madgeorge 1 #1 Публикувано 10 Декември Здравейте, Карам 7ма генерация Civic 1.6 бензин VTEC произведена в Aнглия 2001 година. Датата на първа регистрация е 2003. Имам сериозен проблем с намиране на качествен майстор.Имам няколко основни теми, които искам да засегна в този пост. Ще започна с по малко натоварваща тема и това е дали може да се разбере модела на колата по VIN номера. Тези civic-и имат EP1,EP2,EP3 и EU варияции и не мога да се ориентирам точно коя е моята. Ако някои има информация, ще съм му благодарен.Ако не може по вин има ли как да разбера коя варияция ми е колата по някакъв друг критерии. 1. Двигателя: Историята започва в началото на годината, когато отидох да ми сменят ангренажния ремък. Като си взех колата двигателя виеше, когато падат оборотите. Върнах се веднага, обяснение беше, че ремъка е нов и че трябва да слегне(не много разумно според мен). Месец по късно се качих с колата на магистрала вдигнах 140 и работи около 15 километра преди да се изключи като през цялото време се чуваше страшно бучене от двигателя. Разкарвах я по всевъзможни майстори в Пловдив, всеки нагласяше ремъка, смениха водна помпа, регулираха ми клапаните... и т.н. Проблема продължава година по-късно и с няколко хилядарки олекнал джоб. Колата е неизползвама на извънградски път. 2.Спирачките ми умекнаха. Първаночално забелязах, че спирачките ми започнаха да хващат на по-дълбоко натиснат педал и с период от месец два педала започна да потъва все повече и повече докато спирачките не започнаха да хващат до почти напълно натиснат педал. Колата спира, но при така поставени обстоятелства става доста притеснително дали няма да потъне в някакъв моемнт изцяло. Рециклирахме помпата - положението е същото. 3. Колата ми литка когато карам с по висока скорост. Минах "друсалка" за амортиьори и смених с нови, но колата ми литка и се налага постоянно до регулирам посоката с волана. Възможно ли е да е рейката да има луфтове ? 4.Терморегулацията в купето ми не работи. Преди година две контрола ми запъна при въртене и най-вероятно ми е заседнал клапана. Отново след множестово разходки по "майстори" и уж закупуване на жила, (можете да си представите колко е дразнещо да караш сауна на 60 градуса лятото до майстора) уж го бяха закърпили за известно време , докато не се развали отново и този път реших да взема нещата в свои ръце. Първо си намерих оригиналното жило разкачено навито на кутия с бушони под волна ми и второ открих че клапана който му е в купето на краката е намазан със някаква грес, която е станала на лепкава субстанция наподобяваща мед, която премахнах и механизма на клапана се раздвижи. След всичко споделено в този пост. МОЛЯ, някой да ми препоръча адекватен и НЕлъжлив майстор понеже положението е подминало абсурдно. Смятам се за средноинтелигентен човек, имам инжинерно образвоание, 180 съм на 95 кила, не изглеждам задръстен, даже напротив - приличам на затворник, не знам защо се подиграват с мен (или със себеси не мога да преценя). Въпреки добри намерения на повечето хора, явно не са за тази професия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6096 #2 Отговорено 10 Декември (Редактирано) Е, напиши си поне VIN-а, някой може да го чекне, та да видим каква кола караш? Редактирано 10 Декември от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
madgeorge 1 #3 Отговорено 10 Декември SHHEP23401U006785 Това ми е VIN-а, мисля че е EP2 но не съм сигурен дали се заблуждавам или не. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ruil4o 58 #4 Отговорено 10 Декември (Редактирано) Защото ти е толкова важно да знеш дали е EP1,EP2,EP3 ...? Имам я същата от 8 години и никога не ми е трябвало да го знам! Относно: 1. Чел съм, че може да е некачествен ремък. Два пъти съм го сменял. Първия път чух ремъка след смяната. Леко се чуваше виене и се върнах при майстора. Той ме успокои, някак си, и след няколко дена спря да се чува. 2. Търси проблема, рециклажа може да не е добре направен. 3. Тампони може би!? Едва ли е от рейката. Моята потропва, от както я имам, не се увеличава и колата е като залепена на пътя. Не мърда в завоите с висока скорост. С какви гуми си? 4. Да, трудно се върти лостчето за топло/студено ако си с механичен климатик. И при мен е така. Внимавам, като сменям на топло и студено. Чувал съм, че чак се чупи една пластмаса, на която е хванато жилото. Заради "кадърни" майстори се наложи да си закупя инструменти и повечето неща да си ги оправя сам. По принцип Сивика не ми е създавал много проблеми, даже никакви, но вече ми омръзна и ще се разделям с него. Редактирано 10 Декември от ruil4o 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2858 #5 Отговорено 10 Декември След SHH, следващите 3 символа са моделът. Тоест EP2. Съвсем не е добре, че си я карал толкова време с този проблем. За в Пловдив съм чувал само добри отзиви за "Рифто" (riftogarage). Имат фейсбук страница. Обади им се. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове