60 mph - 4.5 seconds (6 Speed SMG) / 0-60 mph - 4.8 seconds (6 Speed Manual)

1/4 Mile - 13.1@105 mph

Top Speed: 185 mph (298 km/h)

Skid Pad: 0.98g

 

US Models

 

333 hp / 262 ft·lbf

0-60 mph - 4.5 seconds (6 Speed SMG) / 0-60 mph - 4.8 seconds (6 Speed Manual)

1/4 Mile - 13.1@105 mph[10]

Top Speed: 155 mph (electronically limited)[11]

Top Speed: 185 mph (delimited and indicated, real speed is 176mph)[12]

Skid Pad: 0.98g

 

Е90(2,3) Мотора мисля да го оставя без коментар - 4.0L V8

 

И както виждате Е36 и Е46 говорим за от 281 коня до 343 в европейските им версии (изключвам CSL и GTR модификациите) и говорим за обем от 3.0 до 3.2 литра и шест цилиндрови двигатели. И въртящ момент грубо казано с 50% по-голям от този на S2000 както и разлики от 20% до 50% в мощността. S2000 е прекрасен автомобил, най-добрият в клас до 2000 кубически сантиметра. М3-ката ще я видим колко струва 2009 или 2010 когато Хонда би трябвало да пуснат един дългоочакван автомобил, а именно новият NSX който по непотвърдена информация би трябвало да бъде оборудван с агрегат с 4000cc който е V10. Чакането ще си заслужава.

 

Едит: Извинявам се пак за грешката ми в предия пост!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Krelion
Отговорено (Редактирано)

Имаше един Бест Моторинг където караха Даунхил какви ли не коли.Поршета,Астони,Беемвета и кво ли не.В крайна сметка залога беше не коя е най-бързата,а коя е най-приятната кола за каране.И познайте:1-во място С2000 2.2 а на второ С2000 2.0!Колите се караха само от Тцучия.Незнам защо,ама му вярвам на то я човек!Аз съм си казал...тва ще е следващата ми кола!PS:Обороти му е майката.Айде малко звуци и картини за душата: http://www.youtube.com/watch?v=QHqRVqPQD-8

Редактирано от Krelion

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

рекса ги уби хаха :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

и все пак хонди има по добро съотношения к.с на литър и к.с към теглоа и бмв-то да бие.....нали няма да е хубаво колкото хонделата :)Едит: Е как няма ЦрХа да бие........240 коня.......на 720 кила ....малко нали разбираш

Редактирано от HondaFanatic

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest west bam

Яко се кефих на клипа рекса кърти :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе и аз съм фен на BMI, и там често слагат за benchmark М3 или М5 ! и ако трябва да им ги ползваме тях за изводи .... днес гледах как toyota supra и nissan gt-r и nissan 350z просто не оставиха никакъв шанс на NSX (дали има смисъл да споменавам и S2000) ... и дори конструкторите на mitsubishi EVO и subaru impreza в няколко интервюта, казват че се стремят да достигнат M3 ...и може би 95% от състезанията в които tsuchia или gan san, карат дадена кола, тя печели ... карат много по-рисково и на предела на възможностите на колата, и атакуват завоите доста по-агресивно, просто защото знаят че другите ще ги пуснат, нали все пак са им шефове ...и част от тестовете им не мога да ги приема за истина, преди време правиха тест на McLaren F1, и даде време около 1,03 или 1,04 минути на тяхната писта, днес видях последния nissan GTR да прави обиколка за 58 секунди ? WTF ? дори Civic Mugen RR дава около 1:05 или 1:06 на тази писта ... грам логика няманикой на света не може да ме убеди че civic е толкова бърз колкото и mclaren f1, при разлика от около 400 коня в полза на McLaren та идеята ми е ... не вярвайте толкова на това което ви се твърди че е по добро в BMI или където и да било :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Японците се стремяли да достигнат М3? :ph34r::lol: :lol: Японците имаха закон който не им позволяваше да правят коли повече от 300 к.с. допреди една година!И пак млатеха зверски европейски бегачки!!!!От съмсем скоро закона падна и първите които изкараха кола бяха от Нисан.Да, именно ГТР.И скромното нисанче ОМАЗА всичко което му се изправи на пътя и то на цена 2,3 пъти по малко от конкуренти си! М3 хаха,защо си мислите,че японците не могат да направят нещо по-добро?Колко струва М3?Японците винаги първо мослят 154693698 пъти преди да направят нещо.Те са тотално наясно,че нямат традиций в автомобилостроенето като БМВ и Мерцедес,и ако изкарат коли дето струват по 736538202836 лева никой няма да ги купи колкото и да са добри!Изключение прави само Лексус които се оказаха толкова добри, че се установиха като луксозна марка само за 10-15 години ( в Европа от 3-4).Тва е. Може някой да каже че съм фанатик,ама просто НИКОГА няма да се кача в кола различна от японска! :zen: :zen: :zen:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...