Acata693 0 #1 Публикувано преди 17 часа Off Topic Off Topic Off Topic От какво може да е това сълзене на масло Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
haunted 13 #2 Отговорено преди 17 часа Аз имах подобен проблем. Смених о пръстена на делкото, но не беше от него. От задната страна на двигателя между купето и двигателя има нещо като тапа с много странна гарнитура. Оказа се от него. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Acata693 0 #3 Отговорено преди 17 часа преди 3 минути, haunted написа: Аз имах подобен проблем. Смених о пръстена на делкото, но не беше от него. От задната страна на двигателя между купето и двигателя има нещо като тапа с много странна гарнитура. Оказа се от него. Но това масло от двигателя ли е или от кутията Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6251 #4 Отговорено преди 13 часа Едва ли е от кутията. От нея би било отдолу, а и там е съединителя. Не намалява ли маслото в ДВГ, щото това не е сълзене, а клони към теч. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 260 #5 Отговорено преди 13 часа Това си е сериозно оливане, колега или се трупало във времето. Пипни отдолу делкото, но по-напред там където се съединява дистрибуторната капачка с металното тяло на делкото. Би трябвало да има нещо като улейче, от което протича масло при изтървал семеринг на делкото. Ако е сухо там пипни с пръста отдолу където оста на дистрибутора влиза в двигателя, където за течове е отговорен въпросния о-пръстен. Ако харвито е V-теc може да има теч от гарнитурите на соленоида, но там обикновено оливането по кутията е отзад. Понякога течовете се забелязват само след каране във високи обороти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове