Jump to content

Recommended Posts

като дойде време да модернизираш устройството може да коментираме принципната схема. В началото бях се навил да си правя собствен вариант, но от една седмица ми се въртят в главата едни щури идеи за екстремни екстри в моята каручка. Усещането да си първи и единствен е много го от отколкото да си най-добър, щото второто винаги подлежи на съмнение. Айде стига с оффа че да не ме нашамарят :worthy:А по отношение на схемата с акорда ->>>> трябва да се добави диодче || на NC контакт на едно от релетата за да зацепи професора че има напрежение на дрейна :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За диода се съгласих, онази схемка за двусекционните фарове я правих малко в крачка, действително ще е проблем с програмирането иначе.

Редактирано от L&R

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest DIGIGI

Здравейте колеги, ето и обещаните снимки на новата екстра :lol:

Аз съм доволен от уредчето, не се замисляш вече дали си с включени фарове или не, дали си ги забравил пак, защото като гледам по улиците колко шофьори ги забравят...

Пък и е доста ефектно включването и изключването - дори и като се прибирам късно вечер когато изгася ДВГ-то, ДРЛ-то светва за около 10-15сек. и после изгася плавно и особено през вечерно време е много ефектно :lol:

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

Имам и два клипа с кофти качество малко, ама май не мога да разбера на кой сайт да ги кача... :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

анода на диода е на общият а катода на нормално затвореният контакт. За диода на габаритите е по сложно щото с него трябва да развържеш предните и задните габарити, но само ако искаш да се гасят поотделно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз го монтирах колега преди 3-4 дни и ще пусна много скоро снимка. В момента съм на 30% малко слабо ми се струва ама засега не съм го пренастройвал. На мен ми го сложиха някъде около бушоните ама така и не видях точно къде. Иначе пиука от там някъде.. ;)

Колега, къде ти го монтираха това устройство, имам предвид сервиз или майстор, да ме насочиш на някъде, че нещо ме е страх да пипам тия жици ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ааааааааааааа може ли да питам нещо?ако може ще питам откаде взимат сигнала?придаден контакт ми трябва постоянен +.мерси и моляви не ми казвайте от таблото с бушоните.нещо по конкретно ми трябва

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами направил съм го да може да взима сигнал и от + на контакт и от постоянен+.

Ако питаш конкретно за сивика не мога да помогна, но с H4 монтажа е лек и бърз.

 

виж приложените примерни монтажи:

http://drl.hit.bg/DRL_manual.pdf

 

 

Имам и DRL за къси вече 60-80%. :dry:

Редактирано от L&R

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А с управление по минус и да подава минус? / не , че вече не съм го свързал след модернизация на схемата , ама пак да питам /

Редактирано от micro

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А с управление по минус и да подава минус? / не , че вече не съм го свързал след модернизация на схемата , ама пак да питам /

обещавам скоро да има и ДРЛ с управление по минус, много се радвам че си го вързал все пак :), а с релета на фаровете си е друго нали :dry: Редактирано от L&R

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,продава ли се още този Smart DRL и къде?Какви са последните Ви отзиви.Работи ли безпроблемно на двусекционните фарове на Accord?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,продава ли се още този Smart DRL и къде?Какви са последните Ви отзиви.Работи ли безпроблемно на двусекционните фарове на Accord?

Ето страничката на "производителя" цък. Аз си взех освен SmartDRL и модул за мигачи TURNMINATOR, но още не съм ги монтирал. Надявам се до края на седмицата и това да се случи и тогава ще пиша пак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дали е възможно да се захранят дългите светлини на CIVIC 93г. , който е с една крушка за къси и дълги?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дали е възможно да се захранят дългите светлини на CIVIC 93г. , който е с една крушка за къси и дълги?

Разбира се: тук има поне 3 автомобила с такива лампиhttp://drl.hit.bg/galery/index.html

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НЯКОЙ МОНТИРАЛ ЛИ Е НА ПРЕЛЮД 4 ГЕН

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някой ще каже ли или само си чешете езиците

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

извинявайте колеги, ама позачетох се и видях че не става за ксенонови светлини :dry: или съм в грешка. не може ли да се измисли нещо в тази насока

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък искам да питам какви са актуалните цени на устройствата прелгани в SmartDRL сайта

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@fshit: До колкото помня колегата понижава напрежението към крушките за да светят по-слабо. В случая с ксенона, не мисля че това ще е възможно. Баластите изкарват о/о 24KV. Ако все пак може да се подаде към баласта по-ниско напрежение и той го трансформира към по-високо и достатъчно за крушките... не мисля че ще е полезно пък за крушките (ако запалят въобще).Това са ми разсъжденията въз основа на беглите ми познания, ама докато някой друг по-компетентен не ти отговори... имай го в предвид.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ксенон извън баласта може да се пусне да свети само на 100%, последното поколение има тази възможност тоест да захранва на 100%, но определено не си струва цял ден да светиш с ксеноните.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече и аз съм с SmartDRL светлини. :angry:

Ще покажа по-надолу може би най-лесния монтаж на това устройство за Прелюд 4, но предполагам, че ще е приложимо и за други Хонди с двусекционни фарове.

Първо оригиналната схема:

Публикувано изображение

Вижда се нещо, на което аз не успях да разбера логиката когато е проектирано. Първо че крушката за късите е H4, второ - начина на свързване на самата крушка е странен. Общия извод за двете жички (къси и дълги) в H4 крушката е вързан към "+", а жичката за късите е вързана към "-". Жичката за дългите, разбира се не е свързана. Така ме осени "гениалната" идея да ползвам неизползваната дълга светлина на H4 крушката като дневна светлина. Това разбира се става много лесно. Трябва просто да се разменят плюса и минуса на H4 крушката, а SmartDRL да се свърже към третото краче на крушката. Схемата:

Публикувано изображение

На практика монтажа също е толкова лесен. Опъвате си два кабела от купето (където ще се намира устройството ви) до фаровете. Сваляте буксата на късите и я отваряте. Вътре има две кабелни обувки и една празна дупка за кабелна обувка. Вадите двете кабелни обувки (аз използвах прави клещи-пинсети, защото вътре обувките "щракват" за да не се вадят сами). Разменяте местата на двете обувки. Намирате си трета кабелна обувка с подходящ размер така че да влезе в свободната дупка. Аз нямах точно такава и нямаше от къде да си купя и затова малко преправих една. Кримпвате кабелната обувка към новите кабели и свързвате SmartDRL в купето.

Voila!

 

ПП: И си регулирайте фаровете за зимния сезон (особено тези с "ксенона")

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...