AndyA 25 #1 Публикувано 10 Януари Колата ми от профила (2015 фейслифт) е с безключов достъп и ми хрумна да проверя дали работи ключалката на шофьорската врата чак, след като я купих. Оказа се, че е счупена. Тъй като това би ми създало проблем, ако по някаква причина акумулаторът падне, реших да я поправя. Купих следния патрон от Алиекспрес: https://www.aliexpress.com/item/1005007092158488.html Прилагам и снимки, ако след време линкът не се отваря. Пасна идеално. При предходния патрон (изглеждаше оригинален) имаше поставена допълнителна пластина между декоративната капачка на ключалката и самия патрон. На закупения не се наложи да я ползвам, тъй като ствола на патрона (който завършва с подобие на кръстата отвертка) беше по-дълъг. Свалянето на патрона става така: 1. Отваряте вратата, за да имате достъп до черната пластмасова тапа, която е отстрани на вратата (откъм ключалката) и я махате (тапата, разбира се, не вратата :)) ). 2. Сваляте болта, който се вижда през отвора на тапата, като внимавате, за да не падне вътре във вратата той или използвания шестостен (по-добре да е магнитен). 3. От външната страна леко дръпвате дръжката на вратата, защото тя малко припокрива ключалката. Най-добре е едновременно да притиската самата дръжка наляво (т.е към предницата на автомобила), за да не се измъкне навън, защото от вътрешната страна на дръжката има една пластмасова "тапа", която при по-груби манипулации и дърпане може да падне вътре във вратата. 4. Измъквате ключалката навън. 5. Смяната на патрона е лесна - откачате патрона от декоративната капачка първо откъм ограденото на последната снимка с кръгче "чопче". 6. Сглобяването е по обратния път, като пак внимавате да не падне нещо във вратата. Сигурно можеше да се използват пластинките от оригиналния патрон на мястото на тези в закупения, за да се отключва с оригиналния ключ, но при мен имаше липсващи 1 или 2 пластинки, вероятно паднали във вратата при счупването на патрона, а и някои от другите изскочиха при отварянето на патрона и трябваше да си играя да налучквам коя от къде е, затова реших, че не си заслужава усилието. Просто добавих ключа от Алиекспрес, който идва с патрона, към връзката ми с други ключове за дома. Ако все пак, не дай, боже, нещо падне във вратата, прилагам и извадка от сервизното ръководство, в която е описано свалянето на тапицерията на вратата отвътре. 06A FRONT DOOR OUTER HANDLE REMOVAL.pdf 3 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AndyA 25 #2 Отговорено 9 Февруари Ето линк и към ключ, който влиза точно в оригиналната кутийка (проверено) и изглежда добре: https://www.aliexpress.com/item/1005006416761188.html Също и снимки. Сега остава да намеря ключар, който да го нареже на прилична цена. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CCord 264 #3 Отговорено 9 Февруари Гледам че си от София, преди 10 години бях ходил при едни момчета на Климент Охридски, мисля че бяха на номер 25 но не съм сигурен, ателието е голямо с видими надписи над него. За нарязване са перфектни пичовете, поне тогава машинките с които нарязват им бяха нови и ми направиха същия ключ от първия път, а в Бургас 3-ма ключари ми развалиха по една заготовка и нищо не направиха, добре че всеки от тях си плати некадърността. Тогава разбрах че от тези заготовки има бронзови евтини, и стоманени по-скъпи, ако си вземеш бронзова и се ползва всекидневно изкарва 3-4 години и започва да прави номера я с ключалка, я с боша. Оригиналните са стоманени, и се намират такива заготовки но се обработват трудно, точно това ми обясниха тогава тези момчета от София. Аз си купувах все оригинални от И,бей, за китайчетата не знам какви са, но за тази цена не очаквай нещо сносно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AndyA 25 #4 Отговорено 10 Февруари Много благодаря за инфото за ключар, че се чудех къде да отида. Този ключ ми е само, ако, не дай боже, падне акумулаторът съвсем, а и да имам копие, че с патрона дойде само 1 ключ. Иначе съм с keyless. "Китайчета" съм ползвал на предишни коли, че все идваха с един оригинален ключ. Колкото казваш издържаха наистина, но все заради пластмасите на кутийката. Един се беше усукал, но едва-едва и пак си работеше. Хубавото при бронзовите (или са месинг, не знам) е , че понеже са по-меки, се износва ключа, а не ключалката. В Бургас съм ползвал няколко пъти услугите на ключаря, който е в "краставицата". Никакви проблеми не съм имал с ключовете. Работи внимателно и винаги предлага да пробва ключа на колата, за да го дооправи, ако не движи гладко. А и цените му са добри, поне сравнено с други, особено пък тези в София. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AzSum 186 #5 Отговорено 10 Февруари Аз също съм keyless. На мен ми бе паднала батерията на дистанционното .Отключих колата само с ключа , но алармата се активира и не спря да свири докато не смених батерията. Има ли начин за деактивация само с ключа? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen-CRV 660 #6 Отговорено 10 Февруари На акурата ми в книжката пише да се опре дистанционното до бутона за палене. Така можело и да се пали колата. При ЦРВ от съшите години едва ли би било по-различно. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AndyA 25 #7 Отговорено 11 Февруари Преди 16 часа, AzSum написа: Има ли начин за деактивация само с ключа? Нямам идея. И при мен се включва алармата при отваряне с ключ. Ще пробвам това, което е написал Пламен (много благодаря за инфото), защото си заслужава да се знае, ако падне батерията на дистанционното. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AzSum 186 #8 Отговорено 11 Февруари Това за паленето го знам, но как ще деактивирам алармата междувременно? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове