Jump to content
ozonbg

Случка

Recommended Posts

Карам си тази сутрин отивайки към работа и на едно от най-натоварените кръстовища колата ми изгасна и повече не "пожела" да запали. Хъката мъката избутах я с помощта на един пич извън пътя до един блок. Както личеше нямаше достатъчно ток за да палне. Лампите на таблото мъждукаха, вентилатора за хладното едва духаше, а централното изобщо не реагираше, когато би трябвало да заключва. Без да мисля много отидох и купих нов акумулатор, сложих го и ура запали без проблем. Взех Бош 45 ампера с 3 год. гаранция. Стария беше Монбат динамик, в магазина го замериха и казаха че повече няма хляб в него, дори не ставал за презареждане, оставих им го. Та се чудя дали може да има нещо, което да ми точи акумулатора дори като не карам колата. Сещам се за алармата. Другото е аудио сд-то. В опциите му съм го нагласил да пести енергия, не би трябвало да е от него. Третата възможност е динамото да не го зарежда докато карам колата.Може ли да се разбере или да ми дадете някакъв съвет как да се пести енергията. Да се разбере дали динамото е в час. Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш волтметър замери напрежението на клемите на акумулатора при запален двигател. Мисля, че трябва да е 14В. ако е по-ниско значи не зареждаш акумулатор. В следващитв дни ще се разбере дали имаш консуматори ако ти падне пак акумулатора набързо :beer: А и е възможно на стария просто да му е дошло времето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш волтметър замери напрежението на клемите на акумулатора при запален двигател. Мисля, че трябва да е 14В. ако е по-ниско значи не зареждаш акумулатор. В следващитв дни ще се разбере дали имаш консуматори ако ти падне пак акумулатора набързо :beer: А и е възможно на стария просто да му е дошло времето.

Палиш пускаш фарове вентилатор нагревател на стъклото и коквото се сетиш още и ако ти даде 13-14В е ок

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах подобни проблеми с моя аколулатор. Ако имаш волтметър премери напрежението след като спреш с колата. Трябва да е около 12,5 волта. След това премери напрежението преди да тръгнеш (да кажем след 5-6 часа). Трябва да е над 12,2 волта. Ако е по-ниско може би имаш течка някъде. Като ти смениха акомулатора не ти ли провериха веригите за течки? Аз знам, че при смяна на акомулатор за да ти заверят гаранцията трябва да проверят за течки някъде :beer: Само информативно, колко пари даде за този БОШ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взел си 45 ампера? :dj: Мен ме е страх да сляза под 75.... :beer: С 65 амперов като надъня музиката и почва да мреца...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

105 лв, до 10 дни трябва в сервиз на Бош да заверя гаранциятаНяма място за по-голям, такава е стойката. Аз верно доста надувах музиката а колоните са си мощнички... Може оттам да е заминал :beer: Откъде мога да си купя волтометър? Как се замерва с него?

Редактирано от ozonbg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич защо не се обади за каумолатора както и да е .Не си купувай волтметър просто като отидеш да ти заверят гаранцията там ще ти го замерят и ще кажат дали е добре :beer: Трябва да зарежда към 14 някъде .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

105 лв, до 10 дни трябва в сервиз на Бош да заверя гаранциятаНяма място за по-голям, такава е стойката. Аз верно доста надувах музиката а колоните са си мощнички... Може оттам да е заминал :beer: Откъде мога да си купя волтометър? Как се замерва с него?

Е то само от колони не става... На мен тубата ми е активна. Затова харчи много. Даже се бях притеснил по едно време, че алтернатора няма да смогва... Усилвател имаш ли? Ако е много мощен може да ти направи мизерия. Ако е от това, един кондензатор би трябвало да реши проблема.При всички положения - изчакай два-три дни да видиш дали не е бил за хвърляне стария акомулатор все пак. Тогава, ако имаш пак проблем - търси къде е. Редактирано от PreludeManiac

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам усилвател, но в упътването на пайнера пишеше че харчи ток дори като е изключен, затова трябва да се активира някаква опция, и го направих. Просто напоследък слушах доста музика дори и в гаража като ми е спряна колата докато се мотам около нея, може това да го е изтощило, а и вентилатора през повечето време беше на макс заради жегите. ivaivalito бях под напрежение и в такъв момент човек не разсъждава много, като нищо може да даде повече пари без да му мисли...Волтометъра ще ми трябва наистина, за да знам по всяко време състоянието на тока, откъде да си купя знаете ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, на мен ми направи същия номер служебната кола.Както си карах и изгасна и можех да запаля само ако някой ми даде ток.Но после пак гаснеше и всичко изчезваше по таблото.Оказа се че е заминал диодния блок на алтернатора и оттам разреждаше акумулатора дори докато се движех.Наложи се да изхвърля стария акумулатор защото беше тотално заминал.Бих ти препоръчал да отидеш и да ти замерят и акумулатора и изходното напрежение от алтернатора и какво е положението с диодния блок.Успех...:D

Редактирано от holigan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де ако е акумулатор, защо е угаснала както е работил двигателя?По принцип като си работи колата може даже да свалиш акумулатора и колата няма да угасне.Да не би алтернатора нещо наистина да не действа както трябва?

Мда ... мда , не трябва да гаснеМай това е проблема или поне е много вероятно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ozonbg

Изгасна, щото не прецених хубаво момента на зацепване/музиката дънеше и не се чуваше двигателя/ на съединителя и понеже подадох по-малко газ от необходимото за да тръгне колата/правя си екперименти за по-икономично каране/. Явно самия акумулатор е бил увреден, нивото на киселината му беше ниско и самата киселина мътна. Тая сутрин ми завериха гаранционната карта в сервиза на Бош, техника каза че динамото бачка и много добре зарежда. Даде съвет да не използвам зарядни устройства, ако има проблем да го карам направо в сервиза.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен акумулатора просто е бил за смяна. Все пак е Монбат :weights: Може би (само предполагам) ако си я карал градско на кратки разстояния с времето да си е заминал.Гледам че си от Бургас, но ако си като мен и брат ми и ходиш дето се вика и до тоалретната с колата е възможно :D PreludeManiac пич сравняваш Prelude с Civic 1.3 все пак :thumbs1: Акумулатора е достатъчно голям за тая кола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Монбат-а в магазина ми казаха че може би е на повече от 2 години щото е по-стар модел и такива не се продават вече, преди това пича от който я купих е имал усилвател с туба в тая кола, още му стои кабела на усилвателя.Вчера купих си мултицет и замерих акумулатора тази сутрин преди да запаля колата беше 12.92, после замерих като я запалих с включени фарове и музика - беше 14 и нещо волта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Монбат-а в магазина ми казаха че може би е на повече от 2 години щото е по-стар модел и такива не се продават вече, преди това пича от който я купих е имал усилвател с туба в тая кола, още му стои кабела на усилвателя.Вчера купих си мултицет и замерих акумулатора тази сутрин преди да запаля колата беше 12.92, после замерих като я запалих с включени фарове и музика - беше 14 и нещо волта.

Всичко си е ок значи алтернатора ти зарежда карай без да се претесняваш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...