lookcho 98 #1 Публикувано 21 Ноември, 2007 1. използвай обонянието си за да разбереш дали тече от някъде - шансовете ти са добри , но не го прави само преди да запалиш , а и на запалена кола ( да има налягане в системата) 2. ако не тече направи същия експеримент , но от пълно до празно и обратно ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
go6i11 6 #2 Отговорено 21 Ноември, 2007 (Редактирано) номер 4 е верния отговор не се притесняваи 90 процента от хондите са така на празен резервоар сипах 10 литра стрелката мръдна и отиде то4но на края на 4ервеното за резерваслед това сипах още 10 литра и измина цялото разстояние до средата на скалата за от4итане и сигурен ли си 4е резервоара ти е 55 литрана 5-та генерация хондите резервоара е 45литра- проверено Редактирано 21 Ноември, 2007 от go6i11 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fanaticeti 0 #3 Отговорено 21 Ноември, 2007 1. използвай обонянието си за да разбереш дали тече от някъде - шансовете ти са добри , но не го прави само преди да запалиш , а и на запалена кола ( да има налягане в системата) 2. ако не тече направи същия експеримент , но от пълно до празно и обратно ...Какво имаш предвид от пълно до празно - sorry не го разбрах Иначе мирисах на всякъде и при работеща и загасена кола не мирише И ти караш D16A8 давало ли ти е такива разлики Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fanaticeti 0 #4 Отговорено 21 Ноември, 2007 (Редактирано) номер 4 е верния отговор не се притесняваи 90 процента от хондите са така на празен резервоар сипах 10 литра стрелката мръдна и отиде то4но на края на 4ервеното за резерваслед това сипах още 10 литра и измина цялото разстояние до средата на скалата за от4итанеСпоред теб експиремента е следният Опитвам се да мина 250 км . или загасва или... Лятото нямах този проблем смятах си ги точно +- 2 л.Да резервора ми е 55 л Редактирано 21 Ноември, 2007 от fanaticeti Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
go6i11 6 #5 Отговорено 21 Ноември, 2007 и аз така гледах отна4ало стрелката на бензина Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest CryoGen #6 Отговорено 21 Ноември, 2007 Колега имам абсолютно същия проблем ... прибирам се ... стрелката на една позиция, паля сутрин с 1-2 мм по-ниско ниво ...чесно казано ми е много студено да се занимавам точно в този сезон да разнищвам тази мистерия ... но съвсем скоро ще се заема сериозно ... надявам се все пак някой ако е имал подобен проблем да напише как го е решил Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #7 Отговорено 21 Ноември, 2007 При мен се получи също подобна аномалия но не че ти е изчезнал бензина а уреда не показава верно откакто стана студено нещо се бъгна и моя а аз не карам на бензин но зареждам повечко да има за всеки случай пробвай да заредиш колкото километра си изминал и ако пак отиде до средата е от уреда проблема ако ли не може нещо да се позапушило че напоследък попадам само на калпаво гориво Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 205 #8 Отговорено 22 Ноември, 2007 Аз карам на газ и периодично сипвам по 10л бензин - като стигне стрелката на резервата и леко влезе в червеното.И стрелката - хооооп на средата. Много изнервящо според мен, но се свиква. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Noodle 1 #9 Отговорено 22 Ноември, 2007 Какво имаш предвид от пълно до празно - sorry не го разбрах....Демек зареждаш резервоара догоре, докато изключи пистолета на колонката, караш колкото караш и отново зареждаш догоре, докато изключи пистолета на колонката. Гледаш колко км. си минал и колко литра си сипал втория път и смяташ !!! И мое мнение - не се лъжи да смяташ по стрелката. При мене от пълен резервоар до средата е около 20 литра, от средата до резерва около 10, и резерва е около 10 литра. Казвам "около" щото в момента не си спомням дали резервоата ми е 40 или 40-2-3 литра. Понякога караш и стрелката не мърда, понякога пада все едно ти тече бензин отнякъде !!! Горния метод за засичане е най-точен - като смяташ разход ползвай него. И гледай да пълниш и двата пъти на една бензиностанция - да не те лъжат различно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dio 3 #10 Отговорено 22 Ноември, 2007 Най вероятно уреда за измерване на горивото да не отчита много правило, а и от червената зона до празния резервоар са поне 5 литра .... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #11 Отговорено 23 Ноември, 2007 И какво се оказа харчи много или не отчита вярнопри мен се оказа: и двете ... на светеща лампа съм минавал 150км градско П.П. двигателя ми не е а8-9 , а з2И гледай да пълниш и двата пъти на една бензиностанция - да не те лъжат различно колегата е прав , но с вдно изключение : така или иначе ще те излъжат - гледай да заредиш на една и съща колонка в една и съща бензиностанция , че не лъжат равномерно колонките Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
assfull 112 #12 Отговорено 24 Ноември, 2007 ей и аз съм така,с тоя разход 15 нещо не си го обяснявам.а карам кафемелачка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bat_gogo 1 #13 Отговорено 24 Ноември, 2007 стрелката на бензина въобще не я гледам вече. Карам си аз извънградско минавам 200км стрелката почти не мърда, изминавам още 100км и О БОЖЕ половината резорвар го няма ако карам по надолниче или нагорнище пак дава грешка. Един съвет: Не ползвай бензиновия датчик за статистика! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest darius #14 Отговорено 24 Ноември, 2007 Демек зареждаш резервоара догоре, докато изключи пистолета на колонката, караш колкото караш и отново зареждаш догоре, докато изключи пистолета на колонката. Гледаш колко км. си минал и колко литра си сипал втория път и смяташ И гледай да пълниш и двата пъти на една бензиностанция - да не те лъжат различно Това е най-добрия начин да сметнеш разхода.В София моя Б16А2 харчи 12,като застудя 14,щото термостата ми е заминал.Иначе не се стягай,лъжат ни в грамажа,сипват водица и други разни CH-примеси,времето е студено и задръстванията огромни.Поне на светофарите с отброяване на минути можеш да гасиш.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest johnyboy #15 Отговорено 24 Ноември, 2007 Тя тая тема си е за кошчето Обсъждате многократно дъвкан въпрос Всички уреди са ориентировъчни, кето значи НЕТОЧНИ На сивиците са май най-неточни!Разход се засича от пълен ( значи да виждаш бензина а не когато изключи пистолета ) до пълен и то с предписаните от производителя гуми Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VTEC 18 #16 Отговорено 26 Ноември, 2007 Според мен почти навсякаде лъжат в количеството.Отделно като заредиш няколко пъти "лайна" с бензина и караш на резерва и дръпне утайката ,всичко може да стане и датчика а и не само на него.Според мен трябва чистене на резервоара и добавка за бензина която спомага за изчистване на водата в горивото.Да и това го има като вариант.Мой съсед имаше такъв проблем.Пича си кара,стигне ли му до средата и колата почва да се дави,прекъсва.След ходения по мъките,елкони,чудеса.......се оказа мръсотия и вода в резервоара. Успех с горивата колеги.Цените са ни европейски ,а даже и по скъпи вече ,ама качеството....... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове