Jump to content
Vmax

Сивик 4ген. D16a6-ТУРБО

Recommended Posts

" Сивик 4ген. Проблеми :), ...... " Ех да ги имаше всеки тези проблеми :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Vmax
Извинявам се предварително,за това че не се вижда нищо съществено,но освен
много работи,трябваше да държа и себеси :) Редактирано от Vmax

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаха на 2-рия клип се скъсах от смях :):)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неможах да измисля как да ти прекръстя темата, затова ти или някой колега да дава идея :P После ще забърша, да остане само по темата, затова давайте идеи смело :P п.п. И внимавай с цитатите, че пак ще ме плюете после :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Vmax

Неможах да измисля как да ти прекръстя темата, затова ти или някой колега да дава идея :P После ще забърша, да остане само по темата, затова давайте идеи смело :P п.п. И внимавай с цитатите, че пак ще ме плюете после :P

Ето един клип на 0.4 бара малко е мудна с тоя лиик на налягане,ма е прилично макс 0.4 :P и се извинявам за нецензорните думи в клипа :P:P Иначе за заглавието знам ли "Хонда Сивик Д16А6 турбо" както прецените.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Krelion

Никой не се е родил научен колега!И това,че си си дал колата на друг да я прави също не е смешно,напротив - така трябва да се прави,жалкото е,че сме далеч още и има малко хора дето могат да ти направят читаво колата!Не се ядосвай,без проблеми не може.Браво продължаваи напред!А темата Д16А6 Турбо е достатъчно да предизвика интерес :devil:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

грешката му е че не я даде навереме ми след една купчина глупости направени по нея амам на стеидж 2 ще се оправят абе дана кво си се хилил на 2рия клип

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво стана с този проект защо се замрази темата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

духна гарнитура на главата и няма съидинител иначе колата си е ок

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

искам да попитам има ли поне една вървяща хонда с турбо която да е настроена и направена както трябва и само да се кара а не през 5 минути да се човърка по нея нещо?въпроса ми е съвсем сериозен .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

искам да попитам има ли поне една вървяща хонда с турбо която да е настроена и направена както трябва и само да се кара а не през 5 минути да се човърка по нея нещо?въпроса ми е съвсем сериозен .

Мисля, че бившият 'съскащ' сивик 5ген на колегата V-tec, сега притежание на Matheo е нещо такова, описано от теб. ;) (не съм сигурен, но 95% ;) )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми не знам ама ,гледам от време на време се появява някоя тема с човек дето си сложил турбо ,хвали се ,тука всички му викат евала и след като е готова колата повече нищо не се пише ,от там си правя извода ,че има проблеми ,проблеми ,проблеми и просто повече се човърка по нея отколкото да се кара .Затова искам да знам някой който е с турбо кара ли си я непрекъснато или кара 30км. и после 5 дена ремонт?????????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми не знам ама ,гледам от време на време се появява някоя тема с човек дето си сложил турбо ,хвали се ,тука всички му викат евала и след като е готова колата повече нищо не се пише ,от там си правя извода ,че има проблеми ,проблеми ,проблеми и просто повече се човърка по нея отколкото да се кара .Затова искам да знам някой който е с турбо кара ли си я непрекъснато или кара 30км. и после 5 дена ремонт?????????

Има и то не една....брат ми купи на Дарко колата и си я кара по цял ден за сега без грижи.Преди да продам CRX-a също си го карах дейли без да имам особенни ядове,друг е въпроса,че пича който го купи на бързо го вчеса.До колкото ми е известно Матео също няма проблеми с колата,изръчка цяла България и не се е оплакал.То е ясно,че не може без проблеми въпроса е от какво естество са.Колите ни не са първа младост за да искаме да са перфектни още повече като започнем да ги помпаме.Мога да ти покажа доста Хонди със сериозни проблеми без да им е боднато турбо........даже и ти имаше някакви ядове доколкото си спомням,поправи ме ако греша.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги само не ме разбирайте погрешмо ,че едва ли не аз се надсмивам над някой вложил камара пари в турбо .Не е така ,бих се радвал найстина ако вече и в България могат да се правят Хонди с турбо и собствениците са им доволни .Просто както писах в по горен пост ,пускат се теми и после нищо не се пише което ме караше да мисля ,че има проблеми.Аз найстина имах проблем с блока защото преди аз да купя колата са я карали НЕГРАМОТНИЦИ дето са стягали гарнитура на главата на 12 кила поне ,при положение ,че клингернитовата гарнитура се стяга на 6 кила и от там са ми прецакали резбите в блока и не държаха шпилките което водеше до издухване на гарнитурата .Сега си купих блок и в момента колата се прави .Надявам се най-после да я подкарам .И понеже знам колко пари и нерви коства тунинга за това исках да разбера найстина правят ли се качествено турбо Хонди в България и като частност в София .Много ми е интересно и оранжевата Д15ка с турбината до каде стигна ?А що се отнася до Хондата на Дарко там е ясно ,че всичко е ок все пак малкия човек е гений поне за мен :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Проблемите на хонда с турбо, са проблеми на всички коли с турбо. По - бързо свършва всичко : съединител, масло, гориво, и т.н. При моето каране, а аз не я щадя въобще, все пак не съм я взел да си карам децата на детска градина с нея, колата стойчески удържа всичко. За 6 месеца смених 3 - пъти масло на 5500-6000 км. Ноември за 4 - ти, което ще рече, че съм минал над 20 000 км. В сервиза където ми го сменяха се майтапеха, че карам повече от бакшишите и градските автобуси. Това е от април до момента, като се има в предвид, че колата зимата не е карана въобще. В началото имаше един проблем но Бранко от Русе го отстрани, нищо особено просто от друсането по нашите "хубави" пътища чипа в компа се беше разхлабил в клемата и не контактуваше добре. Колата се давеше зверски когато и хрумне. Както и да е но това не беше никакъв проблем. В момента двигателя вече е без турбо и пак се движи нормално на друга кола. Така че това е. При положение, че поддържаш колата и е направена както трябва - не виждам никакъв проблем. А за това, че не се говори, аз не виждам нужда всеки път да се бие тъпана когато някой направинещо по колата си, но от друга страна информацията е много важно нещо. Дано да съм зарибил още някой друг. На мен ми трябваха точно 20 сек. за да взема решение да я купя, и нито за сек. не съм съжалил. Не мога да сравня удоволствието с нищо. Проблема е, че има пристрастяване и ти е нужна нова по - голяма доза :blink:

Редактирано от Matheo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колеги и аз карах доста време турбинирана кола и единствено от МОЯТА простотия и незнание и таковах мамата но повтарям, че единственият виновник бях аз самият. Но всяко зло за добро сега мога се перча, че съм единствения с турбинирана Б18 или поне съм единствения който се е похвалил :blink:Matheo: Браво за изказването! Описал си го по перфектен начин! От поддръжката, през купуването до кефа!

Редактирано от PoweRG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги и аз карах доста време турбинирана кола и единствено от МОЯТА простотия и незнание и таковах мамата но повтарям, че единственият виновник бях аз самият. Но всяко зло за добро сега мога се перча, че съм единствения с турбинирана Б18 или поне съм единствения който се е похвалил :D

:D;);):blink: Браво колега,радвам се,че се множиме и не се отказва ме все повече и повече макра че е много тегаво и от към пари и от към влагане на желание,време и т.н.Аз с моита пак,проблеми сега имам бензин в маслото сложих такова да измие останките от вода и други работи в мотора,надявам се че се дължи на богатата смес или на неправилно изгаряне или гадно масло (мотул 15W50 4100 ) пак ще слагам хубавао но чакаме настроики и съединител,ма треа пара ;( :):D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest miHo

И аз да подкрепя колегите с турботата :)..малко е сране в темата ама .... :D значи Д14А2 Турбо .....Сток карантия ...хоум мейд на 0.6-0.7 .... изкарах с него около 6-7 месеца без никви ядове трошения и т.н..мотора го продадох и се кара на кола в момента....без проблеми не може става въпрос при правенето не при карането....след това д16з6 с Витари и Иигъл на 1бар с .....около 1 година и 20 000км на него пак като колегата матео само на ръчка карана ....никви ядове ....продаден в перфектно състояние ....то ше се чуе някой ден каде е отишал и дали струва....настоящ проект б16а2 турбо сток карантия ненастроен за момента ще се кара на 0.6 някаде до ся навъртях около 1000 км без никав мап...вижда си от време на време малко нялягане ....никви ядове до тук.....извод....ще карам само ТУРБО коли :D:blink::D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И така колата е минала към 300 километра след разреждането,в маслото има бензин,надявам се да след смяна и настроика на ЕКУ-то да спре,да не се стига до сигменти :lol: .Още не съм притегнал главата 2-ри път,както ми препоръчаха,за съжаление леко сълзи гарнитурата на главата на едно място,дано не е голям проблем :lol: и след притягане да изчезне :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сега по темата :lol: от Д серия си нямам и бегла представа ни един път видях биела(мотовилка) точно д16а6 и се чудих как може да сложат толкова тунко желязо на все пак натоварен мотор ....а това нещо надуто с турбо вече незнам ;)но дано нямаш проблеми .но бяла 4Г е моя мечта но скоро ще е реалност ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...