Jump to content
PERFEKTEN_33

Хонда Сивик D15z8 - относно нищожен тунинг

Recommended Posts

Колеги, от скоро съм горд собственик на марката и по- точно D15Z8. Бих искал да ви попитам знае ли някой от вас какво точно и най- простичко мога да направя с тази усичка, за да й вдигна адреналина. Какъв точно трябва да е например спортният филтър, има ли въобще някъква полза от него или просто вади звук, трябва ли ми спортно гърне, трябва ли да пипам нещо по изходящите тръби, да слагам чип........ общо взето това ми е въпроса. Не бих искал да похарча 1000 лв за нещо което няма да ми върши работа. Докарах я от Испания и не е пипано по нея, само й смених консумативите - ремъци, масла, филтри........Аз съм от Пловдив и ще бъда благодарен на пловдивските колеги ако ми дадат съвет.Благодаря Ви за съдействието предварително! :D

Редактирано от ПЕРФЕКТЕН_28

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кажи колко можеш да похарчиш и ще те насочим къде да ти вложиш :DПрепоръка за 1ва стъпка -> изпускателни колектори /цена 300-400лв според марката/ Спортен филтър има смисъл да слагаш ако го завреш някъде където има свеж и студен въздух. Иначе ако ще си седи просто ей така в коша .... само звук по-различен и евентуално по-бърз throttle response.Дай някоя други снимка от под капака да видим за кво точно ставаше дума . Тва икономичен втек 6 генерация ли е ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, от скоро съм горд собственик на марката и по- точно D15Z8. Бих искал да ви попитам знае ли някой от вас какво точно и най- простичко мога да направя с тази усичка, за да й вдигна адреналина. Какъв точно трябва да е например спортният филтър, има ли въобще някъква полза от него или просто вади звук, трябва ли ми спортно гърне, трябва ли да пипам нещо по изходящите тръби, да слагам чип........ общо взето това ми е въпроса. Не бих искал да похарча 1000 лв за нещо което няма да ми върши работа. Докарах я от Испания и не е пипано по нея, само й смених консумативите - ремъци, масла, филтри........Аз съм от Пловдив и ще бъда благодарен на пловдивските колеги ако ми дадат съвет.Благодаря Ви за съдействието предварително! :D

Прави ми впечатление че маховика е много тежък така олекотен маховик също може да помогне. Колегите които са по в час ако могат да кажат повече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от маховик на сток двигател може само да си развалиш градското каране :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Току що видях отговорите Ви, затова се опитах да направя някои снимки през нощта. Съжалявам за качеството им. Ето го моя двигател, чийто бицепс трябва да увелича. Притеснява ме и факта - ако сложа спортен открит филтър дали няма да влезе вода през него....http://images19.snimka.bg/003688733-big.jpghttp://images19.snimka.bg/003688741-big.jpghttp://images19.snimka.bg/003688742-big.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , ако наистина искаш да усетиш разлика , най-ефтино ще ти излезне спортна генерация ( изпускателни колектори спортни , тръби с по-голям диаметър , спортно гърне :) ) . Това всичко в най-дорбия случай ще ти излезне под 1000 лв ( зависи на какво гърне искаш да разчиташ и колко резонатора и фитрара искаш да имаш преди това :) ) НО в твоя случай нещата са шибани ( защото ламбда сондата ти се намира точно на самия катализатор , който при спортна генерация трябва да отиде след спортните изпускателни колектори , трябва да удължаваш кабела на сондата и ако всичко е наред може да се разминеш без много проблеми на първо четене :o На второ такова , ако направиш цялата тази процедура вероятността да си запушиш и скапеш ламбда сондата и катализатора е много голяма , а от там ламбдата ти е ( май ) към 500 лв , само оригинална !!! За това , по-добре , но и по-малка ефективност ще ти е да сменяш генарация и гърнета след колекторите :) Просто това е бая претенциозен двигател , ако искаш всичко да ти е наред и да не ти светата лампи , да ти гори много и т.н. - това ще ти даде повече информация колегата с най-бързата икономка :) ( как звучи само ) в България ;) После можеш да си сложиш спортен филтър в кутията, за да не се занимаваш с прегради и т.н. ако е външен - или външен такъв , който има минимална преднина пред този за кутията ти ;) За чип забрави !!! Мисля си , че има възможност да си смениш всмкателните колектори ;) колеги с д14-ки са го правили и са си оставяли без допълнителни преправки по оригиналната ти система - но там си е пипкава работа и трябва да си намериш някой , който да ти я свърши - освен , ако не смяташ , че сам можеш да се справиш - НО направиш ли подобна смяна - забрави за нисък разход на гориво , разхода ти няма да е огромен , но по-голям от сегашния ти и още по-голям от желанието ти да я натискаш постоянно :) Има и още един куб други неща , но честно казано си си избрал много сложно добиче , което е създадено да хаби малко бензин - а не да хвърчи , замисли се сериозно искаш ли сериозен тунинг , защото почнеш ли няма спиране , ще те тресе нон стоп !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз също карам д15з8 и имам някои идей за "тунуинг" :o , но за сега финансите ме спират. До неочаквано развитие на нещата обаче доведе спукване на изпускателния ми колектор, точно през ламда сондата и ето виж какво стана ...http://forums.hondabg.com/index.php?showto...15з8&st=15... за момента след тази промяна съм доволен от разхода на колата (около 6-6.3 л/100) при бавно и спокоино каране. Лошото е следното - колектора който сложих е с диаметър на праимъри тръбите 37.5мм, колектора след праймъри тръбите (секъндъри тръбата) е на 50мм, обаче останалата част от генерацията все още не съм я подменил (вътрешен около 37,5мм) което е голям проблем :) ., Идеята ми е да цялата ми генерация да мине на 50 мм диаметър и да си подбера походящ за колата ми muffler. След всички сметки и проверки които съм направил 50 мм тръби и muffler с 250 CFM поток би следвало да дадат един "добър положителен ефект" върху мощността на мотора при "запазване" на икономичните му характеристики.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tino , всмукателния му колектор не мисля че има смисъл да се сменя - на външен вид е същия като на d16y8 . Сега интересното е runner-ите дали са същия диаметър вътре и самите всмукателни портове дали не са по-малки . Другото е , че спортните колектори имат по 2 места за ламбда .... едното е близо , другото е по-надолу . По-скоро ако има 2 ламбди тоя мотор и едната седи след катализатора може да се наложи да се остави катализатора. Абе с мерак и прочитане тук-там всичко се постига. Иначе наистина в час с "икономиките" е misho. Прати му едно лично да прочете темата .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lookcho

мишо е някъде по плажовете и надали скоро ще я прочете :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ПЕРФЕКТЕ�_28

Темата май наистина е интересна. :dry: Все пак май ще сложа само един K&N в стандартната ми кутия и ще си я карам така. Дано се промени звука и малко от малко вървенето й. Само да видя от къде ще си го купя де...... Щото тук в Пловдив си купих Ангренаж и ролка и ги смених точно 3 пъти докъто ми дадат това което ми трябва. Та........ искам да кажа с една дума че малко съм отчаян от хората които работят в магазините за авточасти и се надявам да случа другия път на некой разбирач....... не че филтъра ми отнема повече от 30 сек. да го сменя но.... все пак нервите никой не ти ги връща :)Ще си я покарам тази хондичка 1-2 годинки, да видя дали ще успея да й се нарадвам, пък после ще продължа да си карам Toyota verso и ще видя дали ще успея да заделя за една S 2000 за да се понаслаждавам отново. За нея вече мисля че ще си залужава инвестицията за един добър тунинг :D

Редактирано от ПЕРФЕКТЕН_28

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не искам да ти развалям мерака , но от филтър в кутията нито звука ще се промени , нито ще усетиш разлика във вървенето :dry: . Бонуса , който ще получиш за 100+ лв /толкова струва филтъра/ е ,че ако си купиш препарати , ще можеш да си го миеш вместо да го сменяш .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре на d16y8 сондата е пак горе на колектора?в този случaй какво се прави?На спортния колектор трябва да има на същото място да се сложи сондата ли ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кажи само как намери тая стара тема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...