teac89 6 #1 Публикувано 10 Ноември Здравейте, ще се радвам някой да сподели ако се е сблъсквал със следния проблем. Колата е CR-v 2005 г, 2.0 бензин-газ. В движение никакви лампи не светят, но често при натискане по-рязко на спирачка, а дори и само в движение без натискане на спирачка, светват лампите на VSA и тази на ръчната спирачка. Няма промяна в работата на колата, не гасне, нищо. Не знам към какво да се насоча да проверя какъв може да е проблема. Ще съм благодарен за мнения. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 762 #2 Отговорено 10 Ноември Проверявал ли си нивото на спирачната течност? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teac89 6 #3 Отговорено 10 Ноември Гледах го преди месец може би, стори ми се в норма Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1534 #4 Отговорено 12 Ноември (Редактирано) Нивото трябвапда на мах провери пак,ако е тъмна течноста смени цялостно чрез източване от всеки апарат течноста е дот4. Редактирано 12 Ноември от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teac89 6 #5 Отговорено петък в 17:14 Определено не беше на максимума, едно флаконче от 250 мл почти отиде , и мисля че засега се оправи. Благодаря за съветите . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1837 #6 Отговорено събота в 00:52 Оправило ти се е светенето на лампите - щом си долял 250 мл. , си бил почти без никаква.... Сега остава да завършиш и процедурата, като обезвъздушиш всички колела (да изкараш мътилката), доливайки поне още 250/500 мл. Така поне ще имаш спрачки, а и няма да си опасен за околните... 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teac89 6 #7 Отговорено събота в 07:02 Не бих казал че съм бил без, защото се виждаше че има течност а и беше бистра, без примеси. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1534 #8 Отговорено събота в 07:24 (Редактирано) Колега послушай @Emicha направи една добра промивка чрез източване от всеки апарат,и обслужване и почистване апарати ,задължитлено смяна грес водачи. 250 мл да си изгубил течност е много,или са свършили накладките или изтича от накъде. Редактирано събота в 07:24 от CARPERA 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове