Jump to content

Recommended Posts

Колеги , моля за помощ ! Колата е Акорд 7 генерация 2005 г. Дизел .  Поради теч и загуба на налягане на споменатата помпа ще се сменя . Закупена е нова и в следващите 2 дена ще я сменям . Може ли някой да ми подскаже кой е най лесния вариант да се смени ( смяната ще е в домашни условия пред блока ) . 

Редактирано от slav4o_777

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На такава кола не съм сменявал, но ако е заминала помпата, трябва да се свали скоростната кутия или само да се откачи от мотора и съответно процедурата е като за смяна на съединител. От опит мога да каже, че заминала ли е помпата то и съединителя е за смяна та даже и маховика ако е демпферен. Определено не е работа за пред блока, особено през този сезон.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, psp 276 написа:

На такава кола не съм сменявал, но ако е заминала помпата, трябва да се свали скоростната кутия или само да се откачи от мотора и съответно процедурата е като за смяна на съединител. От опит мога да каже, че заминала ли е помпата то и съединителя е за смяна та даже и маховика ако е демпферен. Определено не е работа за пред блока, особено през този сезон.

Благодаря 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 12 часа, psp 276 написа:

На такава кола не съм сменявал, но ако е заминала помпата, трябва да се свали скоростната кутия или само да се откачи от мотора и съответно процедурата е като за смяна на съединител. От опит мога да каже, че заминала ли е помпата то и съединителя е за смяна та даже и маховика ако е демпферен. Определено не е работа за пред блока, особено през този сезон.

Да свали и двигателя за да му е по-лесно?!?

Глупости са написани!

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е ясно , че колегата се шегува ! Аз затова съм писал най лесния начин но явно никой неможе да ми помогне !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Френски ключ, стискаш маркуча, отвиваш тръбата и я освобождаваш да не пречи, махаш помпата на два болта се държи, обратната процедура по сглабяне и следва обезвъздушаване, нищо сложно. Колегата, който говори за сваляне на кутии, визира разни други случаи, при които долната помпа е част от лагера, но тук си е външна. 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

 

Б

Редактирано от slav4o_777
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, sashua написа:

Френски ключ, стискаш маркуча, отвиваш тръбата и я освобождаваш да не пречи, махаш помпата на два болта се държи, обратната процедура по сглабяне и следва обезвъздушаване, нищо сложно. Колегата, който говори за сваляне на кутии, визира разни други случаи, при които долната помпа е част от лагера, но тук си е външна. 

Благодаря ! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...