slav4o_777 1 #1 Публикувано сряда в 17:07 (Редактирано) Колеги , моля за помощ ! Колата е Акорд 7 генерация 2005 г. Дизел . Поради теч и загуба на налягане на споменатата помпа ще се сменя . Закупена е нова и в следващите 2 дена ще я сменям . Може ли някой да ми подскаже кой е най лесния вариант да се смени ( смяната ще е в домашни условия пред блока ) . Редактирано сряда в 17:07 от slav4o_777 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
psp 276 27 #2 Отговорено сряда в 18:55 На такава кола не съм сменявал, но ако е заминала помпата, трябва да се свали скоростната кутия или само да се откачи от мотора и съответно процедурата е като за смяна на съединител. От опит мога да каже, че заминала ли е помпата то и съединителя е за смяна та даже и маховика ако е демпферен. Определено не е работа за пред блока, особено през този сезон. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
slav4o_777 1 #3 Отговорено сряда в 18:56 преди 1 минута, psp 276 написа: На такава кола не съм сменявал, но ако е заминала помпата, трябва да се свали скоростната кутия или само да се откачи от мотора и съответно процедурата е като за смяна на съединител. От опит мога да каже, че заминала ли е помпата то и съединителя е за смяна та даже и маховика ако е демпферен. Определено не е работа за пред блока, особено през този сезон. Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
s.s.d.d. 281 #4 Отговорено четвъртък в 07:49 Преди 12 часа, psp 276 написа: На такава кола не съм сменявал, но ако е заминала помпата, трябва да се свали скоростната кутия или само да се откачи от мотора и съответно процедурата е като за смяна на съединител. От опит мога да каже, че заминала ли е помпата то и съединителя е за смяна та даже и маховика ако е демпферен. Определено не е работа за пред блока, особено през този сезон. Да свали и двигателя за да му е по-лесно?!? Глупости са написани! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
slav4o_777 1 #5 Отговорено четвъртък в 07:53 Това е ясно , че колегата се шегува ! Аз затова съм писал най лесния начин но явно никой неможе да ми помогне Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sashua 120 #6 Отговорено четвъртък в 12:39 Френски ключ, стискаш маркуча, отвиваш тръбата и я освобождаваш да не пречи, махаш помпата на два болта се държи, обратната процедура по сглабяне и следва обезвъздушаване, нищо сложно. Колегата, който говори за сваляне на кутии, визира разни други случаи, при които долната помпа е част от лагера, но тук си е външна. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
slav4o_777 1 #7 Отговорено четвъртък в 15:25 (Редактирано) Off Topic Б Редактирано четвъртък в 15:27 от slav4o_777 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
slav4o_777 1 #8 Отговорено четвъртък в 15:26 Преди 2 часа, sashua написа: Френски ключ, стискаш маркуча, отвиваш тръбата и я освобождаваш да не пречи, махаш помпата на два болта се държи, обратната процедура по сглабяне и следва обезвъздушаване, нищо сложно. Колегата, който говори за сваляне на кутии, визира разни други случаи, при които долната помпа е част от лагера, но тук си е външна. Благодаря ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове