R.G. 2 #1 Публикувано 17 Декември, 2024 Здравейте, колеги! Пускам нова тема, защото не намерих да е обсъждан въпроса. Ако все пак някъде е коментирано, се извинявам предварително! Колеги, колко бързо достига работна температура двигателят на Accord 7, 2007г, 2,4, бензин, автомат, защото предишите ми коли (френски бангии) сутрин загряваха значително по-бавно? Хондата много бързо заагрява, дори и в студено време. Сега сутрин е между 2 и 5 °C, когато запаля, винаги изчаквам на място докато започнат да падат оборотите и тогава потеглям, но понякога не изчаквам повече от минута да паднат съвсем и полека потеглям. Прави ми впечатление, че буквално след 200 метра парното вече започва да духа топло и стрелката на температурата е почти в средата в нормата. Иначе колата не прегрява, вентилатор се включва само ако работи по-дълго на място и за много кратко. Не надува антифриз, няма твърд маркуч и т.н. Та искам да попитам, това нормално ли е? Стори ми се, че ще е полезно и за други нови собственици на Акорди. Благодаря! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Robben 108 #2 Отговорено 17 Декември, 2024 Идеална е, не го мисли. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6201 #3 Отговорено 17 Декември, 2024 (Редактирано) Всичко е нормално - карай си. Това че бързо вдига градусите по стрелка, не означава че моторът и особено кутията са темперирани, та в началото не я натискай, но за 5 минути в движение е готова. Редактирано 17 Декември, 2024 от ceco_accord 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
R.G. 2 #4 Отговорено 17 Декември, 2024 Robben, ceco_accord, благодаря за отговорите! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #5 Отговорено 17 Декември, 2024 Така е с всички бензинови хонди,супер парно на 5тат минута,ако е обратно трябва да се търси проблема. 3 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MegasXLR 1 #6 Отговорено 18 Декември, 2024 Майка ми също забеляза, че парното загрява по-бързо при мен, отколкото в Полото й - явно е вярно и е нормално Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
R.G. 2 #7 Отговорено 20 Декември, 2024 On 12/17/2024 at 10:16 AM, CARPERA said: Така е с всички бензинови хонди,супер парно на 5тат минута,ако е обратно трябва да се търси проблема. Благодаря за отговора! Забелязах, че ако чакам на място с работещ двигател, загрява доста по-бавно. Ако потегля, само след няколкостотин метра температурата се качва много бързо. Явно това, че е автоматик и моторът започва да се натоварва веднага след потегляне си оказва влияние. Благодаря за отговорите! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6201 #8 Отговорено 21 Декември, 2024 Не е заради автомата, а защото в движение всако ДВГ е по-натоварено, отколкото работейки на празен ход. Автоматът би помогнал за по-бързо следстартово загряване, ако го държиш 1 - 2 минути със спирачка - на място и скоростният лост да е на D или R. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
R.G. 2 #9 Отговорено 22 Декември, 2024 Понякога бързам и потеглям малко по-рано, но никога съвсем на студено, и ако тръгна по-рано, карам едва-едва, докато загрее в нормата. Да, забелязах, че по-бързо загрява ако държа спирачката на Драйв докато маневрирам в малките улички. Ако се измъкна бързо, всичко си е нормално. Благодаря за отговорите! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове