Jump to content
Guest nicki

Трудно включва на първа

Recommended Posts

Guest nicki

Здравейте, наскоро си купих Civic 2001 1,6 VTEC на 65 000км. Колата върви много добре, но ми се струва че като влючвам на Първа предавка, самото включване отнема доста време. Например усещам все едно нещо спира лоста още в самото начало, после малко мърда напред, после пак нещо го спира и като го премине вече отива на скорост. За по-лесно даже първо включвам втора и после на първа. Дали е проблема само при мене или просто английските Сивици са си такива? Или пък трябва да сменя маслото на скоростната кутия? Моля ако някой е имал същия проблем да сподели как се решава. Благодаря предварително. :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Prelude_2.0

аз имам същия проблем с прелюда , ама чат пат ( като загрее май ) си влиза безпроблемно ....и аз незнам какво точно става нека някой по компетентен да се изкаже :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

евентуално феродоф диск е на финала

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурен съм, че не е износен съединителя. Просто ме интересува дали някой има Сивик като моя със същия проблем? Иначе ми е лесно да я закарам в Юби-Ко и там да ми я оправят. Ама ако мога да си реша проблема сам? Може би фабрично си е така незнам. Карам и 6-та генерация само че японска, тя е на 190 000 и там нямам проблеми с превключването :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено не е така фабрично.Скоростите са японски нищо че се сглобява във Англия.Ако и задна ти се включва по подобен начин си е съединител или хидравличната му система.

Редактирано от Hronos

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и при мене е така а скоро сменях диска на съединителя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изгаси колата и виж дали пак ще е така,ако тогава влиза без проблем значи си за съединител !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен е така, особено като не загряла едвам вкарвам 1-ва (в движение). Иначе на място лесно влизат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен е така, особено като не загряла едвам вкарвам 1-ва (в движение). Иначе на място лесно влизат.

а изравняваш ли оборотите (подаваш газ) преди да мъчиш 1ва в движение?синхронизаторите на 1ва са сметнати да работят основно в обратна разлика - двигателя се върти, гумите нев обратна разлика, когато първичния вал се върти по-бавно от вторичния, не работят особено добре, и в движение 1ва се включва по-трудноМиямото е прав, ако на изключен двигател скоростите влизат трудно - си за смяна на масло на скоростите. ако влизат лесно, то проблема е по-скоро в съединителя.Никой не спомена евентуално да са ти сменили маслото в скоростите с диференциално. Хонда си иска двигателно масло за скоростите, имат си тяхно специално MTF, което вече го има и в БГ представителите и не е скъпо
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, наскоро си купих Civic 2001 1,6 VTEC на 65 000км. Колата върви много добре, но ми се струва че като влючвам на Първа предавка, самото включване отнема доста време. Например усещам все едно нещо спира лоста още в самото начало, после малко мърда напред, после пак нещо го спира и като го премине вече отива на скорост. За по-лесно даже първо включвам втора и после на първа. Дали е проблема само при мене или просто английските Сивици са си такива? Или пък трябва да сменя маслото на скоростната кутия? Моля ако някой е имал същия проблем да сподели как се решава. Благодаря предварително. !!!

Нещо подобно имам, на 1ва понякога нещо спира лоста. Казаха ми че спира зъб срещу зъб и ако сменя за крупна сума синхронизаторите за 1ва и 2ра може да се оправи. Маслото е сменено с MTF. Като се случи вкарай втора скорост и първа, или лоста крайно дясно и първа, или докато подпира пусни много леко съединителя, но последното е рисковано защото ако предозираш ще се изчатка здраво и ще изхвърли наполовина вкараната предавка. Опция е ако стане да потеглиш на 2ра. Не е съединител също така. Редактирано от gin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на мен така ми беше и на рекс-а и на prelude-a сега. Точно сякаш застават зъб срещу зъб и съвсем леко като отпуснеш съединителя, веднага влиза, а като покараш малко и загрее, всичко се оправя. Според мен като е студен мотора маслото е доста по-гъсто и от там идва проблема. Но досега не съм видял хонда, на която това го няма изобщо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

скоростите на хонда влизат еднакво лесно както при -30 градуса така и при +40

Магнуме не съм съвсем съгласен . Дали хонда или друга марка досега не съм карал кола , която на студено да не влизат малко по-трудно скоростите. Става въпрос за студено време + студена кола ... иначе като покараш ясно че всичко се нормализира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвах на изгасена кола, като че ли става по-лесно включването. Относто дали е загряла или не, няма никакво значение- влизат си скоростите по един и същи начин. Добре де ако ми е заминал съединителя, не трябва ли и на задна да ми влиза трудно? Май трябва да я закарам първо да и видят масълцето. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest F20A4

Еми така или иначе ще ходя до Бултрако другиа месец, та ще се види. Интерсно маслото на рекса беше бистро като сълза, а със сигурност беше на над 40 000км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвах на изгасена кола, като че ли става по-лесно включването. Относто дали е загряла или не, няма никакво значение- влизат си скоростите по един и същи начин. Добре де ако ми е заминал съединителя, не трябва ли и на задна да ми влиза трудно? Май трябва да я закарам първо да и видят масълцето. :D

Аха, няма значение дали е загряла. И не е съединител щом другите влизат мазно. На мен в Бултрако ми го възпроизведоха на изгасен мотор след 5-10 опита, поумуваха, не изглеждаха особено трогнати че се оплаквам от това сякаш е нещо нормално, и ме стреснаха с малко цени и уговорка "може би" ;) тъй че сякаш не е драма Редактирано от gin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз го имам тоя дерт като включвам на задна ... и то особено като съм карал преди това напред. иначе ако от място включа на задна всичко е точно. обаче ако съм карал напред, спрал съм и искам да включа назад, не става понякога. даже ми се е случвало и да изхърка. какво е според вас положението при мен ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vlaladim

аз го имам тоя дерт като включвам на задна ... и то особено като съм карал преди това напред. иначе ако от място включа на задна всичко е точно. обаче ако съм карал напред, спрал съм и искам да включа назад, не става понякога. даже ми се е случвало и да изхърка. какво е според вас положението при мен ?

Това същото го оправих след като реших , че майсторите не са ми натегнали съединителе , оправих го кат позатегнах ...Първа лесно ли ти влиза ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Масълцето смени 10w40 по читава марка и ако няма разлика,тогава мисли за други по сериозни неща :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Масълцето смени 10w40 по читава марка и ако няма разлика,тогава мисли за други по сериозни неща :unsure:

MTF. Само дето това не помага.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на мен така ми беше и на рекс-а и на prelude-a сега. Точно сякаш застават зъб срещу зъб и съвсем леко като отпуснеш съединителя, веднага влиза, а като покараш малко и загрее, всичко се оправя. Според мен като е студен мотора маслото е доста по-гъсто и от там идва проблема. Но досега не съм видял хонда, на която това го няма изобщо

това става само на задна, понеже не е синхронизирана. за да става на 1ва, трябва синхронизаторите да са си отишли, или маслото да е сериозно сбърканоскоростите на хонда влизат еднакво лесно както при -30 градуса така и при +40
Само на задна ставало, еднакво лесно влизали при всякаква температура - това са пълни глупости! При мен също се получава при студен мотор, но когато загрее колата, маслото се разрежда и всичко си идва на мястото. Начинът с връщането леко на съединителя помага - пробвал съм го много пъти, но ако не помогне и това, вкарвай направо втора. Получава се не само при Хонди, а при всякакви автомобили... не е болка за умиране, а съединителят едва ли е за смяна!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич тая тема е на 2 години, първо питай дали има живи сред тия които са писали :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много смешно няма що! Иначе по темата: проблема си остана и след смяна на маслото на скоростната кутия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Nicki i aз имах същия проблем с първа скорост. Аз също карам англичанка и на скоро си разреших малко проблема. Вкарах колата в сервиз и след това майстора каза, че е правил някакви настройки на лоста отдолу. Мисля, че и ти се нуждаеш от същите настройки. Подчертавам обаче, че проблемът не е решен напълно. Усеща се леко задиране, но 1-ва си влиза доста по- леко.Обече темата май е стара, а? Аз нямах време да чета от началото, съжалявам! :unsure::rolleyes:И въпреки, че темата е стара, ако намериш решение, различно от моето, моля те пиши ми лично да опитам и аз! Късмет!

Редактирано от Зизката

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменяй трансмисионното масло. И при мене на първа влизаше трудно, след това и на задна почна да се опъва и това само докато загрее. Смених маслото и забравих за проблема :shock:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Nicki i aз имах същия проблем с първа скорост. Аз също карам англичанка и на скоро си разреших малко проблема. Вкарах колата в сервиз и след това майстора каза, че е правил някакви настройки на лоста отдолу. Мисля, че и ти се нуждаеш от същите настройки. Подчертавам обаче, че проблемът не е решен напълно. Усеща се леко задиране, но 1-ва си влиза доста по- леко.Обече темата май е стара, а? Аз нямах време да чета от началото, съжалявам! :bg::dry:И въпреки, че темата е стара, ако намериш решение, различно от моето, моля те пиши ми лично да опитам и аз! Късмет!

Я сподели какви са тези настройки и точно на какво, защото според капацитетите по Хондите нямало нищо за настройка там при скоростния лост (на англичанките).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега, Slade, нямам никаква представа майстора, какво е пипал. Казвам само това, което ми каза. Казвам също, че има видим ефект, не 100%, но над 50%. Не че 1-ва си влиза като в масло, но вече не се изискват усилия и силен натиск. Иначе лоста си задира някъде отдолу, ако ме разбираш, но това си го имаше и преди.

Редактирано от Зизката

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разгледах схемата:

 

Публикувано изображение

 

вижда се, че има места за смазване, места за притягане или разхлабване

 

Ако нещо може да се прецака, то набирането на боклуци и гадости в и около оная топка долу на лоста може да е някаква причина за затрудняване на превключването, но това е съчинение по картинка - истината може да е съвсем друга!

 

Колега, Slade, нямам никаква представа майстора, какво е пипал. Казвам само това, което ми каза. Казвам също, че има видим ефект, не 100%, но над 50%. Не че 1-ва си влиза като в масло, но вече не се изискват усилия и силен натиск. Иначе лоста си задира някъде отдолу, ако ме разбираш, но това си го имаше и преди.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пасата на баща ми има същия проблем първа понякога неможе да влезне ако щеш и лоста да изкъртиш. Говорих с хора и ми казаха заеби го то това си е от износване и накви такива демек нещо от лоста от свързване и прочие. А пасата е 91г. На хондата се почна на скоро да се появава този проблем обаче все още е поносим. CR-v

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gng89

И при мен го има този проблем и то само със задна.1-ва не съм имал проблем.Май ще да е нещо от щангите! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен задната е страшно зле - при едно от 5 включвания влиза нормално, през останалото време пада лудо ръчкане и налучкване докато включи. Така е вече с 2 скоростни кутии, та предполагам може да е нещо по лостовата система?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...