Jump to content
Luben

питане за Honda Accord 2.0i

Recommended Posts

здравейте, паднаха ми едни 7 000 лв. и си харесах една Honda Accord 2.0i от mobile.bg. http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?topmenu=2...&f1=detailsколко според вас ще гори тази красавица, ще бачка ли добре, ако й сложа АГУ и къде да я закарам, за да я прегледа някой добър доктор в СФ преди да я купя. Скъпа ли й е поддръжката и струва ли си парите според вас?10х, предварително :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

11-12 градско бензин, става без проблем на газ -13-14 градско, д-р Омбре е твоя човек :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не можах да отворя линка, но моя акорд е 94 година и с икономично каране в града ми дава 10-10.3 бензин и то предимно в задръствания вечер или на къси разстояния, работата ми е на 1 км от нас. За газта, да ти кажа - нямам честта да познавам Омбре и тима му, но имам добър приятел майстор хондаджия от много време, сега прави доста хонди макар че не връща и други коли, той ми каза че на моя двигател, който е едновалов, да не си помислям за газ. Имах преди сивик но той беше двувалов 1.4 той деянеше на газ, но за акорда каза какво му изгаряло, но не го запомних. Не знам колко е вярно това, гледам някой карат на газ такива акорди, но аз му вярвам и не съм слагал газова, въпреки че имам пълен комплект, и си я карам на бенз, защото май по-евтиното накрая излиза по-скъпо. Не знам доколко ти бях полезен, но успех, пиши за акорда дали си го взел.

здравейте, паднаха ми едни 7 000 лв. и си харесах една Honda Accord 2.0i от mobile.bg. http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?topmenu=2...&f1=detailsколко според вас ще гори тази красавица, ще бачка ли добре, ако й сложа АГУ и къде да я закарам, за да я прегледа някой добър доктор в СФ преди да я купя. Скъпа ли й е поддръжката и струва ли си парите според вас?10х, предварително :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изминах само 10000км на пропан-бутан и двигателя започна да работи нестабилно , с вибрации , шумен , чува се чукане. Някакъв автомонтьор , в самото начало , преди да измина тези 10000км направи реглаж на клапаните и наскоро след изминатия посочен пробег , друг автомонтьор провери хлабините на клапаните иза изненада бяха с хлабина 0,15мм при зададени от производителя 0,25-0,28 и 0,28-0,32 ( цитирам по памет).Дали малката хлабина на клапаните и каране с пропан-бутан е причината за последствията в/у двигателя.За уточнение :че е започналото износване на разпределителния вал , констатирано в сервиза на ОМБРЕ и това се дължи , че колата е карана на газ.Колеги , преди всичко това, двигателя си беше супер- не се чуваше като работи , не трепваше-нямаше вибриции .Палих колата и се любувах на равномерната и тиха работа на колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изминах само 10000км на пропан-бутан и двигателя започна да работи нестабилно , с вибрации , шумен , чува се чукане. Някакъв автомонтьор , в самото начало , преди да измина тези 10000км направи реглаж на клапаните и наскоро след изминатия посочен пробег , друг автомонтьор провери хлабините на клапаните иза изненада бяха с хлабина 0,15мм при зададени от производителя 0,25-0,28 и 0,28-0,32 ( цитирам по памет).Дали малката хлабина на клапаните и каране с пропан-бутан е причината за последствията в/у двигателя.За уточнение :че е започналото износване на разпределителния вал , констатирано в сервиза на ОМБРЕ и това се дължи , че колата е карана на газ.Колеги , преди всичко това, двигателя си беше супер- не се чуваше като работи , не трепваше-нямаше вибриции .Палих колата и се любувах на равномерната и тиха работа на колата.

Колега, гледам че твоя мотор е F18A3 или F18A4,а ние гоговирим F20Z1 или F20Z2. Незнам проблема при теб дали се е получил от кофти реглаж или просто на твоя мотор по-бързо се вкопава главата. Това може да каже някой по-запознат. Иначе имам един приятел, който е минал над 70К км. на газ, а преди това е карал малко и на метан и за сега не се е оплаквал, говорим за F20Z1. Но наистина и аз знам, че има глави които са направени от по-мек материал и се вкопават по- бързо, но както казах ако някой има повече инфо от нас не сподели. !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изминах само 10000км на пропан-бутан и двигателя започна да работи нестабилно , с вибрации , шумен , чува се чукане. Някакъв автомонтьор , в самото начало , преди да измина тези 10000км направи реглаж на клапаните и наскоро след изминатия посочен пробег , друг автомонтьор провери хлабините на клапаните иза изненада бяха с хлабина 0,15мм при зададени от производителя 0,25-0,28 и 0,28-0,32 ( цитирам по памет).Дали малката хлабина на клапаните и каране с пропан-бутан е причината за последствията в/у двигателя.За уточнение :че е започналото износване на разпределителния вал , констатирано в сервиза на ОМБРЕ и това се дължи , че колата е карана на газ.Колеги , преди всичко това, двигателя си беше супер- не се чуваше като работи , не трепваше-нямаше вибриции .Палих колата и се любувах на равномерната и тиха работа на колата.

Колеги здравейте. Виждам ,че тук се разговаряте по един много важен и интересен въпрос и искам да попитам нещо. Аз този двигател на Honda Accord 2.0i ако искам да сложа газ какв изпарител трябва да сложа и също тъка с плочка ли да го направя или с инжектори и каква ще бъде разликата(ще се осеща ли, или няма да си заслужава парите който ще дам за инжектори и комп). Казаха ми ,че по отношение на вървене е било едно и също, единствено на инжектори гори по-малко но и това не съм сигурен, затова ако някой може да сподели ще съм мн благодарен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Майната

с инжектори не гори по-малко, ами дори повече!!! Слагай обикновено Ловато + аванспроцесор и си гледай кефа! Аз за 5 месеца направих у20000км градско на газ, избих си вече половината кола а нямам АБСОЛЮТНО никакъв проблем, дори още съм без аванспроцесор, но ще слагам скоро

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с инжектори не гори по-малко, ами дори повече!!! Слагай обикновено Ловато + аванспроцесор и си гледай кефа! Аз за 5 месеца направих у20000км градско на газ, избих си вече половината кола а нямам АБСОЛЮТНО никакъв проблем, дори още съм без аванспроцесор, но ще слагам скоро

А колко струва този Аванспроцесор ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да говоря много на тема Акорд,но.......Имам един СЕ2 на 280000 км. и един СВ3 на 610000 км. :) Втория се ползва от всеки ,които го хване и се кара идиотски по цял ден вече 310000 км.(на толко беше като го купих).И пак разчитаме на него :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И тези 300 000 км на бензин ли сте ги минали?Да.За F20 на газ имаше писано в друга тема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с моя акорд съм минал 40 000 на газ а я купих с газ в момента е на 240 000 и си върви идеално мои колега кара същата 2ех вече е над 300 000 и не се оплаква лятно време в града 10-11 извън града 8-9 при 100-140 зимата в града 12-14 извън града 9-10 това е по малко неможе двигателя ми е А16А

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

150-180лв с монтажа

и къде мога да сложа таквоз нещо на моя Акорд .. и каква е ползата от него?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако си беше писал в аватара откъде си можеше и да те упътя, но да ти обяснявам къде слагат в Пловдив, а ти да излезе че си от Русе...........сещаш се, нали? ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Майната

дава ти по-голям аванс за оптимизиране работата на двигателя с по-високооктановото гириво (пропан-бутана), повече мощност и съответната икономия от това

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...