Jump to content

Recommended Posts

Някой правил ли го е? Някои фирми казват, че праховото боядисване не е добро за алуминиевите джанти, защото трябвало да се нагреят при изпичането и това им вредяло, вярно ли е това? Защо пребоядисват само лицето, но не и вътрешните повърхнини? Споделете от чии услуги (и цени) сте доволни? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам през годините 2 алуминиеви и 1 стоманен сет джанти правени с прахово боядисване.

Не съм забелязал някакви отклонения, като кривене след бой по наще пътища.

Но трябва да са добре почистени, да няма кит по тях и после да се шкурят вътрешните им бордове - контактните повърхности с гумата.

Боята е здрава, защото е дебела и се пече на 180 градуса, но и на нея бордюрите не прощават, а и изборът на странни цветове е ограничен.

Имам и 2 сета с течното, но то пък мноого зависи от ръката на майстора, особено ако са с повече спици и засукани форми.

Последният сет който реновирах си го направих сам - с фолио, но там повърхността е проста кат гъбена чорба. ;)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Много от нашите клиенти, често задават въпроса: Прахово ли е боядисването? Отговорът е НЕ! Основната причината е, че праховото боядисване е подходящо за други повърхности като метални огради и мебели. Алуминиевите джанти са изработени от специални сплави и в никакъв случай не се препоръчва да бъдат поставени в пещ с висока температура, каквото налага технологията на праховото боядисване. 

Ние използваме технологии, които щадят целостта и структурата на алуминиевата сплав и възстановяваме прецизно и устойчиво наранената повърхност. По този начин специалните висококачествени лакове и бои, предназначени и адаптирани за боядисване на джанти, покриват плътно и равномерно всеки детайл. Това гаранти"

 

Ето какво казват едни за праховото боядисване. И искат 180 лв на джанта ?!? 🫣

И то само за лицето 😳

Редактирано от Legend91

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Шменти - капели" гледал ли си го?

Предимството на праховото е че е електростатично.

Жантата се закача - пуска и се ток и после се обдухва с пистолета, който всъщност пуска боята на прах.

Цялата пепел си полепва по нея и навсякъде - тук бояджията и слепец да е - няма как да сбърка.

За цени не знам - мен ми ги прАят без пари - "по бойни заслуги". Ама 180 лв на брой и то само лицево ... Тея 100% са некви "Столичани в повече",. ;) а само лицево, щот жантите са "Яко дизайн бако" и ги мръзи да шкурят всяка спица и назад. Никой бояджия не обича да идеш при него и да кажеш - Брат, дай да опрайм тез джанти. Калник - капак е много по-лесен като повърхнини.

Ноо - джантите ми са само ОЕ - Хонда, а те са неразрушими. Цепил съм 2 предни гуми в прясно отрязан асфалт. Те естествено на боклука, а джантите "прави на конец" и дори баланс не искаха.

Ся тея - горецитираните на какви джанти са опитвали не знам - ментета и Рендета всякакви.

Сцепена джанта се заварява, а само наранени деруги се запълват с алуминиев кит.

От личен опит съм ползвал и обикновен - под праховата боя не си личи, ако е малко, а за много - има риск да не го хване тока и там боята да не е перфе.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намери хора, които разбират от материята.

Нормално е хора, които практикуват други методи, да отричат тези, които не прилагат.

Да не кажа всички, но ОЕМ джантите се боядсват прахово, причини много.

Пинизът е температурата на изпичане, която не трябва да надвишава 200гр., оптимално 180гр..

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...