JHM 1832 #1 Публикувано 6 Април Здравейте. Искам да попитам,някой решил ли е проблема,с дразнещото дрънчене (на изпаднало болтче) от ключалката на жабката? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6535 #2 Отговорено 6 Април А къде е паднало? Тези жабки не са ли от 2части - външна и вътрешна прес форми, и да са сглобени заедно? Дали ме разбра? Капака на жабката еднослойна формовка ли е, или двуслойна? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1832 #3 Отговорено 6 Април Двуслойна е.Исках да кажа,че тракането е все едно има изпаднало нещо в кухината.Като я отворя вратичката и я придържам отворена в движение, спира. Съмняван се в езичето ,което я закопчава за металната кука отгоре Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
simo vtecman 202 #4 Отговорено 6 Април При отворена жабка, отстрани има един кабел,който се откача при смяна на филтъра на климатика, ако си забравил да го закачиш ,така се чува, както описваш. При мен, поне така се получи с един акорд к24. Бях забравил да го закача и направо ме побъркваше в движение. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6535 #5 Отговорено 7 Април На 6.04.2025 г. at 19:59, JHM написа: Двуслойна е.Исках да кажа,че тракането е все едно има изпаднало нещо в кухината.Като я отворя вратичката и я придържам отворена в движение, спира. И при мен е така, та подозирам същият източник. Издава кофти звук, особено сутрин и в студ. Лятоска и като се темперира салона го няма. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1832 #6 Отговорено 7 Април На 6.04.2025 г. at 20:26, simo vtecman написа: При отворена жабка, отстрани има един кабел,който се откача при смяна на филтъра на климатика Със снимка ще е най добре,защото нищо не съм откачал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6535 #7 Отговорено 7 Април (Редактирано) Да уточня че аз говоря за Ледженда ми, но явно симптомът е същият и го отдавам на пластмасите като материали и тяхното поведение в температурните амплитуди. Най-дразнещо е когато се минава по малки фуги и цепки в асфалта - тогава окачването почти не работи, а само гумите поемат. Карал съм и с по-меки - за проба, ама с 1,5 - 1,8 атм. не си е работа. Подлагах отстрани - за тест, ама няма ефект. Диагнозата ми е - триене между 2-те части на жабката. VID_20250407_090157.mp4Fetching info... VID_20250407_090209.mp4Fetching info... VID_20250407_090245.mp4Fetching info... VID_20250407_090411.mp4Fetching info... Да уточня, че не е от съдържанието на жабката, а на видеата се чува доста по-гадно от действителното, ама като е тихо в Леджо, все пак е доловимо и ме дразни, дее.а. Редактирано 7 Април от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
simo vtecman 202 #8 Отговорено 7 Април (Редактирано) На 7.04.2025 г. at 5:50, JHM написа: Със снимка ще е най добре, Колата не е при мен,като отвориш жабката, от дясната страна има кабел,ако може да се каже, че е кабел. При отворена жабка ,погледни от дясно. Редактирано 7 Април от simo vtecman Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6535 #9 Отговорено 7 Април При мен няма такъв. За какво служи? JHM да каже дали като на клипчетата ми звучи и неговата "жаба"? Според мен е от съприкосновението на 2-та и материала, или от панти / ключалка. При мен тя не е горе, а са 2 - в 2-те страни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goga 278 #10 Отговорено 7 Април Служи за плавно отваряне на жабката - за кабела говоря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1832 #11 Отговорено 7 Април На 7.04.2025 г. at 8:37, ceco_accord написа: При мен тя не е горе, а са 2 - в 2-те страни. Значи шума при теб е х2.Същия съм и аз,търся всеки един излишен децибел ,ама твойто няма а го търпя! Една идея по леко но самото джагъркане в движение, е психо бомба! Заподозрял съм ключалката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6535 #12 Отговорено 7 Април На клипчетата е доста по-силно (калпав телефон), но ме дразни. При топло купе го няма - калпав матрЯл, дет викаше оня - магистралния с лентичките. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1832 #13 Отговорено 8 Април (Редактирано) Ето и виновника... Забравил съм да отрежа свинската опашка и тя издава това жужене,почукване.Така че огледайте добре,преди да грабнете таслитеи да разснопвате. Остана това 20250408_120805.mp4Fetching info... но то си е при всички. Редактирано 8 Април от JHM 3 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове