Bobby_K24A3 10 #1 Публикувано преди 3 часа Привет, банда. Пробвах да намеря подобна тема, но търсенето ми не се увенча с успех, така че пускам нова. Дано не се окаже, че е мой пропуск. Акорд 7, 2.4 бензин, автомат. Два пъти вече при палене ми се появява следният проблем - паля на P, местя на D и не се случва нищо - индикацията на таблото за избран режим на кутията не светва на D, а кутията стои на неутрална. Размърдване на лоста D->N->R->P и обратно, R и P светват, кутията отива на режим задна и се движи назад, на паркинг си сработва, но след това D така и не светва на таблото, а колата остава на неутрална. Още един път размърдване и D светва на таблото, кутията си отива на режим drive и потеглям. Попрочетох тук-там и разбрах, че вероятно датчика за позиция на лоста е за смяна, или окабеляването / буксата към него. Излизат ми четири различни ОЕМ номера: 28900-RCP-003 28900-RCL-003 28900-RCP-013 28900-RCT-014 Колата е 2006 Honda Accord CL9 седан, K24A3, 5 степенен автомат, Executive spec. Имам три въпроса: - Има ли друга причина освен датчика/окабеляването/буксата към него, за да се появява такъв проблем? - При сензор, който не отчита определени позиции на лоста, записва ли се грешка в модул трансмисия при разчитане с OBD2 диагностика (имам ThinkDiag2, но е с изтекъл абонамент и ми дава да човъркам само в модул двигател). - Кой от ОЕМ номерата на датчика е правилният за този автомобил? Според амаямата трябва да е 28900-RCT-014, но дали наистина е така? Благодаря предварително за помощта! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6946 #2 Отговорено преди 2 часа (Редактирано) Грешка 1717 може да ти покаже, само ако понякога мига D. Това е въпросният сензор за позиция. Принципно е обезопасителна дублираща система - кутията си работи нормално, при коректно потвърден сигнал от сензора. Той е еднотипен за доста хондови автомати, което не значи че е еднакъв. Виж тази тема: - чисто информативно. Ако някой с Акорд е патил и сменял, може да каже в конкретика. Разбира се, най-лесно и евтино е да провериш окабеляването и буксите. Редактирано преди 2 часа от ceco_accord 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CCord 328 #3 Отговорено преди 40 минути (Редактирано) Преди време бях чел в един английски форум че въпросния сензор се зацапва вътре и точно по този начин започва да "губи" позиции. Намира се на кутията отстрани и е изложен на масло-водно-кални "процедури", но от това което съм чел (без да съм отварял) ако го свалиш, после при монтажа иска калибровка/регулировка на точната му позиция, иначе ще се шашне. Имах едно ръководство и ще поразровя. Редактирано преди 39 минути от CCord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6946 #4 Отговорено преди 15 минути Той си ляга на мястото, но наистина има аджастмънт на жилото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове