SLX 0 #1 Публикувано 4 Юли, 2007 колеги, един досаден въпром ме тревожи и не ми дава покой. Понеже не ми се плащат луди пари за укзица на един Тайп Р се чудя има ли някакъв механизъм, по който да се размина с това плащане. Малко смотано е да се кара с германските номера, лъжи с другия мотор 1,6 са практически неприложими мисля. Ще съм много благодарен, ако ударите едно рамо, защото единствените 2 български хондички Р в продажва са значително по-скъпи от бюджета, пък и са твърде нови. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
deleted_ 2 #2 Отговорено 4 Юли, 2007 1) Пише се Type R2) Кажи за кой тайп Р говориш ?!3) Мисля че няма начин да избягаш от Акциза ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest blueeye #3 Отговорено 4 Юли, 2007 Не се сещам за начин който да изглежда законен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest JeepersCreepers #4 Отговорено 4 Юли, 2007 разглоби си двигателя и ще платиш само на блока като за резервни части Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest blueeye #5 Отговорено 4 Юли, 2007 Това е един вариант.Купето без двигател се вкарва за части.Двигателя отделно. До преди няколко години нямаше акциз за двигатели.Но проблема с регистрирането на събраната кола тук не знам как стои. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ASRacing 0 #6 Отговорено 4 Юли, 2007 Трудна работа но не и невъзможна. Ако си сериозно навид за такава, и разполагаш с необходимото за закупуването и тел. ми е 0898 668 247 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hronos 20 #7 Отговорено 4 Юли, 2007 Стига сте се чудили как да надхитрите закона и митниците.Искаш да караш уникална кола за над 30хил.лв а не ти се плащат 5 хил.за акциз.Карай с немска регистрация тогава, ама не ти е удобно да плащаш немските застраховки и данъци ?Купи си по нисък клас модел или друга марка, Шкода примерно ще ти излезе доста по евтино,и тва не те устройва нали ?Навремето ми се караше определен Рекс и си внесъх от немско.За кола струваща 1000 Евр. Платих митнически сборове около 2000 Евр.Обаче имах това което искам.Ако се случи да ти престоява на някои полицейски паркинг кола за 15-20 000 Евр. надали ще ти хрумне подобна идея.Нямаш право и на свиждане да и ходиш на колата даже при такава ситуация.Но всеки знае себе си и каквото сам си направи никой друг неможе да му го направи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 923 #8 Отговорено 5 Юли, 2007 ИЛИ ГО МОЖЕШ ИЛИ СЕ ОПРАВДАВАШ!Type R си има цена и колкото и да ни се иска си е бая кинти.....И аз исках,ама нямам толкоз кинти и се метнах на vti.......(не че жената не ми говори 1месец).Мераклия съм на Accord,но сметката е ужасна:9000 Е3000 Акциз1000 да я обслужишКолко станаха 26000 BG лв.....Както казва Хронос,може и некоя Шкода да се закачи за тези пари.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest bobo21 #9 Отговорено 5 Юли, 2007 Искаш да караш мощна кола на тънкана?Купи си я с 1.3 двигател, намери втора ръка турбина, сложи NOS .... и като я размажеш (почти) няма да те е яд. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SLX 0 #10 Отговорено 5 Юли, 2007 Всъщност акцизът найстина е 5100. Странно, но живеех с мисълта, че ще трябва да се платят още 10к лв. само за него, което наистина не ме устройваше, при положение че колата струва 11к евро. При тези обстоятелства съм по-склонен да преглатна 5100 лв. акциз, въпреки че ми се свидят, да признавам В момента водя преговори с немеца, ако постигнем договорката за едни 900 ево, за които се пазарим, до 2 седмици ще имам тайп Р. Иначе VTI имах преди 4 години и неслучайно пак хонда ще си купя, щото сега имам един нисан, който доста зор видя и му е време да си ходи...Все пак мерси за коментарите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hronos 20 #11 Отговорено 5 Юли, 2007 Само за твоя информация за да си запознат и други подробности.Въпросният модел трябва да се кара само с абсолютно изправна ходова част и амортесьори Пиша ти това тъй като карам същото купе със същото окачване и малко по добри спирачки но със Дизелов двигател.Всичко по окачването и амортесьорите е различно от предишните купета на Хонда, като прибавим и макфесъните от пред и цялата греда от зад нещата при управлението и контрола са абсолютно различни от VTI и останалите хонди.Със хлабини и неизправности по ходовата част това купе е почти не контролируемо,докато при предишното окачване тип двойна ключица нещата са по различни и позволява много повече хлабини и луфтове.Приеми го като съвет да не се превъзбудиш преди да си я опознал още.Не е от най покорните автомобили при каране на ръба на сцеплението. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SLX 0 #12 Отговорено 20 Юли, 2007 Благодаря за съветите и коментарите. Колата вече е в България. Акзицът си е акциз, но хондата определено си струва. Точно толкова жестока е, колкото очаквах. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #13 Отговорено 20 Юли, 2007 е дай да поизплакнем очички де Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ironstone 0 #14 Отговорено 20 Юли, 2007 Не става ли с временен swap на двигателя до регистрацията, после кой ти гледа? Или е играчка? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #15 Отговорено 20 Юли, 2007 .....все още чакаме снимки на 3-тата такава кола в БГ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове