Jump to content
K1r1L

КАК СЕ ОПРАВЯ СТРЕЛКАТА НА..

Recommended Posts

КАК СЕ ОПРАВЯ СТРЕЛКАТА НА бензиномера стои на едно и също ниво постоянно ?!!?!?? ;);););)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest JeepersCreepers

кире оправя се на бензинистанцията бе слагаш за 20 30 лв и ще се мръдне ;);) ПП: извинявай са офф топика ама неуспях да се сдържа ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стрелката седи на едно и също място при изгасен двигател- не пада на нула (докъдето е била до загасянето на двигателя)докато не дадеш контакт и не запалиш колата на ново -тогава заема новото положение. Щом твоята не мърда-значи е без захранване, токът и се губи някъде по веригата, виж бушоните или иди на елтехник.

Редактирано от chopper1969

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

стрелката стои приблизително 2 мм над 4ервеното постоянно (няма зна4ение дали е загасена колата или работи стрелката не мърда)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен тази стрелка работи винаги.Независимо дали е на контакт или не , показва реалното количество гориво и мърда при продължително каране или наливане на гориво :) Така,че зареди и ще стане ясно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брат на сивик 93 хеч,стрелакта си седи с горивото,дали е на контакт или не се е тая смисъл незнам каква е,ама се качва като е на контакт а като я загасиш си седи "плуваща" ако си завил преди да паркираш и е паднала като дадеш контакт се намества,мене при ляв завой яко ми спада бензина или като ускорявам моментно де...после се връща :) ако немърда и като слагаш бензин значи имаш проблем по колата някаде...кажи коя генерация е може някой да знае :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една камара празни приказки :) и най-важното никакви отговори на въпроса на човека !!! Кире , ако си барал стрелките има опасност да си счупил една много крехка пластмаска , която законтря стрелката в позиция така , че стрелката да работи ( има много финно одебеляване или стесняване в точната позиция ) , ако си го счупил има шанс да продължи да работи , а нагласянето е или да изцедиш резервоара и в позиция дадена на контакт да я вденеш и нагласиш ( нагласянето става с надяването !!! ) или пък до бензиностанция и до горе бензин и я поставяш в съответната черта :P Това е , което съм направил аз , но също така да знаеш , че веднъж разместиш ли сктрелка в таблото и връщане назад няма :) или има , но караш вечно с по-голяма резерва бензин в колата ( което не е лошо ) , но има и голяма възможност след време както се случи при мене да стига само до едно положение :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тино благодаря за мнението (но ако може да обясниш за вдяването малко по подоробно,разбирасе ако може (или наи добре някои ако има ) някои саит да разгледам как става това . КОЛАТА е 5-та ГЕНЕРАЦИЯ ВТИ 95-та година и КАТО сипя бензин не мЪрда (като не сложа пак така :) :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тино благодаря за мнението (но ако може да обясниш за вдяването малко по подоробно,разбирасе ако може (или наи добре някои ако има ) някои саит да разгледам как става това . КОЛАТА е 5-та ГЕНЕРАЦИЯ ВТИ 95-та година и КАТО сипя бензин не мЪрда (като не сложа пак така :) :)

За вдяването имам предвид , че се мушка в позицията , която мислиш , че трябва да ти показва стрелката , в смисъл , не можеш да я пъхнеш и после движиш нагоре или надолу :P Има и вероятност да се е замърсила или нещо да й пречи , но това сигурно си го проверил вече :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има ли вероятност да не е Зака4ена !?!и да е останала в положение което е била ? (тино нищо не сам погледнал още)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Iceman

Нямам точна представа, как е реализирано меренето при ВТИ-а, но то и няма какво толкова да му е различното - има си потенциометърче на поплавъка и в зависимост от ъгъла на рамото на поплавъка - сиреч колко бензин има в резервоара - и потенциометърчето си мени съпротивлението и от там, според големината на това съпротивление стрелката ти показва колко бензин имаш. Та идеята ми е, че може и това потенциометърче да има лош контакт или да е дало фира по някакъв начин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да вдигна малко тази тема понеже търсих информация за моя проблем и този ми се стори най-близък.От скоро съм собственик на сивик 5-та 1.3 D13B2 95-та. Имам един проблем ако може консултация.Проблема е в това, че стреклата на бензина си седи на Full няма значение колко е пълен резервоара, дали е на контакт, работи или е изключена - стрелката си седи най - горе и не мърда. Какъв може да е проблема :) :) .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм сигурен , но освен уреда или стралката да са ти развалени , може би поплавака е счупен или нещо друго .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest eddy
Отговорено (Редактирано)

Малко ъпдейт след като намерих време да си поиграя.Значи според ръководството, което намерих на контакт по кабелите към поплавъка трябва да има между 5 и 8 V при мен обаче са 11,7 - 12 V. Свалих таблото и съвсем лекичко размърдах стреклата ( според други теми във форума това може би й е края) след като закачих пак кабелте към поплавъка и дадох на контакт стреката започна да се бавно да се вдига, като изключих от контакт обаче стреклата си остана на място. След като дадох пак на контакт и започна отново да се изкачва от там където е стигана т.е. не пада. ;)

Редактирано от eddy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Размърах я нагоре надолу - по посоката на движение съвсем лекичко без да се опитвам да я вадя.Един глупав въпрос само бензиномера не може да се подмени нали? Трябва цялото табло? И малко ме притеснява това напрежение, при евентуална смяна на таблото да не го повреди.П.П. Видях таблото което се продава - моето е с оборотомер.

Редактирано от eddy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Размърах я нагоре надолу - по посоката на движение съвсем лекичко без да се опитвам да я вадя.Един глупав въпрос само бензиномера не може да се подмени нали? Трябва цялото табло? И малко ме притеснява това напрежение, при евентуална смяна на таблото да не го повреди.П.П. Видях таблото което се продава - моето е с оборотомер.

може да се подмени аз го подмених ама за целта ти трябва др-г които се намира ЕСТЕСТвено в др-го табло ако намериш някъде да продават (ако има такова място де) си купи отделен:weights:иначе табалце.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето тука съм написал как си оправих всичките уреди след като ги прецаках :weights:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...