Jump to content
SLX

Tipe R внос

Recommended Posts

колеги, един досаден въпром ме тревожи и не ми дава покой. Понеже не ми се плащат луди пари за укзица на един Тайп Р се чудя има ли някакъв механизъм, по който да се размина с това плащане. Малко смотано е да се кара с германските номера, лъжи с другия мотор 1,6 са практически неприложими мисля. Ще съм много благодарен, ако ударите едно рамо, защото единствените 2 български хондички Р в продажва са значително по-скъпи от бюджета, пък и са твърде нови.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:dry: 1) Пише се Type R2) Кажи за кой тайп Р говориш ?!3) Мисля че няма начин да избягаш от Акциза !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest blueeye

Не се сещам за начин който да изглежда законен :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest JeepersCreepers

разглоби си двигателя :dry: и ще платиш само на блока ;) като за резервни части :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest blueeye

Това е един вариант.Купето без двигател се вкарва за части.Двигателя отделно. До преди няколко години нямаше акциз за двигатели.Но проблема с регистрирането на събраната кола тук не знам как стои.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трудна работа но не и невъзможна. :dry: Ако си сериозно навид за такава, и разполагаш с необходимото за закупуването и тел. ми е 0898 668 247 :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига сте се чудили как да надхитрите закона и митниците.Искаш да караш уникална кола за над 30хил.лв а не ти се плащат 5 хил.за акциз.Карай с немска регистрация тогава, ама не ти е удобно да плащаш немските застраховки и данъци ?Купи си по нисък клас модел или друга марка, Шкода примерно ще ти излезе доста по евтино,и тва не те устройва нали ?Навремето ми се караше определен Рекс и си внесъх от немско.За кола струваща 1000 Евр. Платих митнически сборове около 2000 Евр.Обаче имах това което искам.Ако се случи да ти престоява на някои полицейски паркинг кола за 15-20 000 Евр. надали ще ти хрумне подобна идея.Нямаш право и на свиждане да и ходиш на колата даже при такава ситуация.Но всеки знае себе си и каквото сам си направи никой друг неможе да му го направи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ИЛИ ГО МОЖЕШ ИЛИ СЕ ОПРАВДАВАШ!Type R си има цена и колкото и да ни се иска си е бая кинти.....И аз исках,ама нямам толкоз кинти и се метнах на vti.......(не че жената не ми говори 1месец).Мераклия съм на Accord,но сметката е ужасна:9000 Е3000 Акциз1000 да я обслужишКолко станаха 26000 BG лв.....Както казва Хронос,може и некоя Шкода да се закачи за тези пари.... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest bobo21

Искаш да караш мощна кола на тънкана?Купи си я с 1.3 двигател, намери втора ръка турбина, сложи NOS .... и като я размажеш (почти) няма да те е яд.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност акцизът найстина е 5100. Странно, но живеех с мисълта, че ще трябва да се платят още 10к лв. само за него, което наистина не ме устройваше, при положение че колата струва 11к евро. При тези обстоятелства съм по-склонен да преглатна 5100 лв. акциз, въпреки че ми се свидят, да признавам :) В момента водя преговори с немеца, ако постигнем договорката за едни 900 ево, за които се пазарим, до 2 седмици ще имам тайп Р. Иначе VTI имах преди 4 години и неслучайно пак хонда ще си купя, щото сега имам един нисан, който доста зор видя и му е време да си ходи...Все пак мерси за коментарите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само за твоя информация за да си запознат и други подробности.Въпросният модел трябва да се кара само с абсолютно изправна ходова част и амортесьори !!!Пиша ти това тъй като карам същото купе със същото окачване и малко по добри спирачки но със Дизелов двигател.Всичко по окачването и амортесьорите е различно от предишните купета на Хонда, като прибавим и макфесъните от пред и цялата греда от зад нещата при управлението и контрола са абсолютно различни от VTI и останалите хонди.Със хлабини и неизправности по ходовата част това купе е почти не контролируемо,докато при предишното окачване тип двойна ключица нещата са по различни и позволява много повече хлабини и луфтове.Приеми го като съвет да не се превъзбудиш преди да си я опознал още.Не е от най покорните автомобили при каране на ръба на сцеплението.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съветите и коментарите. Колата вече е в България. Акзицът си е акциз, но хондата определено си струва. Точно толкова жестока е, колкото очаквах.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е дай да поизплакнем очички де :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не става ли с временен swap на двигателя до регистрацията, после кой ти гледа? Или е играчка?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....все още чакаме снимки на 3-тата такава кола в БГ. :D:P:P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...