Jump to content
krezo

Проблем спирачки и окачване

Recommended Posts

Това тресене най-вероятно е от криви спирачни дискове,а да тръгваш с гуми по принцип не е желателно. :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как така "тръгваш с гуми" :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси за инфото ще ги сменя,а колко струва комплекта нов и може ли да се поръча

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Криви дискове. И моята подскача като тръгвам с повечко въртене на гуми споко

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кривите дискове тресат при спиране а не при потегляне :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен подскачането може да е от криви джанти :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен подскачането може да е от криви джанти :worthy:

И моята подскача когато се опитвам да въртя гуми , ама без много газ - по-бавно.Не са ми криви джантите , вярвай ми :tooth:Криви дискове тресат само при спиране.Давай повече газ и няма да ти подскача предницата :wub:Мисля че това се получава като гумата има добро сцепление , а прдницата е лека и неможе точно да превърти , ами прескача

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти.1 Изчакай да минеш поне 200-300км. за да улегнат новите ти накладки.Затова най-вероятно колата ти не спира добре.2 Провери налягането в гумите а ако не спре тресенето направи нов баланс на всички колела или най-малко на предните.3 Ако проблема продължава тогава помисли за смяна на предните дискове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може и да е от оборотите,пуснах съединителя м/у 3500-4000об. и не винаги подскача,3-4 пъти ми е подскачала досега.Тоя път беше велико чак пепелта и 2-3 фаса от пепелника се разхвърчаха и целия скоростен лост беше в пепел,добрече бях сам в колата.Ходих да огледам мястото на един светофар беше,имаше една вдлъбнатина ,улегнал се е леко асфалта и може това да е причината за подскока,но алфата 155 с която се дърпахме се отказа на 50-60метър ем се забих на старта с тия подскоци.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,мисля че минах вече повече от 300кл. след смяната на накладките а тоя проблем с вибрирането на волана го имам от както я купих колата април месец тая година.Сега е малко по слабо вибрирането но го има и леко ми дърпа колата в дясно. Каква е цената на комплекта дискове някой знае ли? Ще ги сменям няма начин.Най- сърдечно благодаря на всички колеги за указаната помощ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

регулаж предница правил ли си след като я купи .,... ако не си НАПРАВИ !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тресене на волана при спирачка = криви дискове !!! Продават ментеляци това е проблема(но не само) Аз за себе си неможах да го отстраня напълно, но няколко полезни съвета1. меки накладки - задължително2. много е важно да ти зачистят хубаво главината където ляга диска - не може да нямаш ръжда там - а ръждата не позволява на диска да легне както трябва на главината, а няколко микрона отклонение там е равно на няколко милиметра отклонение на вънчния край на диска 3. при спиране не изключвай от скорост ползвай и двигателя и винаги много нежно със спирачките Това е, дано да съм ти полезен.Под зачистят - със шкурка и финно - пристъргването на струг или фреза мисля че не е оферта

Редактирано от cK1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Огледай спирачните апарати дали работят добре, в смисъл буталото да се движи без голямо усилие и също така огледай водачите да не са клеясали .Възможно е единият апарат да не сработва добре и от това да дърпа в някоя посока ,ако всичко е наред по спирачните апарати отиваш към нови дискове ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,мисля че минах вече повече от 300кл. след смяната на накладките а тоя проблем с вибрирането на волана го имам от както я купих колата април месец тая година.Сега е малко по слабо вибрирането но го има и леко ми дърпа колата в дясно. Каква е цената на комплекта дискове някой знае ли? Ще ги сменям няма начин.Най- сърдечно благодаря на всички колеги за указаната помощ.

здрасти, цените на комплект предни дискове са горе-долу следните(в зависимост от магазина) 1. Стандартни - 120лв. парчето или 240 2та като можеш да искаш и отстъпка т.е. правят на някой места 2. Спортни- BREMBO 155лв. парчето

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако нямат голям ръб може да се струговат-няма проблеми стига стругаря да знае как-струговат се на едно хващане от двете страни едновременно на приспособление.не се хващай на думите на някои че стават с обръщане - трябва да се струговат двете страни ЕДНОВРЕМЕННО-аз лично съм струговал доста комплекти и до сега не съм имал оплаквания ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,мерси за съветите ще ги пробам,дано да има полужителен резултат.Днес правих тестове и нито веднъж не ми изтресе волана но дърпаше леко в дясно на моменти , и така тресе си когато иска,но сега мисля 4е е по-рядко.Когато съм на скорост спирането е доста по бавно, а когато изключа от скорост е коренна разликата което не е логично.Накладките ги купих от колегата във форума(накладки Speed) и незнам меки ли са или твърди,но съм доволен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest IvoSi

Тресене на волана при спирачка = криви дискове !!! Продават ментеляци това е проблема(но не само) Аз за себе си неможах да го отстраня напълно, но няколко полезни съвета1. меки накладки - задължително2. много е важно да ти зачистят хубаво главината където ляга диска - не може да нямаш ръжда там - а ръждата не позволява на диска да легне както трябва на главината, а няколко микрона отклонение там е равно на няколко милиметра отклонение на вънчния край на диска 3. при спиране не изключвай от скорост ползвай и двигателя и винаги много нежно със спирачките Това е, дано да съм ти полезен.Под зачистят - със шкурка и финно - пристъргването на струг или фреза мисля че не е оферта

Здравей, а как става зачистването на главината, ако не може със шкурка?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно не съм се изразил правилно , за което се извинявам.Главините да се зачистат със шкурка и със преобразувател на ръжда например . Да не се пристъргват на струг .А относно спирачните дискове също смятам че не е оферта да се пристъргват .1. Защото хептен изтъняват и още по лесно биха се изкривили в последствие - пробвал съм го. 2. Защото ти им изтъргваш най-горния слой, който някък си се закалявал и бил най здравата част от диска - това съм го чувал само. 3. Преди да се пристържат трябва да се провери минималния размер - на мен ми е например 21ммНо при всички случеи решението е временно. А след като ти се наложи пак да ги смениш ще трябва да си изхвърлиш и накладките защото стари накладки не се слагат на нов диск. п.п. провери си и сирачните апарати както те посъветваха колегите , буталцето дали се движи свободно и т.н.

Редактирано от cK1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...