Jump to content

Recommended Posts

Незнам какво да правя.И двата маркуча които влизат в радиатора на парното са горещи а духа хладен вьздух.Може ли ДА Е ЗАДРЬСТЕНО радиаторчето и ако е има ли вьзможност да се прочисти без да се сваля,например с пароструика или нещо подобно.Сипвал сьм всякаквиви препарати без полза дори и СОДА КАУСТИК.ЗАГРЯВА НОРМАЛНО ,Може ли да е термостат.Клапите са добре.Вьзможно ли е да не е обезжьздушена и как се прави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може да ти е запълнено радиаторчето с боклуци ... (исъхнали листа от дървета, прах, кал ...)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако Х-са ти е втора генерация може да имаш проблем просто с клапата за подаване на топъл или студен въздух ( най-тежкото заболяване на 2г сивик и Шътъл 2г също ) !!! В такъв случай единсвеното решение е ръчно през зимния сезон да връткаш клапата от двигателния отсег ( коша ) и лятото обратното !!! Самата клапа се намира някъде зад делкото , близо до стената граничеща със самото купе :dunno: Ако някой може да ми даде снимка на коша ще се постарая да ви маркирам в кой район да търсите :angry: Врътката на парното ( топло - студено ) нормално ли ти се врътка или се врътка супер леко ???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Greenwater

Пич ,и аз в момента съм с подобен проблем ,обаче цялата работа при мен поне е от обезвъздушаването ,сиреч имаш въздух в системата и за това нямаш парно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

проблема ти го оправям за 10секунди.а ти можеш за малко повече :dunno: провери както ти каза колегата ТИНО и ако не е от там отваряш дясната врата и лягаш на пода с едната ръка си въртиш копчето топло студено а с другата бараш от доло под таблото кадето ти е СДто там ще осетиш каде се врътка трябва да е един бял полу кръг.помогни му с ръка и ще разбереш какво е топло :angry: и после да почерпиш :bye:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прави са Тино и Бенджи, ако не беше обезвъздушена системата-нямаше да са ти топли маркучите за парното. Имаш неработеща клапа за струята на въздуха.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе колега стига с това обезвъздушаване.пробва ли това под таблото да го приместиш на ръка ??????жилото ти го мърда но не е достатачно премести го и ще ти стане лято :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мрьднах клапата на рька затворих я на топло и пак неще

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това е кранчето което пуска топла вода към радиатора на парното. към кранчето е закрепено жилото което управляваш с врътката на таблото.кранчето се намира в двигателния отсек, близо до задната стена и от него излизат 2 маркуча. Едниния отива към купето а другия към блока. Огледай маркучите които влизат в купето и ще го видиш.На ръка завърташ лостчето към което е свързано жилото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и него сьм го бутнал за топло работи .Наи вероятно е запушено радиаторчето,ще пробвам с пароструика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...