Jump to content
BALKY

дайте идея !

Recommended Posts

Здравейте, появи ми се следният проблем на колата..При запален(загрял нормално)двигател на празен ход, при подаване на газ се вдигат нормално оборотите, но когато се отпусне газта те падат рязко надолу и не могат да се възстановят в нормалните граници(800-900) и двигателя загасва.При каране си работи нормално, но когато се натисне спирачка за да се намали или спре, оборотите падат и двигателя гасне.Записах си час за диагностика, но ми е интересно от какво може да се получава този проблем.Имате ли идея, дали в компютъра на автомобила се пази някаква информация за самият автомобил.Питам защото колата ми беше на сервиз за съвсем други неща ( бояджийски) и си работеше нормално, а когато отидох да си я взема се появи този проблем.Не мога да обвинявам никого, защото не мога да докажа, че в сервиза са ми сменили нещо по колата, както и от сервиза отричат да са пипали нещо ... ФАКТ е , че колата ми работеше нормално преди да я закарам в този сервиз :cry:((((((((((((Но не дай си боже пък да се окаже,че са пипали... ще има да се "разнасяме" ....Благодаря предварително за идеите .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има голяма вероятност да са пипали двигателя в сервиза,ама като не си сигурен... имам чувството че имаш или разхлабен или скъсан маркуч някъде по сервото за спирачките, от там може да ти смуче въздух и да ти обеднява сместа...знам ли...със сигурност има връзка гасненето със сервото на спирачките. Огледай за прецакани маркучи. Сетих се за още нещо, може да ти е заминала или разхлабена гарнитурата на всмукателните колектори дето прилепва за главата и от там да смуче въздух. Проверява се като шприцнеш със спринцовка леко с масло снадката при гарнирурата(маслото запушва процепите за кратко) ефекта се усеща веднага.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако смуче въздух ще му държи много високи обороти. И мойта го прави същото само че не се влияе от спирачките. Най добре да си иде на сервиза и да му кажат

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще държи високи обороти ако смуче въздух преди дюзата за гориво, не и ако смуче след нея, тоест от снадката между колекторите и главата :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, може би съм ви позаблудил ...Проблема не е само при натискане на спирачка.Просто когато се движиш и намаляваш скоростта, оборотите падат и не могат да се възстановят в нормални граници и колата гасне.Гасненето го има и на празен ход.Ако подадеш газ и отпуснеш, пак се получава същото, падат оборотите и не могат да се възстановят(800-900) и гасне.

Редактирано от BALKY

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, може би съм ви позаблудил ...Проблема не е само при натискане на спирачка.Просто когато се движиш и намаляваш скоростта, оборотите падат и не могат да се възстановят в нормални граници и колата гасне.Гасненето го има и на празен ход.Ако подадеш газ и отпуснеш, пак се получава същото, падат оборотите и не могат да се възстановят(800-900) и гасне.

Я после сподели ако го оправиш че и аз тука се боря с много подобен проблем, сега ще поправям и делкото в търсене на решение:http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=11151

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,има логика в това което го казва "колегата", че може да е от акумулатора...И при мен е стояла няколко дни на отворени врати, но тия от сервиза твърдят,че акумулатора е бил откачен за да не станело "късо" към компютъра когато оправят ламарините на вратите.Но ако проблема ми е от акумулатора, няма ли да има проблем и със паленето? Колата си пали много добре, проблема е после когато работи на ниски обороти.Незнам, още ми е в сервиза .Чакам някакви декоративни лайсни, все едно пристигат от Луната ??????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

случааайно да ти е на газ колата ? само питам , защото там се появява подобен проблем със спирачката :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest BALKY

Не не ми е на газ колата...За спирачката, мисля, че тя няма отношение към проблема.Единственото е, че когато се намаляват оборотите, а те обикновено намаляват когато се натисне спирачката.Проблема си го има и на празен ход без да се натиска спирачката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм с акумулатора... Вчера ми падна моя и се появи същия проблем с оборотите.Днес съм го оставил да се зарежда, дано да се оправи...Ще пиша като го сложа, зареден :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато е разреден акумулатора черпи голям ток и товари динамото, от там падат и оборотите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest wesson

Току що със зареден акумулатор я пробвах. :rolleyes: За съжаление проблема продължава.И тва сичкото след като ми падна акумулатора :/ Моля давайте идей....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ma4o

Не не ми е на газ колата...За спирачката, мисля, че тя няма отношение към проблема.Единственото е, че когато се намаляват оборотите, а те обикновено намаляват когато се натисне спирачката.Проблема си го има и на празен ход без да се натиска спирачката.

при мен го имаше този проблем :rolleyes: и се оказа че е виновен акомулатора :/ купих си нов и колата живна отново :bg: ако искаш пробвай с някои друг акомолатор и ще разбереш :/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А да си сменил бензиностанцията наскоро преди да ти паднат оборотите че при мен се появи пък този проблем след като заредих от чистата петрол

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема ми се реши със смяна на дистрибуторна капачка и палец, явно искрата се е разсейвала насам-натам. Пробвайте и вие :ban:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest chopper1969
:ban: Редактирано от chopper1969

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оправи се сама , :lol: след малко каране.Явно компа се е нулирал от свалянето на акумулатора и сега след 20-30км.се е 'самообучил' и всичко е 6.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,при мен проблема май се оказа,че е от "моторчето за празен ход".Ходих при едни познати, нещо го "човъркаха" и след 10-ина километра каране започна леко полека да изчезва проблема с падането на оборотите и гасненето.За сега не смея да се хваля, но като че ли проблема изчезна напълно...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сьщия проблем пич имах преди няколко дни.Оказа се калпав бензин в моя случаи.сложих добавка за почистване и 98Н и след около 1-2 км вече се усещаше разликата.Пробваи може да помогне и в твоя случаи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много е възможно да е и от моторчето за празен ход. свали го отвори го и го напръскай хубаво с WD-40 да се изчистат боклуците отвътре и пак пробвай в някои случаи помага

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси за идеите, днес ще видя какво мога да направя. Ако не - утре съм при майсторите ми, дано не е нещо сериозно. Ще пиша какво е станало :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

провери си масите след тиа бояджиски историии почети винаги има подобни проблеми от опит ти казвам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...