Jump to content
DMX80

ЗА И ПРОТИВ КЛИМАТИКА!

Recommended Posts

ЩЕ БЪДА БЛАГОДАРЕН, АКО КОЛЕГИТЕ БЪДАТ ТАКА ДОБРИ ДА СПОДЕЛЯТ С МЕН СВОЕТО МНЕНИЕ ПО ВЪПРОСА. ИСКАМ ДА СИ КУПЯ ХОНДА СИВИК 5 ГЕНЕРАЦИЯ С КЛИМАТИК, НО КАТО ЦЯЛО СЕ НАМИРА ТРУДНО ОСОБЕННО ДА ИМА И ДРУГИ ЕКСТРИ КАТО ЕЛ.ПАКЕТ И ХИДРАВЛИКА НА КОИТО МНОГО ДЪРЖА! НЯКОИ КАЗВАТ ЧЕ МОЖЕ ДА СЕ СЛОЖИ КЛИМАТИК ДОПЪЛНИТЕЛНО, НО ДАЛИ ЩЕ БЪДЕ ТАКА ЕФЕКТИВЕН КАКТО ОРИГИНАЛНИЯ?!СТАВА ДУМА ЗА ДВИГАТЕЛ D15B2 ИЛИ D15Z1. И ДВАТА СА ПО 90 КОНЯ И НЕ СА МНОГО СЛАБИ ЗА ДА ИМАТ КЛИМАТИК,НО ЧУВАМ ЧЕ КОЛЕГИ СЕ ОПЛАКВАТ ЧЕ КАТО РАБОТИ КЛИМАТИКА МОЩНОСТТА ИМ ПАДАЛА. ОСВЕН ТОВА И РАЗХОДА НА ГОРИВО СЕ ВДИГА! КОЛКО ТОЧНО СЕ ПОКАЧВА РАЗХОДА? ОТ ДРУГА СТРАНА ЖЕГИТЕ ЛЯТОТО ВЕЧЕ НЕ СЕ ТРАЯТ! ОЧАКВАМ ДА СПОДЕЛИТЕ ВАШИЯ ОПИТ С КЛИМАТИЦИТЕ :rolleyes:

Редактирано от DMX80

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На сток кола ЗА климатика,вдига се разхода 1-2 лтр на 100 ,по мудна е трудно се изпреварва-тва са ми наблюденията за Д16З6При ВТИ-то проблема с изпреварването е по малък.Къв е проблема от 1 кола климата да се прехвърли на друга.Пи6и ако може с малки букви :rolleyes: Гледам в друга тема пита6 и за газова...съвсем 6е умре Хондата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest bobo21

Твърдо за климатика. В дните, в които не се охлаждаш от жегите можеш да се наслаждаваш на махането на запотяване от предното стъкло буквано за секунди.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има 5-та генерация с климатроник но за Жалост за японския пазар...само.Аз съм за климатик дига малко разхода колата става по мудна(това като е вклу4ен естествено)но лятото си е по добре с клима наи ве4е вън като е 40 се градуса(на сянка.) ( лоши последици) лесно се Разболяваш според мен.

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest policeman

Няма проблем да сложиш климатик на колата,аз съм го правил до сега два пъти :P Климатика естествено трябва да е от същият модел,защото иначе няма да стане на фабрично определените за това места в колата ;) Ефективен е както оригиналният,разлика няма!Не си мисли,че пада осезаемо мощноста на колата.Спокойно при изпреварване можеш да го изключиш,изпреварваш и пак го включваш ;) Моят Сивик има и АГУ и климатик поставен от мен,проблем няма върви си подобаващо и на газ с включен климатик ;) Шипка съм я качвал много пъти на клима и то на 3-та скорост ;) Желателно е да се свали директно от колата донор,за да си сигурен,че няма проблем с него.Като време ще ти отнеме 2 до 3ч. размонтирането и малко повече за монтажа от човек,който знае какво прави :rolleyes: Тъй като Японеца е помислил за всичко и има поставена инсталация в купето ,всичко е на букси ,само поставяш и включваш.Бутона го имаш на таблото на парното с тапа,която махаш и поставяш оригиналният бутон ;) Други въпроси?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мен лично на мен не ми трябва клима на боровец ма като цъвна в СФ с тая кожа усни проклинан цяла вселена :P и се сещам за за клима :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм с климатик и двигател 1.3 разхода ми се качва с около литър и половина на 100км на моя двигател а и на 90кс. няма начин да не се отрази включването на климатика особено в ниските обороти(във високите не се усеща осезаемо) и на ускорението когато реша да изпреваря някоя кола по-бързо го изключвам за секунди и пак го пускам той поне 2 минути след изключването продължава да духа студено.Климатика е голям плюс за нашите климатични условия а и донякъде кола с климатик по лесно се продава....хора с двигатели от порядъка на 115/150 коня също са споделяли,че им действа като спирачка пускането на климатика и се чудеха защо на 1.3 са сложили,но ако си караш спокойно едва ли ще ти пречи!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано, не мога да се сетя за нито една причина "против" климатик.Идеята тук е, че ако имаш климатик, можеш да го ползваш, а можеш и да не го ползваш :angry:Като нямаш климатик, можеш само да не го ползваш :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кубатурата на двигателя играе роля от това как ще работи самия климатик , т.е. като си с по-малак двигател самия климатик охлажда по-бавно и по-трудно , но това идва от компресора на климатика , защото не може да се сложи компресор , който така ще натовари двигателчето , че като го пуснеш да спре колата :P Падането на мощността е задалжително , нали има ремак , който е свързан към системата на двигателя , че да черпи сили от там ;) губи се мощност дори и при самото наличие на климатик , дори да не е пуснат , но там става въпрос за някакви минимални - нищожни загуби ;) ако щете и със сервото е так ;) А за това колко мощност губиш никой не може да ти отговори , само се сещам за първия диноден , на който присъстваше ВиТиАйката ( 6-та генерация ) на колегата Роко и с пуснат климатик от 160 кончета бяха останали само 125 :angry: но май при ВиТиАйките нещата с климатиците стоят малко по-различно , че се сещам и за чупен двигател на ВиТиАйка заради пускане на климатик при 180 км/ч :P Но след всичко това , аз съм твърдо ЗА климатик , ако ще да караш и Шевролет Део 0.7 кубика , просто в жегите си е дар Божии :P е освен ако не ви е кеф да се потите като миньор и да вонтите като скункс :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С две думи:Караш спортно-изключен климатик.Караш леко-включен климатик. :ph34r::ph34r::ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лято. 43 градуса на сянка. Задръстване. 500 коли пред теб. Е в такава ситуация климатика НЯМА недостатъци. Пада мощността, но винаги можеш да го спреш ако толкова ти трябва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лято. 43 градуса на сянка. Задръстване. 500 коли пред теб. Е в такава ситуация климатика НЯМА недостатъци. Пада мощността, но винаги можеш да го спреш ако толкова ти трябва.

Колегата е изключително прав :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

голям смях ме тресе с тая тема.......както и с втората за газовите уредбисамия факт, че кола с клима е по-скъпа, отколкото същата без климатик трябва да те светне веднага къде е истината по първия ти въпрос, а това че при по-интензивно каране си избиваш за 2г не само газовата уредба, а и цялата кола..........какво още да си говорим по другата тема? Да не забравяме, че винаги можеш да караш САМО на бензин и САМО без включен климатик стига да искаш - ИМАШ ИЗБОР, за разлика от тези, които ги нямат на колите си!!! Освен ако не си ползваш колата постоянно за състезания, ама с 90кс и за това не става, така че е ясно, че купуваш икономична кола за возене, а не някакъв драгстер, при който всеки килограм да е от значение и да пречи :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...