Jump to content
veno

Обезвъздушаване на съединител

Recommended Posts

Здравейте колеги, искам да си обезвъздуша хидравликата на съединителя. Мога ли да го направя в домашни условия зад блока ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, искам да си обезвъздуша хидравликата на съединителя. Мога ли да го направя в домашни условия зад блока ?

Можеш :) Но по-добре е да сте двама човека. Единия да помпа и да задържа педала на съединителя в долно положение, а другия да отвива и завива обезвъздушителя. Лично за мен така е по лесно и сигурно :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да колега, но трябва да сте двама. Като при смирачките е. Пълниш казанчето за спирачната течност и някой почва да помпа на педала на съединителя, след няколко напомпвания задържа педала в долно положение, а другия отвива пробката на буталото на съединителя, като спре да тече спирачната течност се завива добре пробката и така упражнението се повтаря докато е необходимо. Може да използваш макуче на пробката, за да не опръскаш всичко в спирачна течност и най- добре старата я събери в някакво шише не я точи на земата. Следи си нивото в казанчето да не спада под минимума, че може да глътне въздух и всичко започва от начало и за последно като си почнал с това начинание наи-добре си смени цялата течност. Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

предполагам, казанчето за съединителя е различно от това за спирачките. Каква спирачна течност да сложа за съединителя и каква за спирачките в случай, че са наистина 2 отделни казанчета ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съединителя също спирачна течност се ползва!, казанчето за съединителя е по-малко от това за спирачките, както и самите помпи имат разлика!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

намери някой с опит в обезвъздушаване на спирачки да ти помогне ... за да не стане някоя беля ...колегите ти написаха всичко необходимо, само не забравяй , че трябва да завиеш пробката, преди човека който е натиснал педала да го отпусне ...така няма да дърпа въздух през пробката ...успех :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, искам да си обезвъздуша хидравликата на съединителя. Мога ли да го направя в домашни условия зад блока ?

Можеш :) Но по-добре е да сте двама човека. Единия да помпа и да задържа педала на съединителя в долно положение, а другия да отвива и завива обезвъздушителя. Лично за мен така е по лесно и сигурно :)
Здр.колеги само не ми стана съвсем ясно къде се намира този обезвъздушител на долната помпа ли защото и мене скоро ще ми се наложи да правя ремонт на горната помпа Редактирано от nelikb

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гравитацията няма общо, щото налягането е механично или казваш за гравитачно / самотек / обезвъздушаване ???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хехе, няма общо гравитацията, разбира се, защото като натисна педала на съединителя и течността в системата се чуди от къде да излезе. :thumbs1: Физиката ми е любима... :D или почваш като колегата с аквапланинга. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обезвъздушителят се намира на долната помпа. Горната няма - там е разширителното казанче.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Елементарно е като цяло но трябва да се внимава да не "засмуче" обртено въздох а за съединител на D15 съм го правил на самотек дефакто пускам да тече и въздуха излиза така че става сам или не ако си с друг човек да внимава кога отпуска педала. Ако го отпусне преди да си затвори пробката край дърпа въздух и от начало.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

утре да кажещ дали си се справил

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм сигурен дали ще прочетеш това на време, но все пак :D най-удачния начин е комбинация от двата предложени. Работи се сам по метода на колегата със самотека, НО ... не слагаш буркан под цилиндъра, а шише със спирачна течност в него. Сядаш в колата и помпаш БАВНО и ПЛАВНО няколко пъти. Целта е бързо изгонване на въздуха и старата течност, При отпускане на педала НЕ СЕ засмуква въздух, защото маркуча е потопен в течност и това е невъзможно. Два - три пъти са достатъчни. Внимателно да не свърши течността в казанчето, че започваш отначало :lol: Успех и не забравяш да стегнеш обезвъздушителя ВНИМАТЕЛНО да не го скъсаш!По същия начин напълно сам можеш при необходимост и спирачките да си оправиш! Изпитано е стотици пъти!

Редактирано от musset

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гравитацията няма общо, щото налягането е механично или казваш за гравитачно / самотек / обезвъздушаване ???

:D;):lol: Имаме участник познал верния резултат... ;):D:D П.П. "Гравитацията няма общо" ДАЛИ...??? СИГУРЕН ЛИ СИ...??? "самотек" без гравитация... ??? Няма такова чудо...!!! Ше те връщам в час по ФИЗИКА... :D:D:D (Шегувам се... разбира се...)Бъдете здрави всички, с много парички и по-малко проблеми!!!Вярвам че колегата ще си реши проблема и му пожелавам милиони безаварийни километри!!!
Нещо не се разбрахме още от тук... :P П.П. Колегата с аквапланинга твърдеше за някакви гуми, които имали добро поведение при такъв, което няма как да се получи, щото...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм сигурен дали ще прочетеш това на време, но все пак :D най-удачния начин е комбинация от двата предложени. Работи се сам по метода на колегата със самотека, НО ... не слагаш буркан под цилиндъра, а шише със спирачна течност в него. Сядаш в колата и помпаш БАВНО и ПЛАВНО няколко пъти. Целта е бързо изгонване на въздуха и старата течност, При отпускане на педала НЕ СЕ засмуква въздух, защото маркуча е потопен в течност и това е невъзможно. Два - три пъти са достатъчни. Внимателно да не свърши течността в казанчето, че започваш отначало :( Успех и не забравяш да стегнеш обезвъздушителя ВНИМАТЕЛНО да не го скъсаш!По същия начин напълно сам можеш при необходимост и спирачките да си оправиш! Изпитано е стотици пъти!

Благодаря ти много наистина много умен и хитър метод когато му дойде времето да ремонтирам помпата ще го пробвам, купил съм ремонтния комплект но няма да бързам за сега да е ремонтирам защото забърсах помпата с парцалче от вътре до педала и за сега 3-ден не капе и не цапа със спирачна течност,но ще наблюдавам често нивото в казанчето на течноста.и ако видя че има проблем веднага ще я ремонтирам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...