Ники 0 #1 Публикувано 16 Август, 2007 Имам следия проблем ,ако може така да се нарече.Когато развивам капачката на резервоара да слагам бензин,отвътре изпуска доста въздух.Може да се оприличи на отварянето на безалкохолно.И когато вкарам пистолета за бензина той започва да изключва все едно резервоара е пълен ,а не е,и едно зареждане за 10лв отнема около 5мин.Това случвало ли се е някой от вас и какъв може да е проблема? Ако това има значение колата е сивик 5 генерация д13б2Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1073 #2 Отговорено 16 Август, 2007 Нормално е,аз съм сменил 4-ри Хонди и при всичките е така Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dimodi 5 #3 Отговорено 16 Август, 2007 (Редактирано) Когато развивам капачката на резервоара да слагам бензин,отвътре изпуска доста въздух.Може да се оприличи на отварянето на безалкохолно.И когато вкарам пистолета за бензина той започва да изключва все едно резервоара е пълен ,а не е,и едно зареждане за 10лв отнема около 5мин.И при мен изпуска въздух, но това с изключването на зареждането го няма. Зареждал ли си на различни бензиностанции и ако да, на всичките ли го прави? Ако да, да не би да има някакъв проблем с тръбата, през която се пълни гориво, примерно да е криво нещо и т.н. .... П.С. Между другото - по-добре е ако името на темата подсказва за какво става въпрос в нея, само "Нормално ли е" не говори много .... Редактирано 16 Август, 2007 от dimodi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
войводата/cls 3 #4 Отговорено 16 Август, 2007 И при мен има същото нещо като зареждам на бензиностанцията.Обаче аз реших проблема като се завърти пистолета надясно докато спре да изключва.Има едно положение, при което вече няма такова изключване и може да се зарежда на пълна скорост.Вкарваш пистолета в гърлото и въртиш на дясно ще го намериш мястото.Пиши като пробваш да кажеш при теб дали действа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Чавдар 58 #5 Отговорено 16 Август, 2007 мисля че помпите по бензиностанциите имат доста чувствителни сензори и когато пъхнете пистолета до край той опира в една планка, която пречи да влизат разни предмети в отвора и се получава обратно налягане което кара пистолета да спира. Опитайте да го държите маалко по-високо и под различен наклон, както предложи колегата, поне при мен помага. ...а не да го пъхате до край... това е резервоар все пак Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivaivalito 8 #6 Отговорено 17 Август, 2007 при всички коли капачката пуска въздух не епроблем.Доколкото до зареждането пак така на всички коли прави не само на Хонда просто като му дадеш на пълна скорост да пълни и изглежда тръбата не може да поеме всичко и пистолета се изключва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
skotie 1 #7 Отговорено 21 Август, 2007 И при мен има същото нещо като зареждам на бензиностанцията.Обаче аз реших проблема като се завърти пистолета надясно докато спре да изключва.Има едно положение, при което вече няма такова изключване и може да се зарежда на пълна скорост.Вкарваш пистолета в гърлото и въртиш на дясно ще го намериш мястото.Пиши като пробваш да кажеш при теб дали действа.Да не го объркаш и да го фърлиш на джанката да търси тази "G точка" у десно Аз просто пъхам пистолета и го натискам леко надолу. Просто трябва да има откъде да излиза въздуха, докато влиза бензина Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
войводата/cls 3 #8 Отговорено 21 Август, 2007 Да не го объркаш и да го фърлиш на джанката да търси тази "G точка" у десно Аз просто пъхам пистолета и го натискам леко надолу. Просто трябва да има откъде да излиза въздуха, докато влиза бензина Не бе - гледам максимално да улесня човека Момчето кара 5г сивик - в средата на гърловината има една дупка с капаче на пружинка там се пъха пистолетат.е.не е само дупка и отстрани има достатъчно място за въздуха да излиза.Проблема идва,според мен, от кривината на тръбата ако не го завъртя надясно и изключвапищака,като го завъртя и мога да натисна спусъка докрай и не изключва.Проверено - сам съм си зареждал доста пъти и това е най-доброто положение на пистолета при мен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chopper1969 5 #9 Отговорено 22 Август, 2007 Нормално е да съска, отдушникът е с клапан който отваря при по-голямо налягане Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lubobaroto 0 #10 Отговорено 22 Август, 2007 Пичага много коли сум карал и много бензин сум сипал та това с въсдуха е нормално.А като сипваш бензин като хванеш да сипваш незнам дали ти е направило впе4атление на пистолета на изходната 4аст на има малко широк ръб гледаи да натиснеш клапата и този ръб да не влиза в резервоара така марку4а му остава място и от там влиза и по малко вуздух които не позволява да прелва и другото което е.Не бъди срамежлив а си питаи бензинджиите.Ня по глупаво нещо от това да не питаш и да не знаеш от колкото да питаш и да знаеш Нали? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове