krezo 0 #1 Публикувано 4 Ноември, 2007 Това тресене най-вероятно е от криви спирачни дискове,а да тръгваш с гуми по принцип не е желателно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
grem 0 #2 Отговорено 4 Ноември, 2007 Как така "тръгваш с гуми" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CHINO_XL 0 #3 Отговорено 5 Ноември, 2007 ами паля гумите при тръгване когато се налага Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CHINO_XL 0 #4 Отговорено 5 Ноември, 2007 мерси за инфото ще ги сменя,а колко струва комплекта нов и може ли да се поръча Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
denis 5 #5 Отговорено 5 Ноември, 2007 Криви дискове. И моята подскача като тръгвам с повечко въртене на гуми споко Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikolai_fox 2 #6 Отговорено 5 Ноември, 2007 кривите дискове тресат при спиране а не при потегляне Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krezo 0 #7 Отговорено 5 Ноември, 2007 Според мен подскачането може да е от криви джанти Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izanagi 389 #8 Отговорено 5 Ноември, 2007 Според мен подскачането може да е от криви джанти И моята подскача когато се опитвам да въртя гуми , ама без много газ - по-бавно.Не са ми криви джантите , вярвай ми Криви дискове тресат само при спиране.Давай повече газ и няма да ти подскача предницата Мисля че това се получава като гумата има добро сцепление , а прдницата е лека и неможе точно да превърти , ами прескача Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zhivko 0 #9 Отговорено 5 Ноември, 2007 Здрасти.1 Изчакай да минеш поне 200-300км. за да улегнат новите ти накладки.Затова най-вероятно колата ти не спира добре.2 Провери налягането в гумите а ако не спре тресенето направи нов баланс на всички колела или най-малко на предните.3 Ако проблема продължава тогава помисли за смяна на предните дискове Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CHINO_XL 0 #10 Отговорено 5 Ноември, 2007 може и да е от оборотите,пуснах съединителя м/у 3500-4000об. и не винаги подскача,3-4 пъти ми е подскачала досега.Тоя път беше велико чак пепелта и 2-3 фаса от пепелника се разхвърчаха и целия скоростен лост беше в пепел,добрече бях сам в колата.Ходих да огледам мястото на един светофар беше,имаше една вдлъбнатина ,улегнал се е леко асфалта и може това да е причината за подскока,но алфата 155 с която се дърпахме се отказа на 50-60метър ем се забих на старта с тия подскоци. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CHINO_XL 0 #11 Отговорено 5 Ноември, 2007 Здравейте,мисля че минах вече повече от 300кл. след смяната на накладките а тоя проблем с вибрирането на волана го имам от както я купих колата април месец тая година.Сега е малко по слабо вибрирането но го има и леко ми дърпа колата в дясно. Каква е цената на комплекта дискове някой знае ли? Ще ги сменям няма начин.Най- сърдечно благодаря на всички колеги за указаната помощ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pioneer 6 #12 Отговорено 5 Ноември, 2007 регулаж предница правил ли си след като я купи .,... ако не си НАПРАВИ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cK1 28 #13 Отговорено 6 Ноември, 2007 (Редактирано) Тресене на волана при спирачка = криви дискове Продават ментеляци това е проблема(но не само) Аз за себе си неможах да го отстраня напълно, но няколко полезни съвета1. меки накладки - задължително2. много е важно да ти зачистят хубаво главината където ляга диска - не може да нямаш ръжда там - а ръждата не позволява на диска да легне както трябва на главината, а няколко микрона отклонение там е равно на няколко милиметра отклонение на вънчния край на диска 3. при спиране не изключвай от скорост ползвай и двигателя и винаги много нежно със спирачките Това е, дано да съм ти полезен.Под зачистят - със шкурка и финно - пристъргването на струг или фреза мисля че не е оферта Редактирано 6 Ноември, 2007 от cK1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #14 Отговорено 6 Ноември, 2007 Огледай спирачните апарати дали работят добре, в смисъл буталото да се движи без голямо усилие и също така огледай водачите да не са клеясали .Възможно е единият апарат да не сработва добре и от това да дърпа в някоя посока ,ако всичко е наред по спирачните апарати отиваш към нови дискове Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pavle 2 #15 Отговорено 6 Ноември, 2007 Здравейте,мисля че минах вече повече от 300кл. след смяната на накладките а тоя проблем с вибрирането на волана го имам от както я купих колата април месец тая година.Сега е малко по слабо вибрирането но го има и леко ми дърпа колата в дясно. Каква е цената на комплекта дискове някой знае ли? Ще ги сменям няма начин.Най- сърдечно благодаря на всички колеги за указаната помощ. здрасти, цените на комплект предни дискове са горе-долу следните(в зависимост от магазина) 1. Стандартни - 120лв. парчето или 240 2та като можеш да искаш и отстъпка т.е. правят на някой места 2. Спортни- BREMBO 155лв. парчето Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikolai_fox 2 #16 Отговорено 6 Ноември, 2007 ако нямат голям ръб може да се струговат-няма проблеми стига стругаря да знае как-струговат се на едно хващане от двете страни едновременно на приспособление.не се хващай на думите на някои че стават с обръщане - трябва да се струговат двете страни ЕДНОВРЕМЕННО-аз лично съм струговал доста комплекти и до сега не съм имал оплаквания Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CHINO_XL 0 #17 Отговорено 6 Ноември, 2007 Здравей колега,мерси за съветите ще ги пробам,дано да има полужителен резултат.Днес правих тестове и нито веднъж не ми изтресе волана но дърпаше леко в дясно на моменти , и така тресе си когато иска,но сега мисля 4е е по-рядко.Когато съм на скорост спирането е доста по бавно, а когато изключа от скорост е коренна разликата което не е логично.Накладките ги купих от колегата във форума(накладки Speed) и незнам меки ли са или твърди,но съм доволен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest IvoSi #18 Отговорено 7 Ноември, 2007 Тресене на волана при спирачка = криви дискове Продават ментеляци това е проблема(но не само) Аз за себе си неможах да го отстраня напълно, но няколко полезни съвета1. меки накладки - задължително2. много е важно да ти зачистят хубаво главината където ляга диска - не може да нямаш ръжда там - а ръждата не позволява на диска да легне както трябва на главината, а няколко микрона отклонение там е равно на няколко милиметра отклонение на вънчния край на диска 3. при спиране не изключвай от скорост ползвай и двигателя и винаги много нежно със спирачките Това е, дано да съм ти полезен.Под зачистят - със шкурка и финно - пристъргването на струг или фреза мисля че не е офертаЗдравей, а как става зачистването на главината, ако не може със шкурка? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cK1 28 #19 Отговорено 7 Ноември, 2007 (Редактирано) Явно не съм се изразил правилно , за което се извинявам.Главините да се зачистат със шкурка и със преобразувател на ръжда например . Да не се пристъргват на струг .А относно спирачните дискове също смятам че не е оферта да се пристъргват .1. Защото хептен изтъняват и още по лесно биха се изкривили в последствие - пробвал съм го. 2. Защото ти им изтъргваш най-горния слой, който някък си се закалявал и бил най здравата част от диска - това съм го чувал само. 3. Преди да се пристържат трябва да се провери минималния размер - на мен ми е например 21ммНо при всички случеи решението е временно. А след като ти се наложи пак да ги смениш ще трябва да си изхвърлиш и накладките защото стари накладки не се слагат на нов диск. п.п. провери си и сирачните апарати както те посъветваха колегите , буталцето дали се движи свободно и т.н. Редактирано 7 Ноември, 2007 от cK1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове