K1r1L 860 #1 Публикувано 7 Септември, 2007 КАК СЕ ОПРАВЯ СТРЕЛКАТА НА бензиномера стои на едно и също ниво постоянно ?!!?!?? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest JeepersCreepers #2 Отговорено 7 Септември, 2007 кире оправя се на бензинистанцията бе слагаш за 20 30 лв и ще се мръдне ПП: извинявай са офф топика ама неуспях да се сдържа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chopper1969 5 #3 Отговорено 7 Септември, 2007 (Редактирано) Стрелката седи на едно и също място при изгасен двигател- не пада на нула (докъдето е била до загасянето на двигателя)докато не дадеш контакт и не запалиш колата на ново -тогава заема новото положение. Щом твоята не мърда-значи е без захранване, токът и се губи някъде по веригата, виж бушоните или иди на елтехник. Редактирано 7 Септември, 2007 от chopper1969 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #4 Отговорено 7 Септември, 2007 стрелката стои приблизително 2 мм над 4ервеното постоянно (няма зна4ение дали е загасена колата или работи стрелката не мърда) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
АЛЕКС БУРДИН 1 #5 Отговорено 7 Септември, 2007 като сипеш гориво мърда ли Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hiti 3 #6 Отговорено 7 Септември, 2007 При мен тази стрелка работи винаги.Независимо дали е на контакт или не , показва реалното количество гориво и мърда при продължително каране или наливане на гориво Така,че зареди и ще стане ясно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA 3 #7 Отговорено 7 Септември, 2007 Брат на сивик 93 хеч,стрелакта си седи с горивото,дали е на контакт или не се е тая смисъл незнам каква е,ама се качва като е на контакт а като я загасиш си седи "плуваща" ако си завил преди да паркираш и е паднала като дадеш контакт се намества,мене при ляв завой яко ми спада бензина или като ускорявам моментно де...после се връща ако немърда и като слагаш бензин значи имаш проблем по колата някаде...кажи коя генерация е може някой да знае Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #8 Отговорено 7 Септември, 2007 Една камара празни приказки и най-важното никакви отговори на въпроса на човека Кире , ако си барал стрелките има опасност да си счупил една много крехка пластмаска , която законтря стрелката в позиция така , че стрелката да работи ( има много финно одебеляване или стесняване в точната позиция ) , ако си го счупил има шанс да продължи да работи , а нагласянето е или да изцедиш резервоара и в позиция дадена на контакт да я вденеш и нагласиш ( нагласянето става с надяването ) или пък до бензиностанция и до горе бензин и я поставяш в съответната черта Това е , което съм направил аз , но също така да знаеш , че веднъж разместиш ли сктрелка в таблото и връщане назад няма или има , но караш вечно с по-голяма резерва бензин в колата ( което не е лошо ) , но има и голяма възможност след време както се случи при мене да стига само до едно положение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #9 Отговорено 8 Септември, 2007 Тино благодаря за мнението (но ако може да обясниш за вдяването малко по подоробно,разбирасе ако може (или наи добре някои ако има ) някои саит да разгледам как става това . КОЛАТА е 5-та ГЕНЕРАЦИЯ ВТИ 95-та година и КАТО сипя бензин не мЪрда (като не сложа пак така :) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #10 Отговорено 8 Септември, 2007 Тино благодаря за мнението (но ако може да обясниш за вдяването малко по подоробно,разбирасе ако може (или наи добре някои ако има ) някои саит да разгледам как става това . КОЛАТА е 5-та ГЕНЕРАЦИЯ ВТИ 95-та година и КАТО сипя бензин не мЪрда (като не сложа пак така :)За вдяването имам предвид , че се мушка в позицията , която мислиш , че трябва да ти показва стрелката , в смисъл , не можеш да я пъхнеш и после движиш нагоре или надолу Има и вероятност да се е замърсила или нещо да й пречи , но това сигурно си го проверил вече Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #11 Отговорено 8 Септември, 2007 има ли вероятност да не е Зака4ена !?!и да е останала в положение което е била ? (тино нищо не сам погледнал още) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Iceman #12 Отговорено 8 Септември, 2007 Нямам точна представа, как е реализирано меренето при ВТИ-а, но то и няма какво толкова да му е различното - има си потенциометърче на поплавъка и в зависимост от ъгъла на рамото на поплавъка - сиреч колко бензин има в резервоара - и потенциометърчето си мени съпротивлението и от там, според големината на това съпротивление стрелката ти показва колко бензин имаш. Та идеята ми е, че може и това потенциометърче да има лош контакт или да е дало фира по някакъв начин. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
eddy 214 #13 Отговорено 8 Април, 2008 Да вдигна малко тази тема понеже търсих информация за моя проблем и този ми се стори най-близък.От скоро съм собственик на сивик 5-та 1.3 D13B2 95-та. Имам един проблем ако може консултация.Проблема е в това, че стреклата на бензина си седи на Full няма значение колко е пълен резервоара, дали е на контакт, работи или е изключена - стрелката си седи най - горе и не мърда. Какъв може да е проблема :) . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #14 Отговорено 8 Април, 2008 Не съм сигурен , но освен уреда или стралката да са ти развалени , може би поплавака е счупен или нещо друго . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest eddy #15 Отговорено 9 Май, 2008 (Редактирано) Малко ъпдейт след като намерих време да си поиграя.Значи според ръководството, което намерих на контакт по кабелите към поплавъка трябва да има между 5 и 8 V при мен обаче са 11,7 - 12 V. Свалих таблото и съвсем лекичко размърдах стреклата ( според други теми във форума това може би й е края) след като закачих пак кабелте към поплавъка и дадох на контакт стреката започна да се бавно да се вдига, като изключих от контакт обаче стреклата си остана на място. След като дадох пак на контакт и започна отново да се изкачва от там където е стигана т.е. не пада. Редактирано 9 Май, 2008 от eddy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
eddy 214 #16 Отговорено 9 Май, 2008 (Редактирано) Размърах я нагоре надолу - по посоката на движение съвсем лекичко без да се опитвам да я вадя.Един глупав въпрос само бензиномера не може да се подмени нали? Трябва цялото табло? И малко ме притеснява това напрежение, при евентуална смяна на таблото да не го повреди.П.П. Видях таблото което се продава - моето е с оборотомер. Редактирано 9 Май, 2008 от eddy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #17 Отговорено 10 Май, 2008 Размърах я нагоре надолу - по посоката на движение съвсем лекичко без да се опитвам да я вадя.Един глупав въпрос само бензиномера не може да се подмени нали? Трябва цялото табло? И малко ме притеснява това напрежение, при евентуална смяна на таблото да не го повреди.П.П. Видях таблото което се продава - моето е с оборотомер.може да се подмени аз го подмених ама за целта ти трябва др-г които се намира ЕСТЕСТвено в др-го табло ако намериш някъде да продават (ако има такова място де) си купи отделениначе табалце. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeFi's Garage 280 #18 Отговорено 10 Май, 2008 Ето тука съм написал как си оправих всичките уреди след като ги прецаках Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове