Марио Мичев 1 #1 Публикувано преди 11 часа (Редактирано) Здравейте, вчера докато шофирах ми светна лампата на еърбега, но не обърнах внимание, понеже след малко изгасна. Тази сутрин при запалване на колата, ми се стори че изпита леко затруднение при завъртането, но запали. След две минути започнаха да се редуват да светят всички лампи по таблото, светна и хидравликата, волана се втвърди и при следващото гасене на колата, повече не зпали. Оказва се, че след светването на еърбека е спряло зареждането на акумолатора. Запалих с помощта на друг автомобил, действително нямаше зареждане, проверих с мултимер 100 амперовия предпазител за акумулатора и в този момент започна да зарежда. Сега се чудя от къде да я подхвана, дори да я закарам в сервиз, ще покаже че в момента всичко работи. Някакви идеи и съвети какво и къде да търся или гледам? Някой да е имал подобна ситуация? И задължително трябва да се случи по време на празници и да вали сняг. Весела Коледа, бъдете здрави! Редактирано преди 11 часа от Марио Мичев Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 7054 #2 Отговорено преди 11 часа Амии, някъде има лоша връзка. Провери, почисти и пръсни с контактен спрей. Важното е че алтернаторът работи и по празниците. Честито Рождество и натам да е весело! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1618 #3 Отговорено преди 2 часа (Редактирано) С този мултимер можеше да видиш на колко зарежда алтернатора,без товар и при включени консуматори.След това може да получиш по адекватни отговори Зареди акумулатора. Почисти клемите с шкурка и полюсите на акумулатора,стегни добре. Защо става по Коледа ли, студино е и от липса на поддръжка макар и минимална,като да го заредиш. Редактирано преди 1 час от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CCord 335 #4 Отговорено преди 18 минути (Редактирано) Преди 11 часа, Марио Мичев написа: проверих с мултимер 100 амперовия предпазител за акумулатора и в този момент започна да зарежда. Ако можеш да изясниш тази манипулация, не става ясно какво си проверил на предпазителя. Ако е здрав значи не е от него. Ако е започнал заряд в момента който си бучил сондите по него значи е разхлабен някой от болтовете стягащи предпазителя, а те стягат също и кабелите м/у акумулатора и алтернатора. другото вече са ти го казали колегите, проверка на всички силови връзки, кабели и техните кербовки/накрайници. Редактирано преди 16 минути от CCord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове