Legend91 192 #1 Публикувано 24 Ноември Някой правил ли го е? Някои фирми казват, че праховото боядисване не е добро за алуминиевите джанти, защото трябвало да се нагреят при изпичането и това им вредяло, вярно ли е това? Защо пребоядисват само лицето, но не и вътрешните повърхнини? Споделете от чии услуги (и цени) сте доволни? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 7022 #2 Отговорено 25 Ноември Имам през годините 2 алуминиеви и 1 стоманен сет джанти правени с прахово боядисване. Не съм забелязал някакви отклонения, като кривене след бой по наще пътища. Но трябва да са добре почистени, да няма кит по тях и после да се шкурят вътрешните им бордове - контактните повърхности с гумата. Боята е здрава, защото е дебела и се пече на 180 градуса, но и на нея бордюрите не прощават, а и изборът на странни цветове е ограничен. Имам и 2 сета с течното, но то пък мноого зависи от ръката на майстора, особено ако са с повече спици и засукани форми. Последният сет който реновирах си го направих сам - с фолио, но там повърхността е проста кат гъбена чорба. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legend91 192 #3 Отговорено 25 Ноември (Редактирано) "Много от нашите клиенти, често задават въпроса: Прахово ли е боядисването? Отговорът е НЕ! Основната причината е, че праховото боядисване е подходящо за други повърхности като метални огради и мебели. Алуминиевите джанти са изработени от специални сплави и в никакъв случай не се препоръчва да бъдат поставени в пещ с висока температура, каквото налага технологията на праховото боядисване. Ние използваме технологии, които щадят целостта и структурата на алуминиевата сплав и възстановяваме прецизно и устойчиво наранената повърхност. По този начин специалните висококачествени лакове и бои, предназначени и адаптирани за боядисване на джанти, покриват плътно и равномерно всеки детайл. Това гаранти" Ето какво казват едни за праховото боядисване. И искат 180 лв на джанта ?!? 🫣 И то само за лицето 😳 Редактирано 25 Ноември от Legend91 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 7022 #4 Отговорено 25 Ноември "Шменти - капели" гледал ли си го? Предимството на праховото е че е електростатично. Жантата се закача - пуска и се ток и после се обдухва с пистолета, който всъщност пуска боята на прах. Цялата пепел си полепва по нея и навсякъде - тук бояджията и слепец да е - няма как да сбърка. За цени не знам - мен ми ги прАят без пари - "по бойни заслуги". Ама 180 лв на брой и то само лицево ... Тея 100% са некви "Столичани в повече",. а само лицево, щот жантите са "Яко дизайн бако" и ги мръзи да шкурят всяка спица и назад. Никой бояджия не обича да идеш при него и да кажеш - Брат, дай да опрайм тез джанти. Калник - капак е много по-лесен като повърхнини. Ноо - джантите ми са само ОЕ - Хонда, а те са неразрушими. Цепил съм 2 предни гуми в прясно отрязан асфалт. Те естествено на боклука, а джантите "прави на конец" и дори баланс не искаха. Ся тея - горецитираните на какви джанти са опитвали не знам - ментета и Рендета всякакви. Сцепена джанта се заварява, а само наранени деруги се запълват с алуминиев кит. От личен опит съм ползвал и обикновен - под праховата боя не си личи, ако е малко, а за много - има риск да не го хване тока и там боята да не е перфе. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 942 #5 Отговорено 25 Ноември Намери хора, които разбират от материята. Нормално е хора, които практикуват други методи, да отричат тези, които не прилагат. Да не кажа всички, но ОЕМ джантите се боядсват прахово, причини много. Пинизът е температурата на изпичане, която не трябва да надвишава 200гр., оптимално 180гр.. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 7022 #6 Отговорено 27 Ноември Поне на старите Хонди са течно. Сребристото примерно си има точен код. Като се свали гумата от джантата, лесно се познава течно, или прахово е боядисана. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове