kalintry 195 #1 Публикувано 8 Декември Привет! Напоследък рядко карам колата от подписа, та затова съм се примирил, временно, с това да влизам и излизам от вратата на пътника. Но не е удобно;-0 В началото бе инцидентно, но вече тотално отказа да се отключва шофьорската врата с ключа. При отключване, струва ми се не прави пълен оборот за да отключи И палчето за отключване отвътре не се вдига достатъчно (дори и като му помагам). Движението на вътрешната и външната дръжка за отваряне е в пълен обем. При съчетано усилие на отваряне от дръжка и палче за отключване, палчето не се вдига достатъчно. Пътническата врата си се отключва/заключва без проблем с ключа. Задните врати си се отключват/заключват без проблем с палчето. Предполагам проблема е или механичен, или електрически и е свързан с прословутия сноп/букса кабели във вратата. Благодаря за хипотезите и съветите! Благодаря за търпението и на прочелите до тук с разбиране;-) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gecata1059 20 #2 Отговорено 8 Декември Проблема е по скоро механичен. Търси ключар да разглоби вратата и бравата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #3 Отговорено 8 Декември Кората на вратата се маха лесно и се смазва механизма ,ако напръскаш с WD40 това палче обилно под него може да стигне до проблемното масто. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalintry 195 #4 Отговорено 11 Декември Привет! Предполагам, че проблема е електрически т. к. преди да остане заключена вратата, постепенно имаше нарушения в работата на централното, докато отказа окончателно. Отключваше/заключваше с ключа от шофьорската врата всички врати. После чат-пат всички врати и все по-често само шофьорската, на накрая само и единствено само на пътника. Първото което направих бе да пръскам обилно с WD-40, (то нали така ги поддържаме тези коли) нooo....Не се сещам как кората се сваля лесно при затворена/заключена врата. Започнах с чупене на пластмасата на кората отвътре, от към високоговорителя с идеята да стигна до снопа кабели. Стигнах до една възка жици. Дърпах снопа, въртях ги с идеята да възстановя контакта, но не става. Ако някой ме подсети как се качваха снимки, бих показал какви поразии съм направил с клещи резачки и трионче от ножче Victorinox. Та сега въпроса е: Какъв цвят е кабела на отключването и "минус" ли да подам от акумулатора!? Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gecata1059 20 #5 Отговорено 11 Декември При теб май е комплексен проблем. Но ако се прекъсне снопа, с ключа не трябва да имаш проблем да отключиш. Но щом се е движил трудно е по скоро механичен. Търси ключар преди да си потрошил всичко. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове