DMX80 0 #1 Публикувано 5 Октомври, 2007 (Редактирано) ЩЕ БЪДА БЛАГОДАРЕН, АКО КОЛЕГИТЕ БЪДАТ ТАКА ДОБРИ ДА СПОДЕЛЯТ С МЕН СВОЕТО МНЕНИЕ ПО ВЪПРОСА. ИСКАМ ДА СИ КУПЯ ХОНДА СИВИК 5 ГЕНЕРАЦИЯ С КЛИМАТИК, НО КАТО ЦЯЛО СЕ НАМИРА ТРУДНО ОСОБЕННО ДА ИМА И ДРУГИ ЕКСТРИ КАТО ЕЛ.ПАКЕТ И ХИДРАВЛИКА НА КОИТО МНОГО ДЪРЖА! НЯКОИ КАЗВАТ ЧЕ МОЖЕ ДА СЕ СЛОЖИ КЛИМАТИК ДОПЪЛНИТЕЛНО, НО ДАЛИ ЩЕ БЪДЕ ТАКА ЕФЕКТИВЕН КАКТО ОРИГИНАЛНИЯ?!СТАВА ДУМА ЗА ДВИГАТЕЛ D15B2 ИЛИ D15Z1. И ДВАТА СА ПО 90 КОНЯ И НЕ СА МНОГО СЛАБИ ЗА ДА ИМАТ КЛИМАТИК,НО ЧУВАМ ЧЕ КОЛЕГИ СЕ ОПЛАКВАТ ЧЕ КАТО РАБОТИ КЛИМАТИКА МОЩНОСТТА ИМ ПАДАЛА. ОСВЕН ТОВА И РАЗХОДА НА ГОРИВО СЕ ВДИГА! КОЛКО ТОЧНО СЕ ПОКАЧВА РАЗХОДА? ОТ ДРУГА СТРАНА ЖЕГИТЕ ЛЯТОТО ВЕЧЕ НЕ СЕ ТРАЯТ! ОЧАКВАМ ДА СПОДЕЛИТЕ ВАШИЯ ОПИТ С КЛИМАТИЦИТЕ Редактирано 5 Октомври, 2007 от DMX80 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #2 Отговорено 5 Октомври, 2007 На сток кола ЗА климатика,вдига се разхода 1-2 лтр на 100 ,по мудна е трудно се изпреварва-тва са ми наблюденията за Д16З6При ВТИ-то проблема с изпреварването е по малък.Къв е проблема от 1 кола климата да се прехвърли на друга.Пи6и ако може с малки букви Гледам в друга тема пита6 и за газова...съвсем 6е умре Хондата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest bobo21 #3 Отговорено 5 Октомври, 2007 Твърдо за климатика. В дните, в които не се охлаждаш от жегите можеш да се наслаждаваш на махането на запотяване от предното стъкло буквано за секунди. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #4 Отговорено 5 Октомври, 2007 (Редактирано) има 5-та генерация с климатроник но за Жалост за японския пазар...само.Аз съм за климатик дига малко разхода колата става по мудна(това като е вклу4ен естествено)но лятото си е по добре с клима наи ве4е вън като е 40 се градуса(на сянка.) ( лоши последици) лесно се Разболяваш според мен. Редактирано 5 Октомври, 2007 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest policeman #5 Отговорено 5 Октомври, 2007 Няма проблем да сложиш климатик на колата,аз съм го правил до сега два пъти Климатика естествено трябва да е от същият модел,защото иначе няма да стане на фабрично определените за това места в колата Ефективен е както оригиналният,разлика няма!Не си мисли,че пада осезаемо мощноста на колата.Спокойно при изпреварване можеш да го изключиш,изпреварваш и пак го включваш Моят Сивик има и АГУ и климатик поставен от мен,проблем няма върви си подобаващо и на газ с включен климатик Шипка съм я качвал много пъти на клима и то на 3-та скорост Желателно е да се свали директно от колата донор,за да си сигурен,че няма проблем с него.Като време ще ти отнеме 2 до 3ч. размонтирането и малко повече за монтажа от човек,който знае какво прави Тъй като Японеца е помислил за всичко и има поставена инсталация в купето ,всичко е на букси ,само поставяш и включваш.Бутона го имаш на таблото на парното с тапа,която махаш и поставяш оригиналният бутон Други въпроси? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dimy 24 #6 Отговорено 5 Октомври, 2007 мен лично на мен не ми трябва клима на боровец ма като цъвна в СФ с тая кожа усни проклинан цяла вселена и се сещам за за клима Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #7 Отговорено 5 Октомври, 2007 аз съм с климатик и двигател 1.3 разхода ми се качва с около литър и половина на 100км на моя двигател а и на 90кс. няма начин да не се отрази включването на климатика особено в ниските обороти(във високите не се усеща осезаемо) и на ускорението когато реша да изпреваря някоя кола по-бързо го изключвам за секунди и пак го пускам той поне 2 минути след изключването продължава да духа студено.Климатика е голям плюс за нашите климатични условия а и донякъде кола с климатик по лесно се продава....хора с двигатели от порядъка на 115/150 коня също са споделяли,че им действа като спирачка пускането на климатика и се чудеха защо на 1.3 са сложили,но ако си караш спокойно едва ли ще ти пречи! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Moonchild 18 #8 Отговорено 5 Октомври, 2007 Честно казано, не мога да се сетя за нито една причина "против" климатик.Идеята тук е, че ако имаш климатик, можеш да го ползваш, а можеш и да не го ползваш Като нямаш климатик, можеш само да не го ползваш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #9 Отговорено 5 Октомври, 2007 Кубатурата на двигателя играе роля от това как ще работи самия климатик , т.е. като си с по-малак двигател самия климатик охлажда по-бавно и по-трудно , но това идва от компресора на климатика , защото не може да се сложи компресор , който така ще натовари двигателчето , че като го пуснеш да спре колата Падането на мощността е задалжително , нали има ремак , който е свързан към системата на двигателя , че да черпи сили от там губи се мощност дори и при самото наличие на климатик , дори да не е пуснат , но там става въпрос за някакви минимални - нищожни загуби ако щете и със сервото е так А за това колко мощност губиш никой не може да ти отговори , само се сещам за първия диноден , на който присъстваше ВиТиАйката ( 6-та генерация ) на колегата Роко и с пуснат климатик от 160 кончета бяха останали само 125 но май при ВиТиАйките нещата с климатиците стоят малко по-различно , че се сещам и за чупен двигател на ВиТиАйка заради пускане на климатик при 180 км/ч Но след всичко това , аз съм твърдо ЗА климатик , ако ще да караш и Шевролет Део 0.7 кубика , просто в жегите си е дар Божии е освен ако не ви е кеф да се потите като миньор и да вонтите като скункс Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 926 #10 Отговорено 5 Октомври, 2007 С две думи:Караш спортно-изключен климатик.Караш леко-включен климатик. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stefanta 0 #11 Отговорено 6 Октомври, 2007 Лято. 43 градуса на сянка. Задръстване. 500 коли пред теб. Е в такава ситуация климатика НЯМА недостатъци. Пада мощността, но винаги можеш да го спреш ако толкова ти трябва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slayer 25 #12 Отговорено 6 Октомври, 2007 Лято. 43 градуса на сянка. Задръстване. 500 коли пред теб. Е в такава ситуация климатика НЯМА недостатъци. Пада мощността, но винаги можеш да го спреш ако толкова ти трябва.Колегата е изключително прав Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Майната 4 #13 Отговорено 6 Октомври, 2007 голям смях ме тресе с тая тема.......както и с втората за газовите уредбисамия факт, че кола с клима е по-скъпа, отколкото същата без климатик трябва да те светне веднага къде е истината по първия ти въпрос, а това че при по-интензивно каране си избиваш за 2г не само газовата уредба, а и цялата кола..........какво още да си говорим по другата тема? Да не забравяме, че винаги можеш да караш САМО на бензин и САМО без включен климатик стига да искаш - ИМАШ ИЗБОР, за разлика от тези, които ги нямат на колите си Освен ако не си ползваш колата постоянно за състезания, ама с 90кс и за това не става, така че е ясно, че купуваш икономична кола за возене, а не някакъв драгстер, при който всеки килограм да е от значение и да пречи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове