dotzula 0 #1 Публикувано 18 Октомври, 2007 От както съм сложила газовата инсталация имам един и същи проблем - щом оставя колата на свободна в зависимост от скоростта, с която се движа, колата или гасне или оборотите падат до минимум (на границата да загасне). Много е неприятно и дори опасно, особено ако се наложи да спра рязко - като изгасне и всички хидравлики се "одървят", да не говориме за завои или поинерция. Инсталацията ми е сравително нова - слагана е ноември 2006. Купувала съм я за нова с изпарител ловато. И както споменах проблема си е от самото начало. Къде ли не ходих и питах различни газови специялисти, но резултат 0. Много ще съм благодарна ако някои има идея на какво може да се дължи гасненето и още повече ако ми предложи разрешение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1046 #2 Отговорено 18 Октомври, 2007 Нормално е,при всички е така.Просто по инерция влиза повече въздух поради силният въздушен поток и това е проблема Извади въздуховода и го насочи настрани и няма да имаш проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tiholov 1 #3 Отговорено 18 Октомври, 2007 (Редактирано) Колега според мен не е нормално. Карал съм Сивик и сега карам Акорд на газ и нямам проблеми. Ходил ли си ТУК, ако и там не са успяли да ти помогнат незнам кой би могъл. Иначе на Сивика уредбата беше Ловато и си работеше перфектно, но според мен колкото е важно да е качествена уребата, много по- важно е монатажа да изпълнен добре. Успех и после драсни някой ред да кажеш къде е бил проблема. Редактирано 18 Октомври, 2007 от tiholov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #4 Отговорено 18 Октомври, 2007 (Редактирано) Хич даже не е нормално аз така щях да отнеса един стълб загасна колата одърви ми се хидравликата добре че спирачките не се удървиха веднага че не ми се мисли. Малко се отплеснах, за което моля да бъда извинен а рехението е да се вдигнат оборотите на празен ход до необходимите 800об/мин калпава настойка бих казал е проблема може и кофти поставяне Редактирано 18 Октомври, 2007 от krasimir_01 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VTEC 18 #5 Отговорено 19 Октомври, 2007 (Редактирано) Съгласен съм 100% с Policeman!Колегата Tiholov просто е бил на майстор ,който е бил наясно какво да размести.Всеки газаджия знае ,че потокът въздух е в повече карайки по инерция с по висока скорост от 50-60км/ч и въздуха идва в повече в следствие на което колата гасне.Още при монтирането на газовата ,според индивидуалната спецификация на въздухопровода на колата газаджията знае какво и как да размести по тръбите.Това е решение номер1.Второто решение 2 е още по добро и лесно: просто не карайте по инерция. Именно по тази тема има изписано доста.На кратко: колкото е по нов модел автомобила толкова по безмислено е карането по инерция от гледна точка на икономия ,а и доста по безопасно погледнато във всяка ситуация.Направете си труда и почетете и по тази тема че ще стане off topic.Друг е въпроса че плюс всичко това ,карайки по инерция натоврвате динамото ,особенно зимата.Айде със здраве Редактирано 19 Октомври, 2007 от vtec Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tiholov 1 #6 Отговорено 19 Октомври, 2007 (Редактирано) Съгласен съм 100% с Policeman! Колегата Tiholov просто е бил на майстор ,който е бил наясно какво да размести. Всеки газаджия знае ,че потокът въздух е в повече карайки по инерция с по висока скорост от 50-60км/ч и въздуха идва в повече в следствие на което колата гасне. Още при монтирането на газовата ,според индивидуалната спецификация на въздухопровода на колата газаджията знае какво и как да размести по тръбите. Това е решение номер1. Второто решение 2 е още по добро и лесно: просто не карайте по инерция. Именно по тази тема има изписано доста.На кратко: колкото е по нов модел автомобила толкова по безмислено е карането по инерция от гледна точка на икономия ,а и доста по безопасно погледнато във всяка ситуация.Направете си труда и почетете и по тази тема че ще стане off topic. Друг е въпроса че плюс всичко това ,карайки по инерция натоврвате динамото ,особенно зимата. Айде със здраве Колега мисля, че не си прав по системата на колата нищо не е променяно, на снимката (малко е стара) може да видиш, че системата за въздуха е както е излязла от завода и е добавена само плочката, иначе в последствие съм сложил спортен филтър K&N в кутията, който има доста по- добра пропусквателна способност от обикновенните филтри и по твойта логика трябва даже да гасне още повече. Според мен трябва да се консултираш с газаджия, който наистина си разбира от работата, а не е такъв който ти взима пари и ти скапва колата. Те заради такива "майстори" повечето хора казват сложих си газ и ми се скапа колата и т.н. Иначе съм съгласен, че може да се наложи на някои коли да се откачи някоя тръба за въздух, един пиятел си монтира газава на Фият Мареа и на тръбата за въздуха под предния капак просто и откачиха един маркуч без да я демонтира и вече незнам колко хиляди км. си я кара без да има какъвто и да е проблем. Успех Редактирано 19 Октомври, 2007 от tiholov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CryoGen 29 #7 Отговорено 19 Октомври, 2007 Съгласен съм 100% с Policeman!Колегата Tiholov просто е бил на майстор ,който е бил наясно какво да размести.Всеки газаджия знае ,че потокът въздух е в повече карайки по инерция с по висока скорост от 50-60км/ч и въздуха идва в повече в следствие на което колата гасне.Още при монтирането на газовата ,според индивидуалната спецификация на въздухопровода на колата газаджията знае какво и как да размести по тръбите.Това е решение номер1.Второто решение 2 е още по добро и лесно: просто не карайте по инерция. Именно по тази тема има изписано доста.На кратко: колкото е по нов модел автомобила толкова по безмислено е карането по инерция от гледна точка на икономия ,а и доста по безопасно погледнато във всяка ситуация.Направете си труда и почетете и по тази тема че ще стане off topic.Друг е въпроса че плюс всичко това ,карайки по инерция натоврвате динамото ,особенно зимата.Айде със здраве колега ти май говориш за карбуратори, който засмукват директно въздух през една тръба над изпускателните колектори и са насочени точно към предната решетка...нещо не мога да зацепя как ще ми идва по-голям въздушен поток след като тръбата за събиране на въздуха ми е перпендикулярна на посоката на движение ... второ, скрита е зад фара.трето ! слиза в подкалника ми и там след като се успокои... може дори и да се сети да отидо до въздушния ми филтър, който е на 20 000 км и след като мине през тоновете прах в него, чак тогава да тръгне на път към инжекторите за да се смесва с бензина ...какъв ще да е този газаджия който ще ми ги смята тия потоци при 50 км/ч ? повечето като им запали колата от първия път след като са монтирали уредбата едва ли не скачат и се радват като малки деца на подаръци под елхата за коледа ... (някво чудо е станало)може и да е сдухала някоя мембрана на изпарителя, нормално е през няколко месеца да се прави основна профилактиканедай си боже пък и да е некадърно сложена газова уредба ... по-принцип всяка сериозна фирма производител на газови уредби си има каталог с изпарители и плочки който пасват на дадени модели автомобили ... но в Бг си слагат някакви "универсални" които трябва да работят и на твоята кола (уж) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djiga 0 #8 Отговорено 20 Октомври, 2007 Регулатора за мин обороти е един месингов винт отстрани до единия от щуцерите за водата. От там и идваше проблема при мен.Завиваш го до края,развиваш го два оборота(при мен с толкова стана,може и повече),оправяш обогатяването на сместа от пластмасовия винт(оставя се там където са най високи оборотите) и готово.Успех на всички с Ловато. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове