Jump to content

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Вчера след срещата спирам на едно място както си му е реда,пускам мигач отбивам спирам пускам аварийните завъртам ключа даугася и го вадя :rolleyes: пустата кола неще да угасне :fun: две минутигледах като "БиК га гледа скоростна кутия".В краина сметка угснаслед като угасих мигача.Та искам да питам имате ли идея за проблемаили да ходя при Павката-"Ти мигача остави на нас." :lol:

Редактирано от Nikolcho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Sylis

или да ходя при Павката-"Ти мигача остави на нас." :rolleyes:

Ако питаш мен ходи при Преслава... по може да те зарадва :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

а да си бил на газ случайно? щото на бензин няма земна сила която да отвори инжекторите като спреш тока на ЕЦУ-то

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Nikolcho

а да си бил на газ случайно? щото на бензин няма земна сила която да отвори инжекторите като спреш тока на ЕЦУ-то

Не исползвам газ и сигурно имам някаква неземна сила в колата ;) .Проблема го има когато са включени аврийните и някакъв мигач, независимоляв или десен,даже днес издумкаха диодите в ключа на аварийните.А когато угася мигач или аварийните колата гасне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest bat_gogo

явно укасява някъде. закарай я при някой разбирач по електрониката на Хондите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest chopper1969

имам чувството че са ти сложили калпаво алармата, ако имаш такава, защото тя се меси в захранването на помпата, мигачите/аварийните и компютъра... :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Това с алармата звучи доста логично и много вероятно :DДо някъде разреших подобен проблем като извадих и запуших маркуча за бензиновите изпарения от резервоара и настроихме аванса. Но ефекта при гасене беше 5-6 някой път и до 20-30 секунди и се смъкна до 1-2 секунди притракване при гасене на двигателя.Казаха ми че имало някаква износена пластмаса ли плочка ли на инжекциона която била за смянаи и докато не я сменя проблема ще се появява периодично и, че този маркуч за бензиновите пари донякъде спомага за по-големия ефект на този проблем, но колата за която говоря беше моно инжекцион. И май казвам ненужни неща но все пак мисля че проблема е подобен.

Редактирано от jamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Nikolcho

имам чувството че са ти сложили калпаво алармата, ако имаш такава, защото тя се меси в захранването на помпата, мигачите/аварийните и компютъра... :dry:

И на мен ми се въртят такива мисли из главата щото и бутона за шоферското стъкло щрака като луд 10-15сек. след като запаля, явно ще падне яко рязане на жици :lol: , алармата е слагана преди да купя колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е в ключа на аварийните,ако му разгледате схемата ще се сетите защо..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Проблема е в ключа на аварийните,ако му разгледате схемата ще се сетите защо..

Може ли да те помоля да качиш схемата, за което благодаря, че я нямам. Редактирано от Nikolcho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ще да е щото е ХОНДА :dunno: нема угасване :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Николчо, извинявай за леко присмехулния тон....между другото тази тема май ще ходи във важните, така че продължавайте в същия дух.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ма ти си голям карък,диодите пробили ли бяха или окъсили?.Имам схема ама нямам скенер.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
;);):) Диодите изпушиха в буквалния смисъл защото я държах дълго да работи с изваден от контакта ключ.А колкото до схемата явно верно съм карък :DМожеш ли да ми кажеш поне цветовете и от ключа за аварийните към къде отиват трите кабела за да мога да се ориентирам поне малко.Предполагам че поне два от тях отиват в релето за мигачите или в ключа на волана. Редактирано от Nikolcho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

micro много благодаря, но това е схемата за фарове, габарити и стопове.За мигачите трябва да пише нещо от сорта на "left turn signal" "right turn signal".

Редактирано от Nikolcho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Markony

Е и аз бая порових като ми се беше случило на мен преди година.Ве4е ставаш за МАЙСТОР :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Е и аз бая порових като ми се беше случило на мен преди година.Ве4е ставаш за МАЙСТОР :)

:D Колега не се засягай на тема "майстор", за свестните не говоря, то и аз съм монтьор от 15 години но просто не съм работил по японски коли:huh: а и много рядко по по инсталации :dry:и сега съм в първи клас за някои неща, та за това предпочетох да питам щото не ме е срам като незнам нещо :) Редактирано от Nikolcho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички колеги, имам аналогичен проблем но при пуснати габарити, фарове - колата не гасне докато не ги изключа, колата е акорд 2004 дизел, дори при изваден ключ след включване на габарити, фарове ми светва таблото все едно че съм дал ключа на контакт??? Не се чува и зумера за забравени фарове което ме навежда на мисълта, че при включване на фаровете се подава напрежение, но не мога да намеря схеми за този модел, ако някой има някаква информация да помага :bounce:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...