Jump to content
Sign in to follow this  
Nikolcho

Видех се в чудо

Recommended Posts

Вчера след срещата спирам на едно място както си му е реда,пускам мигач отбивам спирам пускам аварийните завъртам ключа даугася и го вадя :rolleyes: пустата кола неще да угасне :fun: две минутигледах като "БиК га гледа скоростна кутия".В краина сметка угснаслед като угасих мигача.Та искам да питам имате ли идея за проблемаили да ходя при Павката-"Ти мигача остави на нас." :lol:

Edited by Nikolcho

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Sylis

или да ходя при Павката-"Ти мигача остави на нас." :rolleyes:

Ако питаш мен ходи при Преслава... по може да те зарадва :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 1net

а да си бил на газ случайно? щото на бензин няма земна сила която да отвори инжекторите като спреш тока на ЕЦУ-то

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Nikolcho

а да си бил на газ случайно? щото на бензин няма земна сила която да отвори инжекторите като спреш тока на ЕЦУ-то

Не исползвам газ и сигурно имам някаква неземна сила в колата ;) .Проблема го има когато са включени аврийните и някакъв мигач, независимоляв или десен,даже днес издумкаха диодите в ключа на аварийните.А когато угася мигач или аварийните колата гасне.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest bat_gogo

явно укасява някъде. закарай я при някой разбирач по електрониката на Хондите

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest chopper1969

имам чувството че са ти сложили калпаво алармата, ако имаш такава, защото тя се меси в захранването на помпата, мигачите/аварийните и компютъра... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Това с алармата звучи доста логично и много вероятно :DДо някъде разреших подобен проблем като извадих и запуших маркуча за бензиновите изпарения от резервоара и настроихме аванса. Но ефекта при гасене беше 5-6 някой път и до 20-30 секунди и се смъкна до 1-2 секунди притракване при гасене на двигателя.Казаха ми че имало някаква износена пластмаса ли плочка ли на инжекциона която била за смянаи и докато не я сменя проблема ще се появява периодично и, че този маркуч за бензиновите пари донякъде спомага за по-големия ефект на този проблем, но колата за която говоря беше моно инжекцион. И май казвам ненужни неща но все пак мисля че проблема е подобен.

Edited by jamo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Nikolcho

имам чувството че са ти сложили калпаво алармата, ако имаш такава, защото тя се меси в захранването на помпата, мигачите/аварийните и компютъра... :dry:

И на мен ми се въртят такива мисли из главата щото и бутона за шоферското стъкло щрака като луд 10-15сек. след като запаля, явно ще падне яко рязане на жици :lol: , алармата е слагана преди да купя колата.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Проблема е в ключа на аварийните,ако му разгледате схемата ще се сетите защо..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Проблема е в ключа на аварийните,ако му разгледате схемата ще се сетите защо..

Може ли да те помоля да качиш схемата, за което благодаря, че я нямам. Edited by Nikolcho

Share this post


Link to post
Share on other sites

Това ще да е щото е ХОНДА :dunno: нема угасване :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Николчо, извинявай за леко присмехулния тон....между другото тази тема май ще ходи във важните, така че продължавайте в същия дух.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ма ти си голям карък,диодите пробили ли бяха или окъсили?.Имам схема ама нямам скенер.

Share this post


Link to post
Share on other sites
;);):) Диодите изпушиха в буквалния смисъл защото я държах дълго да работи с изваден от контакта ключ.А колкото до схемата явно верно съм карък :DМожеш ли да ми кажеш поне цветовете и от ключа за аварийните към къде отиват трите кабела за да мога да се ориентирам поне малко.Предполагам че поне два от тях отиват в релето за мигачите или в ключа на волана. Edited by Nikolcho

Share this post


Link to post
Share on other sites

micro много благодаря, но това е схемата за фарове, габарити и стопове.За мигачите трябва да пише нещо от сорта на "left turn signal" "right turn signal".

Edited by Nikolcho

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Markony

Е и аз бая порових като ми се беше случило на мен преди година.Ве4е ставаш за МАЙСТОР :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Е и аз бая порових като ми се беше случило на мен преди година.Ве4е ставаш за МАЙСТОР :)

:D Колега не се засягай на тема "майстор", за свестните не говоря, то и аз съм монтьор от 15 години но просто не съм работил по японски коли:huh: а и много рядко по по инсталации :dry:и сега съм в първи клас за някои неща, та за това предпочетох да питам щото не ме е срам като незнам нещо :) Edited by Nikolcho

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте на всички колеги, имам аналогичен проблем но при пуснати габарити, фарове - колата не гасне докато не ги изключа, колата е акорд 2004 дизел, дори при изваден ключ след включване на габарити, фарове ми светва таблото все едно че съм дал ключа на контакт??? Не се чува и зумера за забравени фарове което ме навежда на мисълта, че при включване на фаровете се подава напрежение, но не мога да намеря схеми за този модел, ако някой има някаква информация да помага :bounce:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×