Jump to content
яжо92

Собственик на Легенда

Recommended Posts

Здравейте!

Наскоро реших да се сдобия с дълго мечтаната от мен кола. 

Та си взех един екземпляр от 2006та 295 кончета. Доволен съм и то доста. Но имам един въпрос към вас за окачването. Колата ми е леко легнала, да не кажа доста. Особенно предницата. Минах преглед и ми казаха едни красиви неща, едни хубави цифри 😀.... та чак както бях прав реших да си поседна малко. Очаквах скъпа поддръжка ама това ми дойде малко нереално, нали все пак Хонда... казаха ми, че цялата предница е за правене, носачи за смяна, амортисьори за смяна и т.н. и ми казаха едни 5к да си приготвя само за предницата. 

Въпроса ми е: някой бил ли го е тоя път вече? Четох за рециклиране, питах и на няколко места- казаха ми да не се занимавам с глупости и да си взимам оригинални части. Може ли някакъв съвет по този въпрос? Не мога легнал полицай да мина и да не изплюя някой камек. 

 

Снимка: 

https://tinypic.host/image/1000060181.3qwkaZ

 

 

Редактирано от яжо92
Добавена снимка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ее, НЕ.

Това е нереално ниско!

Сигурен ли си че предният собственик не е "свалял" окачването?

Ако да, питай го пази ли стоковите пружини и амортесьори?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя ако е сваляна трябва и задницата да е в същото положение нали ?

 

Тампони пружини амортисьори носачи ако са нови оригинални с лекота надминават 7к даже без работата по монтаж демонтаж!!!

 

Търси второ мнение най добре някъде къде разбират от Хонда или в Бултрако една диагностика да и направят  да знаеш какво точно и е правено по колата и после пиши тук да мислим съвети.

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ceco_accord няма, така я взел, ама според мен е клекнала още за тия месеци където съм я карал.
@mittaka7 ще мина тези дни като има време да я погледнат. До колкото ми е ясно всичко е заминало отдолу. И да, задницата също ми седи по-ниска от нормалното, но тъй като там няма толкова много тежест не е слегнала толкова. Като имам развитие ще пиша тука :) Благодаря за отзивите! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога да добавя разни снимки на по-късен етап, че нямам много достъп до интернет тези дни, но като цяло по хондю досега съм сменил нормалните за нея неща, само масло на скоростната кутия и дифа не съм пипал, че много различни мнения чувам (не било окей на цяло, само да се доливало и т.н). Оправих си изгорелите огледала. Много било лесно (макар че в процеса леко си пукнах лявото огледало (стъклото)). Намерих си тука във форума решението на паразитният шум от лява предна тонколона във вратата :D, имам да позакърпя седалките отзад малко. Но най-фрапиращото ми е окачването за което малко ме е яд, че не се дърпах още от цената.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На огледалата предполагам си източил течността?

Предполагам ляв преден говорител си сменил, или си изключил системата?

В задния диф (макар че не е диференциал) се слага масло като за автомата и там може на цяло да го смениш (и на 2-те места), а на кутията наистина е по-добре с опресняване на няколко пъти. Зависи дали ще има нужда, според работата и цвета.

Най ме тревожи окачването!

Не е пневматично, че да изпусне, а да е толкова ниско е невъзможно без строшени пружини, ако умишлено не е сваляна де.

Цъкни снимки в профил на равно и от 2-те страни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе пълни глупости ще доливаш в скорости и диференциал..долива се само в двигателя като ти светне жълтата лампа!Ама кутията и дифа са здрави на куче..надживяват купето в повечето случай!Така че там смяната не е спешна спрямо окачването ти.

Тия коли вече са на 500к+ и трябва да се подхожда с внимание към детайла!

Ако я поддържаш с оригинални части тя ще ти се отплати категорично.

В един момент ти се вижда скъпо да набиваш големи суми пари в кола 2006г но ако искаш да е в добро и да не оставя на пътя това е начина.

Аз моята 2019г я взех в уж добро състояние и в първите 3 4 мес вкарах около 6к лв за да я направя кола.

 

 

 

 

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По тая кола всичко е скъпо, но каквото се смени с ОЕ, повече не се обажда.

Качествен и преоразмерен автомобил с огромен ресурс при нормална експлоатация.

Но важно е да не се купува убит екземпляр (виждал съм и такива), а иначе няма кола, която при зверстване и без поддръжка да е здрава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...