Jump to content
madgeorge

Трагикомична ситуация с Honda 7gen в Пловдив

Recommended Posts

Здравейте, Карам 7ма генерация Civic 1.6 бензин VTEC произведена в Aнглия 2001 година. Датата на първа регистрация е 2003. Имам сериозен проблем с намиране на качествен майстор.Имам няколко основни теми, които искам да засегна в този пост.

Ще започна с по малко натоварваща тема и това е дали може да се разбере модела на колата по VIN номера. Тези civic-и имат EP1,EP2,EP3 и EU варияции и не мога да се ориентирам точно коя е моята. Ако някои има информация, ще съм му благодарен.Ако не може по вин има ли как да разбера коя варияция ми е колата по някакъв друг критерии.

1. Двигателя:
Историята започва в началото на годината, когато отидох да ми сменят ангренажния ремък. Като си взех колата двигателя виеше, когато падат оборотите. Върнах се веднага, обяснение беше, че ремъка е нов и че трябва да слегне(не много разумно според мен). Месец по късно се качих с колата на магистрала вдигнах 140 и работи около 15 километра преди да се изключи като през цялото време се чуваше страшно бучене от двигателя. Разкарвах я по всевъзможни майстори в Пловдив, всеки нагласяше ремъка, смениха водна помпа, регулираха ми клапаните... и т.н. Проблема продължава година по-късно и с няколко хилядарки олекнал джоб. Колата е неизползвама на извънградски път.

2.Спирачките ми умекнаха. Първаночално забелязах, че спирачките ми започнаха да хващат на по-дълбоко натиснат педал и с период от месец два педала започна да потъва все повече и повече докато спирачките не започнаха да хващат до почти напълно натиснат педал. Колата спира, но при така поставени обстоятелства става доста притеснително дали няма да потъне в някакъв моемнт изцяло. Рециклирахме помпата - положението е същото.

3. Колата ми литка когато карам с по висока скорост. Минах "друсалка" за амортиьори и смених с нови, но колата ми литка и се налага постоянно до регулирам посоката с волана. Възможно ли е да е рейката да има луфтове ?

4.Терморегулацията в купето ми не работи. Преди година две контрола ми запъна при въртене и най-вероятно ми е заседнал клапана. Отново след множестово разходки по "майстори" и уж закупуване на жила, (можете да си представите колко е дразнещо да караш сауна на 60 градуса лятото до майстора) уж го бяха закърпили за известно време , докато не се развали отново и този път реших да взема нещата в свои ръце. Първо си намерих оригиналното жило разкачено навито на кутия с бушони под волна ми и второ открих че клапана който му е в купето на краката е намазан със някаква грес, която е станала на лепкава субстанция наподобяваща мед, която премахнах и механизма на клапана се раздвижи.

След всичко споделено в този пост. МОЛЯ, някой да ми препоръча адекватен и НЕлъжлив майстор понеже положението е подминало абсурдно. Смятам се за средноинтелигентен човек, имам инжинерно образвоание, 180 съм на 95 кила, не изглеждам задръстен, даже напротив - приличам на затворник, не знам защо се подиграват с мен (или със себеси не мога да преценя). Въпреки добри намерения на повечето хора, явно не са за тази професия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Е, напиши си поне VIN-а, някой може да го чекне, та да видим каква кола караш?

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

SHHEP23401U006785 Това ми е VIN-а, мисля че е EP2 но не съм сигурен дали се заблуждавам или не.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Защото ти е толкова важно да знеш дали е EP1,EP2,EP3 ...? Имам я същата от 8 години и никога не ми е трябвало да го знам!

 

Относно:

1. Чел съм, че може да е некачествен ремък. Два пъти съм го сменял. Първия път чух ремъка след смяната. Леко се чуваше виене и се върнах при майстора. Той ме успокои, някак си, и след няколко дена спря да се чува.

2. Търси проблема, рециклажа може да не е добре направен.

3. Тампони може би!? Едва ли е от рейката. Моята потропва, от както я имам, не се увеличава и колата е като залепена на пътя. Не мърда в завоите с висока скорост. С какви гуми си?

4. Да, трудно се върти лостчето за топло/студено ако си с механичен климатик. И при мен е така. Внимавам, като сменям на топло и студено. Чувал съм, че чак се чупи една пластмаса, на която е хванато жилото.

 

Заради "кадърни" майстори се наложи да си закупя инструменти и повечето неща да си ги оправя сам. По принцип Сивика не ми е създавал много проблеми, даже никакви, но вече ми омръзна и ще се разделям с него.

Редактирано от ruil4o
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След SHH, следващите 3 символа са моделът. Тоест EP2.

Съвсем не е добре, че си я карал толкова време с този проблем.

За в Пловдив съм чувал само добри отзиви за "Рифто" (riftogarage). Имат фейсбук страница.

Обади им се.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...