Jump to content
didka

Проблем с охлаждането F20z1

Recommended Posts

Здравейте! Имам проблем със охладителната система на Акорда. Преди 2 седмици пътувах до Дупница и на връщане ми прегря.Не я карах 2 седмици, но като я напълних с вода и легнах под нея да видя дали не е някое водно съединение, защото течеше от някъде, видях една фабрична дупчица точно над вътрешното каре на самия блок и от нея течеше вода. Запуших я няколко пъти с пръст. След три четири пъти така да я запушвам и махам пръста някак си спря теча. Запалих я и оставих да загрее Направих няколко кръгчета и видимо и нямаше нищо. В петък тръгнах за Плевен проверих всичко и беше о.к.Пристигнах в Плевен а под капака се чуваше леко фучене беше от разширителния съд долях в него вода.На другия ден сутринта проверявам водата в казанчето няма нищо а радятора пое 2л вода. Прибрах се в София като само долях съвсем малко вода в казанчето на Ботевград. Днес сутринта пак долях 2л вода.На пръчката на маслото не виждам да има вода.Сдухана гарнитура ли имам,или е от капачката?Благодаря, Сашо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По обяснението прилича на водна помпа.Само тя има фабрична дупка за оттичане на водата, но пък не се намира над вътрешното каре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе човек да не ти тече радиатора и да се бъркаш нещо? :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи относно разположението на дупката, Хронос е прав точно на водната помпа е.Нямам течове от други места, Крезо. Само първия път когато прегря течеше от въпросната дупка, радиатора е нов на 5-6 месеца. Наблюдението ми е следното, има много голямо налягане и фучи през казан4ето, но колата изминава 200км, ако не работи помпата ще загрява. Шах. Голямо налягане може да се получи от скъсана гарнитура, обаче тогава ще има и вода в маслото или обратното, нали?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е задължително.Като за начало си остави леко недозавита капачката на радиатора, на първата степен.Водната помпа е за смяна след като е прокапала.Губи течност системата и почва да загрява.А капачката я остави така за да не ти гръмнат маркучите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От водната помпа е според мен.М/у другото точно над вътрешното каре се намира(Акорда има междинна полуоска и висящ лагер и карето се намира точно под капака на ангренажа)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря момчета! Омбре колко пари е смяната на водна помпа с и без нея, имам предвид, ако аз я купя от друго място?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest cK1

Бахти понеже мойта е малко по дъртичка и всички тия чудеса при мен са минали !!! ех какви сте късметлии !!!:lol: Хехе !Така сега сериозно ! ДАНО ДА НЕ СИ Я ПРЕГРЯЛ МНОГО ! аз писах подробно при мен как стояха нещатата + решението на проблема , но ... нищоСега тази малка дупчица която описваш, ако се намира като застанеш пред колата от дясната страна би трябвало да е пробката на водната помпа !!! Почнели от там да тече - означава, че водната помпа е заминала и просто трябва да си вземеш нова и забравяш за проблемите!Естествено веднага след като диагностицирахме проблема от там се изля около половин кофа вода иначе преди това само сълзеше ....Това което описваш мина при мен по абсолютно същия начин .... и нова капачка за радиатора си взех а не се виждаше теч защото е капело по много малко и се изпарявало много бързо от топлия двигател.1. отиди да ти замерят дали имаш СО2 във водата на радиатора - ако имаш = ще сменяш гарнитура и ще пришлайфаш главата - при мен нямаше 2. излизат ли ти гъсти бели облаци пара от аспуха - сега трудно би се разбрало защото е и студено- това означава, че антифриза от радиатора (водата) минава през гарнитурата и влиза в цилиндрите = сменяш гранитура и пришлайфаш главата3. за всеки случей виж дали в маслото няма и нещо друго( антифриз например) При мен не се наложи - следя си температурата и не и позволих да си помисли да стигне до червеното , но ... дано и при теб да е така.Успех и късмет!!! но непременно провери най вече 1.Упс. сега видях че др. Омбре е казал за какво става въпрос :P еми бегай при него и той ще я излекува :lol:

Редактирано от cK1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да затворя темата.Оказа се сдухана гарнитура, сутринта като отидах на работа и вдигнах пръчката на маслото, опа балончета. Влизам малко в бокса, до събиране на парите за ремонта.Благодаря на всички.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...