Jump to content
inspektora

Отново за водачите на спирачните апарати на CR-V 3та ген.

Recommended Posts

Като мине известно време пак ще се разтракат ,сега просто греста е още във водачите и не е преминала в маншона. Проблема е че не се износват водачите а леглата и то елипсовидно . Така че или нов супорт или ремонт .Райбероват се леглата и се правят нови водачи със съответния размер .И моите потракват но още не съм намерил от къде да си купя нови супорти....:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Е, то всичко е временно в този живот.  И ние сме временно явление. 

Ако се гресират навреме водачите,  може да се удължи живота им. 

Редактирано от inspektora
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано имаш успех с гресирането ...до сега не съм чул някои да е постигнал успех със смазването на водачи -  :rolleyes: ...виж за подлагане на латун с дебелина от около 0.1 мм съм чувал и става ... спират да почукват ,но трябва да се прецени износването  и дали няма да блокират ако стане много стегната сглобката..и всичко това е временно...лошото е че само супорт не се продава ,продава се целия спирачен апарат...втора употреба няма смисъл защото ще е като твоя..:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 10.05.2025 г. at 15:00, inspektora написа:

Сега да обясня някои детайли - както се вижда на снимката, водачите са различни - единият е чисто метален (PIN, GUIDE), а другият с гумена втулка (PIN, LOCK). Трябва да се помни, че на предните апарати металният се монтира е отгоре, а на задните - отдолу.

Тук може и да греша. Май и на предния апарат металния водач беше отдолу. Най-добре да се вадят и обслужват един по един, за да не се объркат. Аз така направих.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така си е,не грешиш.Гумения се слага,как да го кажа,по посока на въртенето на колелото.Затова предния е отдолу,а на задните се пада горе,заради различното разположение на спирачните апарати.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

И аз така мислех. но като обслужих и последното колело - предно ляво, гумения се оказа отгоре. На монтажните схеми, гумените са отгоре и на предни и задни колела.

FB.thumb.PNG.4501a91863396d1c4487275160408ace.PNG  

RB.thumb.PNG.45a79df7aa53e61099ff410e4d7a80d7.PNG

По разни международни форуми чета, че са ги обръщали за проба и разлика в поведението на спирачките не са открили. Ако някой има практическа информация, нека да каже.

И още нещо - от тези ремонтни комплекти, които купих, най-точни до оригиналните са диаметрите на водачите на FEBEST - 10 мм. 

QUICK BRAKE и AUTOFREN SEINSA са 9,9 мм. Дребна разлика, но технически измерима.

 

Редактирано от inspektora
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...