prelude 311 #1 Публикувано 24 Октомври, 2007 само на 2-ра скорост ли го прави това или на всичките?когато е студена прави ли го?има ли значение дали я караш по баир или е натоварена колата?дай повече инфо,че така няма как да помагаме. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ChangeAble 0 #2 Отговорено 24 Октомври, 2007 Да ти кажа най-вече на 2-ра ми го прави но в частност се появява и на 1-ва, и на 3-та. Да като е студена се появява по-често. Значи като включа на 2-ра и като започне да тласка включвам на 3-та и едвам се движа в смисъл че сам натиснал педала на газта до дупка а няма мощ и едва след около 4-5 сек. Започва да наема, а ако не включа на 3-та и задържа педала на газта не се оправя тласкането, в смисъл на 2-ра съм започнало е да тласка аз си вдигам крака от газта и оставам на 2-ра в момента в които започна да подавам пак газ пак се започва тласкането. Това всичко трая 2-3 сек. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ChangeAble 0 #3 Отговорено 24 Октомври, 2007 Като ходих в юби-ко пича там ми каза че по принцип се появява между 1700-2000 оборота и нямало оправяне, но при мен освен тогава се появява и над 2000 оборота от време на време Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest 1net #4 Отговорено 24 Октомври, 2007 синдрома д15б-злеоправя се, но може да е от толкова много неща, че или запретни яко ръкави или я остави в сервиз където ще се навият да си играят доста дълго време с нея.и ДА, от юби-ко са абсолютно прави, нищо няма да се промени ако смениш електронния блок. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ChangeAble #5 Отговорено 24 Октомври, 2007 Алтернативата която ми предложиха е да мина на газ и щяло да изчезне. За това реших право да се допитам до форума дали някой може да помогне и ако няма начин или ще мина на газ или ще се примеря с тласкането ама … Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest 1net #6 Отговорено 24 Октомври, 2007 на газ повечето подобни проблеми изчезват защото проблемът на д15б2 е най-вече в инжекционано "в инжекциона" е доста обширно понятие, затова и не се наех с подробности.на кратко: на газ, има голям шанс да изчезне проблема Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Garrett #7 Отговорено 24 Октомври, 2007 не съм на вътре в материята, но възможно ли е да се дави колата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ChangeAble 0 #8 Отговорено 24 Октомври, 2007 Ми явно ще пробвам на газ и дано изчезне. И по между другото и те ми казваха за някакъв проблем с инжекцията за модела на моята хонда и че го правила защото е моно. Мерси все пак Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #9 Отговорено 24 Октомври, 2007 а със смяна на консумативи пробвал ли си?като например нов бензинов филтър,свещи,кабели....?палец и капачка на делко....?ако скоро не си сменял тези неща според мен започни от там.иначе може някоя от дюзите ти да има нужда от чистене......или просто сипи на фирмата RedEx добавка в бензина за почистване на дюзи.поне се опитай да отстраниш проблема....,че ако скочиш на газ може да ти преебат други неща Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #10 Отговорено 24 Октомври, 2007 виж да не са сложили бензиновия филтър наопаки ако е възможно,защото той си има посока по принцип.иа и още нещо след смянатъа на части в БГ-може да си попаднал на някакви боклуци и вместо да се ортази добре на колата ти,да я развали.правила ли ти е проблема преди да смениш всичките масла,филтри и консумативи или не?защото ако е започнала да ги прави проблемите след това нещата са ясни...връщаш старите части и почваш да ги сменяш едно по едно докато не разбереш кое преебва нещата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vartan 9 #11 Отговорено 24 Октомври, 2007 на газ повечето подобни проблеми изчезват защото проблемът на д15б2 е най-вече в инжекционано "в инжекциона" е доста обширно понятие, затова и не се наех с подробности.на кратко: на газ, има голям шанс да изчезне проблемаАми ако сложи пълна инжекция.Да не би да си сложил някакви скапани свещи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #12 Отговорено 25 Октомври, 2007 При слагането на пълна инжекция този проблем изчезва, поне при мен беше така Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #13 Отговорено 25 Октомври, 2007 мдам, имали сме сивици с подобно прекъсване и проблем от свещите.но слагане на пълен инжекцион само и само да изчезне проблема е малко прекалено. за доста по-малко пари един читав майстор ще поправи мотора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ChangeAble #14 Отговорено 25 Октомври, 2007 А в такъв случаи ако може препоръчай те ми къде има разбиращи и доказали се майстори в тази сферата на газовите уредби и горе-долу колко ще ми легне? Иначе аз преди да и сменя всички консумативи я бях карал два дена и тогава не беше се появило това прекъсване. Освен пак ще и сменя газов и въздушен филтър и ако не се оправи минавам на газ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pavle 2 #15 Отговорено 25 Октомври, 2007 Преди няколко месеца имах подобен проблем - колата губеше мощност и вървеше само на висока предавка на ниски и средни обороти и ако не подаваш газ до дупка. Оказа се, че се е затлачило филтърчето което е на самата бензинова помпа в резервоара, а в резерноара имаше някакви странни утайки, за които "разбиращи" предположиха че е парафин или нещо подобно. Вероятно съм заредил с отвратително гориво, тъй като проблема се появи 200-300км след като заредих в една малка провнициална бензиностанцийка. Смених филтърчето, почистих резервоара и тогава нямам подобен проблем Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
denis 5 #16 Отговорено 26 Октомври, 2007 Имам същата хонда със същия проблем и тои е 4есто срещан. На мен във високите обороти по не ми го правеше, след 3500 например. Като сложих газ този проблрм из4езна, успокои се колицата, но и стана малко по мудна) Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest johnyboy #17 Отговорено 27 Октомври, 2007 но слагане на пълен инжекцион само и само да изчезне проблема е малко прекалено. за доста по-малко пари един читав майстор ще поправи мотора.Я посочи един такъв, ако обичаш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest RENZO #18 Отговорено 29 Октомври, 2007 вариант да е MAP сензор ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове