_Vti_ 0 #1 Публикувано 19 Август, 2007 Колеги нов съм във форума и имам нужда от помощ.Става вапрос за Civic D15B2.Като купих колата беше зле не вървеше изобшто.След тожа смених палец,капачка,кабели и филтрите.Но пак ми се струва че нее добре.От какво може да се получава това.Помогнете. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
_Vti_ 0 #2 Отговорено 20 Август, 2007 Начи като взех колата беше счупен палеца и имаше един пробит кабел.Смених ги и колата се пооправи.Ходих да видят центровката и ми казаха че работи на 17 градуса,на толко ли трябва да е.И като подавам плавно газта върви по добре а като я натисна повече някак си забива муцуна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #3 Отговорено 20 Август, 2007 Бензинов филтър сменял ли си ? Ако не си го смени ,също така погледни и свещите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest _Vti_ #4 Отговорено 20 Август, 2007 Сменял съм и бензиновия и въздушния филтър.Само свещите не съм.Виждат ми се добри но ще ги сменя.Свещите които са на колата във момента са BCPR6E a нали трябва да са BKR6E.Може ли от това да глъхне със повечко гас? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CryoGen 29 #5 Отговорено 20 Август, 2007 (Редактирано) сипи си някаква добавка за изчистване на инжекциона, сипвай някакво качествено гориво за известно време, откачи въздуховода от кутията на въздушния филтър и виж дали все така не иска да върви като я настъпвашманипулацията с въздушния филтър ти я предлагам просто защото веднъж купих някв филтър Филтрон за 15 лв, и колата се дъжеше толкова зле колкото и със стария наложи се посещение на бултрако и оригинален филтър за 50 и няколко лв, след което на колата и олекна...най вероятно ти е зацапан инжекциона ако е карана в българия по дълго време, при тези гадни горива ...по принцип не очаквай чудеса точно от този двигател ако не са му правени някаки по сериозни тунинзи все пак РЕАЛНО е Малък мотор надявам се да си оправиш количката и да си я караш със здраве ... ПС. и като слагаш свещите гледай да ги стягаш добре, защото на моята бяха сложени най-вероятно от някоя италянка мотиорка и испускаше налягането през тях, и колата ми не вървеше много добре, докато не ги свалих за оглед на качеството на изгорялата смес ... сместа си беше окно ... ОгЪнИо си е излизал покрай свещите и си сложи правилните свещи , тези които са ти написани на капака на ремъка ... Редактирано 20 Август, 2007 от CryoGen Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chopper1969 5 #6 Отговорено 20 Август, 2007 Няма да е зле да провериш катализатора за задръстване Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #7 Отговорено 21 Август, 2007 ... просто BCPR е с малка разлика в електрода и мястото на което се закачат кабелите за свещите ...да се чете "дължината на свещите е различна" но не помня кои са по-къси и кои - по-дълги За д15 свещите са си БКР.Ангренаж сменял ли си колега? и милслиш ли да го сменяш скоро? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
_Vti_ 0 #8 Отговорено 21 Август, 2007 Да сменял съм и ремъка и ролката.Относно зацепването на колелото на коляновия вал има един засек и на капака на мотора има стрелкичка,начи във момента са един срещу друг двата белега.На разпределителния вал на колелото има три засека.Доколкото знам трябва да се зацепи на двата които са един срещу друг.И на ангренажния капак има стрелки и засеците да са срещу стрелките.Ако нее така моля някои да каже как трябва да е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове