Nasakoto.Yakata 5 #41 Отговорено 22 Ноември, 2007 като дойде време да модернизираш устройството може да коментираме принципната схема. В началото бях се навил да си правя собствен вариант, но от една седмица ми се въртят в главата едни щури идеи за екстремни екстри в моята каручка. Усещането да си първи и единствен е много го от отколкото да си най-добър, щото второто винаги подлежи на съмнение. Айде стига с оффа че да не ме нашамарят А по отношение на схемата с акорда ->>>> трябва да се добави диодче || на NC контакт на едно от релетата за да зацепи професора че има напрежение на дрейна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
L&R 0 #42 Отговорено 22 Ноември, 2007 (Редактирано) За диода се съгласих, онази схемка за двусекционните фарове я правих малко в крачка, действително ще е проблем с програмирането иначе. Редактирано 22 Ноември, 2007 от L&R Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest DIGIGI #43 Отговорено 26 Ноември, 2007 Здравейте колеги, ето и обещаните снимки на новата екстра Аз съм доволен от уредчето, не се замисляш вече дали си с включени фарове или не, дали си ги забравил пак, защото като гледам по улиците колко шофьори ги забравят... Пък и е доста ефектно включването и изключването - дори и като се прибирам късно вечер когато изгася ДВГ-то, ДРЛ-то светва за около 10-15сек. и после изгася плавно и особено през вечерно време е много ефектно Имам и два клипа с кофти качество малко, ама май не мога да разбера на кой сайт да ги кача... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nasakoto.Yakata 5 #44 Отговорено 26 Ноември, 2007 анода на диода е на общият а катода на нормално затвореният контакт. За диода на габаритите е по сложно щото с него трябва да развържеш предните и задните габарити, но само ако искаш да се гасят поотделно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
beos 0 #45 Отговорено 27 Ноември, 2007 Аз го монтирах колега преди 3-4 дни и ще пусна много скоро снимка. В момента съм на 30% малко слабо ми се струва ама засега не съм го пренастройвал. На мен ми го сложиха някъде около бушоните ама така и не видях точно къде. Иначе пиука от там някъде.. Колега, къде ти го монтираха това устройство, имам предвид сервиз или майстор, да ме насочиш на някъде, че нещо ме е страх да пипам тия жици Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
assfull 112 #46 Отговорено 11 Декември, 2007 ааааааааааааа може ли да питам нещо?ако може ще питам откаде взимат сигнала?придаден контакт ми трябва постоянен +.мерси и моляви не ми казвайте от таблото с бушоните.нещо по конкретно ми трябва Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
L&R 0 #47 Отговорено 11 Декември, 2007 (Редактирано) Ами направил съм го да може да взима сигнал и от + на контакт и от постоянен+. Ако питаш конкретно за сивика не мога да помогна, но с H4 монтажа е лек и бърз. виж приложените примерни монтажи: http://drl.hit.bg/DRL_manual.pdf Имам и DRL за къси вече 60-80%. Редактирано 11 Декември, 2007 от L&R Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
micro 1 #48 Отговорено 11 Декември, 2007 (Редактирано) А с управление по минус и да подава минус? / не , че вече не съм го свързал след модернизация на схемата , ама пак да питам / Редактирано 11 Декември, 2007 от micro Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
L&R 0 #49 Отговорено 11 Декември, 2007 (Редактирано) А с управление по минус и да подава минус? / не , че вече не съм го свързал след модернизация на схемата , ама пак да питам /обещавам скоро да има и ДРЛ с управление по минус, много се радвам че си го вързал все пак , а с релета на фаровете си е друго нали Редактирано 11 Декември, 2007 от L&R Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
apche 0 #50 Отговорено 18 Ноември, 2008 Колеги,продава ли се още този Smart DRL и къде?Какви са последните Ви отзиви.Работи ли безпроблемно на двусекционните фарове на Accord? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rusen4e 67 #51 Отговорено 19 Ноември, 2008 Колеги,продава ли се още този Smart DRL и къде?Какви са последните Ви отзиви.Работи ли безпроблемно на двусекционните фарове на Accord?Ето страничката на "производителя" цък. Аз си взех освен SmartDRL и модул за мигачи TURNMINATOR, но още не съм ги монтирал. Надявам се до края на седмицата и това да се случи и тогава ще пиша пак. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
svencho 1 #52 Отговорено 29 Ноември, 2008 А дали е възможно да се захранят дългите светлини на CIVIC 93г. , който е с една крушка за къси и дълги? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
L&R 0 #53 Отговорено 1 Декември, 2008 А дали е възможно да се захранят дългите светлини на CIVIC 93г. , който е с една крушка за къси и дълги?Разбира се: тук има поне 3 автомобила с такива лампиhttp://drl.hit.bg/galery/index.html Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
madrugada 12 #54 Отговорено 13 Декември, 2008 НЯКОЙ МОНТИРАЛ ЛИ Е НА ПРЕЛЮД 4 ГЕН Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
madrugada 12 #55 Отговорено 14 Декември, 2008 някой ще каже ли или само си чешете езиците Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fshit 3 #56 Отговорено 15 Декември, 2008 извинявайте колеги, ама позачетох се и видях че не става за ксенонови светлини или съм в грешка. не може ли да се измисли нещо в тази насока Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
I-BOY_STZ 12 #57 Отговорено 15 Декември, 2008 Аз пък искам да питам какви са актуалните цени на устройствата прелгани в SmartDRL сайта Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sfu 3 #58 Отговорено 16 Декември, 2008 @fshit: До колкото помня колегата понижава напрежението към крушките за да светят по-слабо. В случая с ксенона, не мисля че това ще е възможно. Баластите изкарват о/о 24KV. Ако все пак може да се подаде към баласта по-ниско напрежение и той го трансформира към по-високо и достатъчно за крушките... не мисля че ще е полезно пък за крушките (ако запалят въобще).Това са ми разсъжденията въз основа на беглите ми познания, ама докато някой друг по-компетентен не ти отговори... имай го в предвид. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
L&R 0 #59 Отговорено 16 Април, 2009 Ксенон извън баласта може да се пусне да свети само на 100%, последното поколение има тази възможност тоест да захранва на 100%, но определено не си струва цял ден да светиш с ксеноните. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aλexandro 12 #60 Отговорено 17 Ноември, 2009 Вече и аз съм с SmartDRL светлини. Ще покажа по-надолу може би най-лесния монтаж на това устройство за Прелюд 4, но предполагам, че ще е приложимо и за други Хонди с двусекционни фарове. Първо оригиналната схема: Вижда се нещо, на което аз не успях да разбера логиката когато е проектирано. Първо че крушката за късите е H4, второ - начина на свързване на самата крушка е странен. Общия извод за двете жички (къси и дълги) в H4 крушката е вързан към "+", а жичката за късите е вързана към "-". Жичката за дългите, разбира се не е свързана. Така ме осени "гениалната" идея да ползвам неизползваната дълга светлина на H4 крушката като дневна светлина. Това разбира се става много лесно. Трябва просто да се разменят плюса и минуса на H4 крушката, а SmartDRL да се свърже към третото краче на крушката. Схемата: На практика монтажа също е толкова лесен. Опъвате си два кабела от купето (където ще се намира устройството ви) до фаровете. Сваляте буксата на късите и я отваряте. Вътре има две кабелни обувки и една празна дупка за кабелна обувка. Вадите двете кабелни обувки (аз използвах прави клещи-пинсети, защото вътре обувките "щракват" за да не се вадят сами). Разменяте местата на двете обувки. Намирате си трета кабелна обувка с подходящ размер така че да влезе в свободната дупка. Аз нямах точно такава и нямаше от къде да си купя и затова малко преправих една. Кримпвате кабелната обувка към новите кабели и свързвате SmartDRL в купето. Voila! ПП: И си регулирайте фаровете за зимния сезон (особено тези с "ксенона") Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове