Jump to content
chopper1969

Потъва ми спирачният педал

Recommended Posts

Щом не ти намалява спирачната течност, виж да нямаш въздух в системата или което е по-вероятно да са ти износени гумичките на помпата-не са скъпи до колкото си спомням, и се продават комплект. Може и цилиндърчето на помпата да има язвички и да пуска налягането зад буталцето...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по-вероятно да са ти износени гумичките на помпата-не са скъпи до колкото си спомням, и се продават комплект. Може и цилиндърчето на помпата да има язвички и да пуска налягането зад буталцето...

Ако е това защо ще го прави само по някога да не кажем рядко Ще почна с обезвъдздушаване ако не се оправи тово ще е следващата стъпка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest fanaticeti

по-вероятно да са ти износени гумичките на помпата-не са скъпи до колкото си спомням, и се продават комплект. Може и цилиндърчето на помпата да има язвички и да пуска налягането зад буталцето...

Ако е това защо ще го прави само по някога да не кажем рядко Ще почна с обезвъдздушаване. Ако се окаже че не е от въздух тогава остават гумичките на помпата но нямам представа като е със серво дали е с обикновенно цилиндарче с буталце и дали е с един или с два кръга

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато гумичката попадне върху язвичка и спре там- само тогава изпуска, ако я подмине бързо-не изпуска, може би това е причината :beer:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато гумичката попадне върху язвичка и спре там- само тогава изпуска, ако я подмине бързо-не изпуска, може би това е причината :beer:

което означава нова помпа ?Но е много възможно това което казваш защото най вече ми го прави при плавно спиране при по агресивно си е ок а възможно ли е сервото да ми засмуква въздух от накъде защото като напомпам на педала ми се покачват оборотите Редактирано от fanaticeti

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах точно същия проблем с предишната ми кола и докато не смених помпата не се оправи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest chopper1969

Покачването на оборотите не е добре, пропуска въздух от някъде със сигурност. Потърси компетентно мнение от майстор( аз нямам практичен опит) , маркуч ли ще е или нещо друго...Покачването на оборотите определено означава повреда, не трябва да е така. Не мисля че трябва да сменяш помпа, провери маркучите-може да минеш тънко :beer:

Редактирано от chopper1969

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има две разновидности на този проблем, единия е само да ти потъва спир. педал, другия е, като напомпаш педала да ти се вдигат и оборотите..........в 1-вия случай смени помпата, тя е отделна от сервото и се развива от две гайки номер 12 ...........освен това трябва да развиеш двете тръбички които излизат от помпата с ключ 10, но не гаечен , а "срязана звезда" за да не заоблиш главите им..........Ако ти вдига оборотите на мотора като помпаш педала на спирачката, това значи че смуче въздух от сервото или от някъде другаде по пътя му......... а това значи че пропуска някъде от платното на сервото или е скъсано.............това е кофти ,защото мотора не работи правилно, довежда се до обеднена смес и от там всички последици стават...........помпата се продава отделно от сервото.............ако е 1-вия вариант, съветвам те да провериш дали системата е обезвъздушена добре...........има ли АБС колата, ако има, кой модел ,марка е, ( по този начин ще знам с колко клапана е, и какви са клапаните.................) дали е само на първия контур или обхваща и двата спир. контура ( кръга - преден и заден) :beer:

Редактирано от DJ Tymbi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи може да имаш съвкупност от проблеми,които трябва да се решат..........неравномерната работа на мотора може да се поражда от 1000 причини, вкл. и от сервото на спирачките, но не е казано че трябва задължително да е то, така че най добре е да се види и да се прецени............Последиците от обеднена СМес са разнородни...........от това да ти се прецака ламбда сондата до това да свалиш главата заради изгорял клапан или легло.........

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре ме наплаши колега :P Кажи сега къде могат да се проверят всички тези работиуфф а като си правих диагностика но мотора при Иво от Крафт той ме успокой че като напомпам педала на спирачката било нормално да се покачват оборотите :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest DJ Tymbi

Добре ме наплаши колега :D Кажи сега къде могат да се проверят всички тези работиуфф а като си правих диагностика но мотора при Иво от Крафт той ме успокой че като напомпам педала на спирачката било нормално да се покачват оборотите :P

Иво Йотов ли???На Крафт на Дружба до Би плюс ли? Ако той е преценил ..............не знам, трябва да се види колата и тогава...........А какво ти казва за тресенето на празен ход??

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е да ти се покачват малко оборотите като напомпаш но след това падат а за пропадането ако ти омеква педал мисля че много вероятно да минеш само с обезвъздушаване на инсталацията стига да не пада до долу де макар че може да е и мембраната на сервото ако си спирал на изгасен двигател за икономия

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре ме наплаши колега :ph34r: Кажи сега къде могат да се проверят всички тези работиуфф а като си правих диагностика но мотора при Иво от Крафт той ме успокой че като напомпам педала на спирачката било нормално да се покачват оборотите ;)

Иво Йотов ли???На Крафт на Дружба до Би плюс ли? Ако той е преценил ..............не знам, трябва да се види колата и тогава...........А какво ти казва за тресенето на празен ход??
Да в Крафт в дружба Тресенето е по точно вибрации във волана и той ми почисти дросела и още нещо по него и маааалко се пооправе но още си вибрира а като пусна климатроника е непоносимо вече си е тресена След това си чистих сам моторчето за празен ход и не и не вибрира си и това е Иначе Иво замери всичко и каза че мотора си е екстра малко бавна ми била ламбдата но я биво още за мотор на 200к А точно за покачването на оборотите каза че е нормално ( нопомпвам 3-4 пъти оборотите се качват до към 1200-1300 и като спра да помпам падат на 300-400 почти ще загасне за сек. и после си заспиват на 800.) защото вкарвало въздух в мотора и аз не знам вече :D къде да я закарам да я видят да не се окаже че ще остана без спирачки баш когато не триябва а аз както си я настъпвам :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютна глупост ти е казал (че било нормално да ти се качват токова оборотите) Моите не мърдат повече от +100 об. По слух почти не ги усещам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами и аз си мисля че проблема ти е в серво апарата ...на твое място бих го откачил и запушил маркуча от към колекторите и после няколко кръгчета на блока за да видя дали ще има промяна ....свещи вадил ли си скоро, на бедна или на богата смес работят ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

покачването на оборотите са + 100,150 об. отгоре, т.е. не повече от 1000 об./мин. трябва да ти качи, ако е повече - търси проблем някъде, направи както колегата ти каза, откачи маркуча за зервото и го запуши хубааво, така че да не смуче въздух от там, и напомпай спирачките при запален мотор, сигурен съм е няма да мръднат оборотите.........с кой мотор си? има ли IAVC клапан или си с стъпково ........... :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега огледай маркучите на сервото, друго не мога да измисля :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

покачването на оборотите са + 100,150 об. отгоре, т.е. не повече от 1000 об./мин. трябва да ти качи, ако е повече - търси проблем някъде, направи както колегата ти каза, откачи маркуча за зервото и го запуши хубааво, така че да не смуче въздух от там, и напомпай спирачките при запален мотор, сигурен съм е няма да мръднат оборотите.........с кой мотор си? има ли IAVC клапан или си с стъпково ........... :)

 

Мотора е D16А8 с IAC съм скоро го чистих

 

 

свещи вадил ли си скоро, на бедна или на богата смес работят ?

 

Сменях свещи преди около 2500 км не съм ги гледал

Богатата смес ги правеше черни нали а бедната ?

Ако е бедна колегата каза че може да е от сервото а ако е богата ?

Редактирано от fanaticeti

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

черни стават от масло :cool:богата смес ги прави керемидено кафяви, бедната ги прави бели все пак огледай маркучите на сервото за пукнатини ...

Редактирано от CryoGen

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам същия проблем. Още съм на никъде. Гумичките се оказаха ОК. Няма течове отникъде. Сервото държи идеално а и мисля, че няма връзка с потъването на педала... Просто не знам. При мен започна с бавно потъване. Подмених изцяло спирачната течност.Имаше 1 пръст кал под цедката на казанчето. Викам си - това ще е.След подмяната и трикратно обезвъздушаване - педала не се вдигна и на една трета.Сега хваща примерно с 30% от нормалното.Дори и след напомпване на педала. Мисля че трябва да си провериш и обратния клапан на маркуча от сервото. Отивам да си поблъскам още малко главата. При промяна ,ще уведомя...

Редактирано от Duke Nukem

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...