xplod 1 #1 Публикувано 20 Септември, 2007 Здравейте!Предварително се извинявам ако темата не е за тук,нека модераторите я преместят.Искам да си купя някакъв Civic.Бензинка ще е със сигурност.Без газови уредби.1.3 варианта не ме устройва.От по-новичките за 1.4 мога и да се прежаля.Искам поне 1.5-1.6,нещо двувалово,100-ина коня (повече изобщо няма да са ми излишни ) Въпросите ми са скъпа ли е поддръжката на такъв автомобил?Знаете разпространения лаф "Абе зако са ти тез японки,скъпа им е поддръжката,зимай един голф (астра,вектра и т.н.) и да ти е мирна главата".Не че ще си взема някога някаква подобна каруца.Като казвам поддръжка имам впредвид смяна на масла,ремъци (или верига,ако има такава,не знам кой модел какво има),филтри,накладки и т.н.Питам защото съм склонен да дам 2-3 пъти повече пари отколкото за един голф ама да знам че няма да я бутам после дълго време.Какви са евентуалните най-най-най-честите проблеми с тези модели?Искам да ви питам колеги какъв е разхода на тези Civic-и?Чувал съм че горят малко,но все пак колко малко?Който има такъв модел нека сподели каквото знае за Civic-ите!Благодаря превдарително на всички! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
assfull 112 #2 Отговорено 21 Септември, 2007 относно консумативите изобщо няма да ти излизат 2-3 пъти по скъпи от на голфа;астрата и тн.разликата е някаде не повече от десетина до двайсет лева.пък и все пак не са всекидневни разходи.за разхода не се коментира(зависи от номера на обувките ти),но мисля че който и мотор да избереш,ще си доволен.за по точно казано,ако ги сложим под общ знаменател някаде около 8-градско и 6 до 7 извънградско,и пак ти казвам си зависи много от теб.дано съм внесъл поне малко светлина Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest VitoEJ9 #3 Отговорено 21 Септември, 2007 От тези мотори, които си написал, че предпочиташ под "нещо двувалово" се разбира само едно - ВТИ със 160 коня мотор. Всичко друго е с един разпределителен вал. Не си уточнил и на какво по-точно си се спрял - хечбек, купе или лимузина. Това, което мога да ти кажа за консумативите е че в никакъв случай няма да ти излязат по-скъпо в сравнение с немските возила. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest genata #4 Отговорено 23 Септември, 2007 От тези мотори, които си написал, че предпочиташ под "нещо двувалово" се разбира само едно - ВТИ със 160 коня мотор. Всичко друго е с един разпределителен вал. Не си уточнил и на какво по-точно си се спрял - хечбек, купе или лимузина. Това, което мога да ти кажа за консумативите е че в никакъв случай няма да ти излязат по-скъпо в сравнение с немските возила. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
genata 1 #5 Отговорено 23 Септември, 2007 карам англичанка 98г.хетчбек 1.5 vtec-114к.с.Пловдив-София-115 км/ч-5.0-5.2л./100кмградско-5.9-6.5л/100 при светеща зелена лампа "ECONO"-без климаиначе най-много зависи от оловото в подметките! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GINDAHOOD 1 #6 Отговорено 23 Септември, 2007 Щом говориш за двувалки,земи си хонда кончерто с мотора д16а8.кам 125 кончета е и е добра кола. не са много пари и си струва.счседа ми е с такава .като сувалка излита Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xplod 1 #7 Отговорено 24 Септември, 2007 (Редактирано) Вярно че исках двувалка,но...съвсем доскоро мислех че 16V винаги означава два разпределителни вала.Докато един мой познат не си взе 323F-ка.16V ама било 1 вал,викам как бе,отваряме капака на колата и наистина е 1 вал.А F-ката е '90 година на над 250К километра.Няма да ви казвам какво ми беше учудването когато тази бабка хвана 200 км/ч на магистралата.Викам си е*аси и японките.А миналата седмица колега от университета ме повози на новата си хондичка-Сивик 5 ген,1.3,75 к.,едновалка .Малееееееее дет хората казват е те такоз жовотно няма.Направо луда я напраи таз кола.В града под 100 не сме падали .Ама върви си е*ало майката.И оня кат ми изтряска че градско му праи 6,пък с демонстративното препускане в града ми вика или 7 или по-малко.И си викам смятай VTEC-a и истинска двувалка ко ше праят (ама то май само VTi беше двувалово )А се двоумях между Civic-a и MX-3.Ама ми се видя нещо много проблемна и не особено сполучлива кола,абе не ми допадна ся.Пък за Сивик-а думи нямам.Като гледам форума и от чутото от приятели и познати много са малко хората дет се оплакват от Сивиците.Та съм се решил твърдо да си зимам Civic-че.Само да ми изплатят каското от предната бракма.Ще ви уведомя веднага.В този ред на мисли да ви запитам нещо извън темата (малко офф топик)1.Откъде според вас е по-добре да си купя колата-от България или да си я вкарам отвън.2.Има ли някакъв начин да я изкарам по-малко коне при регистрацията и в КАТ.Примерно да излъжа или да подправя нещо документите или някакъв друг начин ако се сещате. Редактирано 24 Септември, 2007 от xplod Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #8 Отговорено 24 Септември, 2007 2.Има ли някакъв начин да я изкарам по-малко коне при регистрацията и в КАТ.Примерно да излъжа или да подправя нещо документите или някакъв друг начин ако се сещате. Българското мислене в действие Sorry за Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #9 Отговорено 24 Септември, 2007 (Редактирано) Гледам си имал моите колебания МХ-3 или Сивик 5г. аз отидох почти твърдо за Маздата ама се върнах с Хонда верно,че е само 1.3 ама в талона прясно регистрирана и пишеше 1490 кубика и това ме заблуди,че е 90 коня ама ако бях чел повече за Хонда а не за Мазда щях да схвана грешката по номера на двигателя така,че гледай кво пише на ДВГ-то...сега искам и Тойота Celica да си взема и да имам 2 автомобила Редактирано 24 Септември, 2007 от Еди Ведър Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xplod 1 #10 Отговорено 24 Септември, 2007 (Редактирано) ...Българското мислене в действие...Няма как мой,ако аз не пре*ба държавата тя ще ме пре*бе-гражданска,данък,винетки и т.н....сега искам и Тойота Celica да си взема и да имам 2 автомобилаПо принцип няма лошо батка.Обаче зависи за каква Селика си тръгнал.Една от алтернативите ми беше и Селика (егати и зарибения японски фен дет съм бил ),обаче прочети малко в БГ форума и в международните такива.Аз лично (много учудващо и за мен самия) добра дума не чух за тези Селики освен ако не си вземеш такава с T230 двигател т.е. след 2000 година.Внимавай много с тези Селики да не си набуташ таралеж в гащите,че после солено ще ти излезе. Редактирано 24 Септември, 2007 от xplod Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xplod 1 #11 Отговорено 25 Септември, 2007 Абе да питам аз пак.Ся гледам има едни Сивик купе,страшно много ми допадна като визия.Гледам ги по обявите повечето ги пишат LSi.Въпроса ми е при еднакви 1.5 90 коньов ДВГ купето или тривратия хечбек ще е по-пъргав и ще бяга повече?Ако трябва да прокараме логика хечбека ще е по-по във всички случаи,но знам ли ги дръпнатооките какво са измислили Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ReSPecT 121 #12 Отговорено 25 Септември, 2007 Купетата са с д15б7 мотор които е 101 коня говоря за лси.А относно хечбек и купе кое върви повече купето варви повече от хеч 1,5 но купе 1,6 и хеч 1.6 сам се сети около 1 кола дръпка в полза на хеча.Аз карам хеч 1,3 от които съм много доволен няма друга кола 1,3 която да гори толкова и да варви толкова като изключим маздите с ванкеловия 1.3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xplod 1 #13 Отговорено 25 Септември, 2007 Да бееее,като излезе за сефте RX-8 викам кой знае колко хиляди кубици ше е и кат видях че е само 1.3 щеше да ми падне шапката дет се казва.1.3=232hp.Ммне тц дръпнатооките хич ги няма в това да правят двигатели Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lubobaroto 0 #14 Отговорено 25 Септември, 2007 Бате без да се обиждат колегите ама ако неее двувалка ще ма4кат яко.Хондите нямат високи нютон метри и такива голфчета и астрички ще оспиват.Вземи си двувалка задулже да знаеш.Много приятели имам с хонди до 115коня мноо са куци да знаеш. А що се отнася до частите магазини колко то искаш вече няма го онова драние като навремето.А за резачки ефтини части нема карал сум бурзи коли некоя по особенаа част може и да ти се озори малко газъ за пари.Ама като искаш да си бурз ще плащаш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xplod 1 #15 Отговорено 26 Септември, 2007 Бате без да се обиждат колегите ама ако неее двувалка ще ма4кат як Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lubobaroto 0 #16 Отговорено 26 Септември, 2007 Прави сте... Бате каква и да си вземеш нема да згрешиш От Хонда по убаво нема или можеби некоя друга японка Аз съм много доволен и одавна спрях да карам секви други прехвалени марки.Пък и Баи мангал знае че: От мерцедес по убаво нема и 4е от Хонда по здраво нема Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
keel 19 #17 Отговорено 26 Септември, 2007 (Редактирано) Да бееее,като излезе за сефте RX-8 викам кой знае колко хиляди кубици ше е и кат видях че е само 1.3 щеше да ми падне шапката дет се казва.1.3=232hp.Ммне тц дръпнатооките хич ги няма в това да правят двигатели Приятелю, за тази Мазда недей да разчиташ че кубиците са някакъв показател. Става въпрос за ванкелов двигател,който работи на съвсем различен принцип от обикновения бутален двигател, всъщност даже няма и бутала. За да може все пак да се направи някаква съпоставска обикновено обема на ванкеловите двигатели се смята х2. Аз за първи път като видях такъв двигател си викам тва ше е някаква технология дето от извънземните сме я взели, ама всъщност е изобретена преди половин век и даже са слагали такива двигатели и на ЛАДИ!А иначе за сивика - аз доста скоро станах собственик на един седан 6-та и досега имам само много добри впечатления. Редактирано 26 Септември, 2007 от keel Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest xplod #18 Отговорено 26 Септември, 2007 Приятелю, за тази Мазда недей да разчиташ че кубиците са някакъв показател. Става въпрос за ванкелов двигател,който работи на съвсем различен принцип от обикновения бутален двигател, всъщност даже няма и бутала. За да може все пак да се направи някаква съпоставска обикновено обема на ванкеловите двигатели се смята х2. Аз за първи път като видях такъв двигател си викам тва ше е някаква технология дето от извънземните сме я взели, ама всъщност е изобретена преди половин век и даже са слагали такива двигатели и на ЛАДИ!Да бе аз си знаех,че е ванкелов ДВГ и че се е слагал на лади.Учил съм го тва много отдавна ощв в средното.Нищо че сега следвам КСТ .Просто няма как да не се удивиш на жълтурите че се решават да сложат един принципно стар ДВГ на нова генерация да го кажа коли.Е вярно то от модела отпреди половин век е останал само и единствено принципа на действие,но все пак факта си е факт.И performance-а на RX-8 изобщо не може да се пренебрегне.Вярно че се води дамски модел,но да ти кажа изобщо не бих й отказал.Не знам сега дали се смята по 2 или повече,но за мен си е впечатляващо постижение от 1.3 ДВГ да изкараш 200+ коня.Нищо лично колега. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xplod 1 #19 Отговорено 29 Септември, 2007 Вече добих представа какво искам горе долу.Civic VTi е идеалния случай.Ако не някое ESi.Сега друго ме притеснява обаче.Аз обичам да си карам бързо също i да въртя доста.А досега съм въртял с ръчна,щото на кола с предно най-лесно става(така поне знам аз,пък и като съм пробвал другите начини не стават много много).Тук идва проблема че при една бърза справка от моя страна установих че едно каре за CIVIC е 185 до 200 лв hmm.gif Аз поне така разбрах,че когато колата е с предно и въртиш доста се прецакват каретата (и окачването също) и съединителя.А както споменах те не са от най-евтините.Аз все пак не съм син на Рокфелер,а един средностатистически студент и не ми се дават 500 лв.през няколко месеца за карета,не дай си боже и за съединител и станаха 800-900 кинта.Нека някой,който е навътре в нещата (не ме разбирайте погрешно,не искам да кажа че другите ще са неразбиращи) да сподели така ли стоят наистина нещата с "въртенето",кое се прецаква и наистина ли е толкова скъпо? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове