Jump to content
gerchooo

Проблем с клатене напред-назад

Recommended Posts

Здравейте, колеги!
Имам много неприятен проблем на моето CRV 3 2.0 бензин, ръчка.
При подаване на газ колата се клати 2 - 3 секунди напред-назад. Например на 2-ра скорост съм и минавам през легнал полицай и след преминаване подавам газ и тогава се получава това лашкане. Някой път при потегляне също го има. 
Не знам как по-добре да го обясня по достъпно. 
Проблемът е някъде в окачването (подозирам: тампони на скоростната кутия и двигателя | или полуоски с каретата), защото съединителят е сменен преди по-малко от 2 години и моторът определено не е нещо да глъхне или да се дави, че да е от него. Също съм сменил накрайници вътрешни и външни, пружини и амортисьори, тампони на антиролбара. Ревизирам съм и спирачките. 
Някой имал ли е подобни симптоми и ако според вас са тампоните на кутията и мотора, можете ли да ми кажете колко са на брой и някой има ли опит с неоригинални такива?
Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неоргинални тампони на мотора вибрациите стават ужасни.

Оригинални тампони доста скъпи.

След като се клати след легнал полицай  ,амортесьори ок ли са,имах два изпуснали предни и колата беше като лодка.

 

Това са тампоните,големия най-много  има вибрации когато е разбит,до него е другия те са отляво и другия отдясно го виждаш ,имаш пряка видимост към тях.

IMG-f365e08f5acf63abf873210d6e3f97ef-V.thumb.jpg.99fa56fe39e85feaeca81a543bf9004e.jpg

 

 

 

Screenshot_20230904-121135_Chrome.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Клатенето е като "придърпване" тоест напред назад, а не нагоре надолу. Амортисьорите са сменени и са добре както и пружините.
Само да попитам 2-та най-проблемни са вляво - това са номер 8 и номер 5 на първата картинка нали така?
Тях ги виждам като вдигна капака, но няма как да съдя за състоянието им :( само от гледане.

Има ли място откъдето да се поръчат нови 2-та оригинални или пък направо 5-те накуп?
Благодаря!

Редактирано от gerchooo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Нови тампани всичките само големия мисля от 500лв нагоре оригинален.

Първо установи дали е от тах,тампоните.

Ако е придърпване и е от самия двигател провери всички бобини ако имат пукнатини по лулите са за смяна,провери и свещите.

Ако не са семяни това са свещите за R20A.

Screenshot_20240820-212428_Viber.thumb.jpg.8fd6271cf5dd0ff4c4b3a9788d0cfbed.jpg

 Бобините се свалят лесно,и може да ги снимаш,за тези пукнатини говоря.

20231122_211249.thumb.jpg.dd82042387fd676e5464f487b4e59830.jpg

 

Тук като вкараш VINномер може да намериш схемата на тампоните и ОЕМ номерата им.

https://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda

 

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как мога да направя диагностика на тампоните? Трябва да се свалят вероятно, че да се разбере как са.
 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Тампоните виждат се скъсани ,напукана е гумата.

Бобините провери ли,свещите.

Снимай поне един тампон.

Слагаш колата на скорост и на място буташ напред назад поне трите отгоре се виждат .

Редактирано от CARPERA
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реглаж на клапаните е направен миналата година, както и маслото си вземам от Маркони в Русе. 
Самият той ми се погрижи за двигателя и всичко е наред с него. 
Затова казвам, че проблемът е някъде в окачването.
Ще тествам тампоните идните дни да видим. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 19 часа, gerchooo написа:

Клатенето е като "придърпване" тоест напред назад, а не нагоре надолу.

Тампоните в коша и по окачването нямат общо с лашкането.

Както го обясняваш е "дупка" между минималните обороти и подаването на гориво след тях.

Иди при Бранко и да огледа, или поне се чуй с него, щом го знаеш и ти е работил колата.

Как да фрЪляме боб през клавиатурата от кво клати?

Понякога е дреболия, а понякога е самовнушение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

@gerchooo

Наскоро се борих с точно това, придърпване и колата се лашка.

Затова казах да провери бобините,ако не е сменял свещи хубаво е да го направи.

Проблема се оказа напукани лули на бобини,от там този проблема,снимал съм едната в предния пост.

Бобините и сам може да си ги провери разкача от кабелите ,с ключ10 развива  изважда бобината и проверява.

Не е лошо да се огледат тампоните но  при стари такива с твърда и напукана гуми и при скъсани просто вибрациите са ужасни на място.

Както каза колегата може да е нещо малко и елементарно като лошо гориво.

 

Редактирано от CARPERA
  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще огледам бобините внимателно под силна светлина. Благодаря отново на всички ви. 

В сряда ще посетя и местния си майстор, за да умуваме и пак ще пиша. 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, оказахте се прав! Бобините са сцепени и трябва да се сменят

 Може ли да ми препоръчате марка?

Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@gerchooo

Вариантите са два оригинални,или афтърмаркет.

Обиди се на Бранко ще ти каже кои са добри и работещи.

Свещите сте ги гледали и са ок,ако са стари хубаво е и те да се подменят,за да не замине някоя нова бобина.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 5 часа, gerchooo написа:

Колега, оказахте се прав! Бобините са сцепени и трябва да се сменят.

Това е причина за лашкането, но на диагностика ще покаже веднага "мисфайър", а Бранко би го видял.

Не че е невъзможно да са били ОК и за 1 година да се опекат, но и 4-те ...?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда, странно е, но и 4-те имат пукнатини точно като на снимките на @CARPERA и то на поне по 2 (противоположни) места по обиколката на лулите.

Забелязах, че мотора на студен мотор не помръдва в коша. Но когато загрее се тресе. 
Клапаните и тампоните са проверени. 

Закачах колата на евтина (китайска) диагностика и не виждам проблем с мисфайр или проблем с авансите (компенсациите).
Вероятно наистина ще се чуя с Бранко да видя дали ще може да я поглене. 
Отново да благодаря на всички ви ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@gerchooo Питах за свещите нищо не каза.При мен с тези бобини и свещите не бяха ок.

Взимаш 4 нови бобини и 4 нови свещи мисля Бранко има налични Denso и ти е решен проблема.

Като взех колата имах една леко напукана, за 20 хил км станаха 3 доста напукани лули на бобините и проблема с придърпането прекъсване се появи.

Нови бобини нови свещи и всичко изчезна,подобри се работата на мотора.

Временно решение маюстора ми беше запълнил пукнатините с силикон,беше изчезнал проблема,аз мразя временните решения.

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...