Zhelyazkov 6 #1 Публикувано 2 Ноември Нещо странно ми се случи. Щеката за маслото показваше преди седмица на средата между белязките, долях 0.4 л масло, но на щеката не се отрази както очаквах, а се размаза над белязките. Нямах време да я чакам да се утаи и си потеглих, днес 400-500 км по-късно маслото пак на средата, че и под средата на щеката. Не гори масло или поне нема индикации - не пуши, няма странен мирис, няма загуба на тяга, няма странни шумове, няма и течове сякаш. Пък и маслото го няма май. Чакам я сега да изстине спряна на едно място дето все там си я проверявам (да е все в едно и също долу-горе хоризонтално положение) да видя какво, ще излезе. Някакви идеи? И какво да очаквам като пари, ако излезе че е за основен ремонт - клапани, сегменти и пр.? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #2 Отговорено 2 Ноември Сегменти. Около 3000лв. основен ремонт, @ceco_accord ще ти каже. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6011 #3 Отговорено 2 Ноември Спусни я нейде по дълго надолнище -5-6 км, на съобразена предавка (за да не забавя, или ускорява прекалено), без да пипаш газта и после я изфорсирай, гледайки в огледалото. Ако се задими - готов си за присъдата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Zhelyazkov 6 #4 Отговорено 3 Ноември Пробвах 2-3 пъти и нищо не видях в огледалото. Наложи се да хвана баща ми да кара да мога да сляза да погледна като я изфорсира. Изпуши малко черен пушек и след него веднага съвсем малко син. Какво трябва да ми говори това? Ако е тръгнала бързо ли ще се скапе до там да отива 1 л на 2000-3000 км? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6011 #5 Отговорено 3 Ноември Не е бързо - карай и си я наблюдавай. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Zhelyazkov 6 #6 Отговорено 3 Ноември От колко консумация на масло на татък е вече за ремонт? Колко е разумното? И може ли с добавки да се отложи нещо? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #7 Отговорено 3 Ноември (Редактирано) Какво масло караш марка вискозитет на колко го сменяш. С добавки ще оцапаш още повече двигателя. Какъв харч на масло си засякъл. Редактирано 3 Ноември от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Zhelyazkov 6 #8 Отговорено 3 Ноември Сменям го /от 50к все насам/ на 8к с Eneos 10w40 синтетично, значи на първите 4-5 к разхода е около 200мл, на 8к отива към 500-600 мл/сборно/. Струва ми се че тоя път обаче, ще отиде малко повече до към 800мл. Иначе май сега нещо ме лъже по щеката показаното, чакам да ми се махнат от мястото на което паркирам за да я засека/ винаги спирам на едно място,юче да е наклонена еднакво/ и сега нещо не мога да я засека точно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #9 Отговорено 3 Ноември (Редактирано) За мен 10w40 не е масло,то е за двигател който е крайно износен и вече си се отказал от него и го караш на доизживяване. Сега когото паднат температурите под 5 градуса,сутринта двигателя стартира на сухо,маслото е долу в картера и е гъсто като мед,чакай от него да смазва. Доказано е че двигателя най-много си износва при сутрешния старт. 8хир км е прекалено много за масло от типа 10w 40 за него макс 5 хил. Разхода не е голям 800мл,но самото масло ти показва на колко да го смениш още при първия разход от 200мл. Разход от 1 л на 10000 хил км хубава синтетика 5w30 тогава двигателя не е за ремонт,но щом е започнало да харчи 10w40,от тук нататък няма какво друго освен ремонт и повече този двигател да не помирисва 10w40. Разбери наистина колко ти е разхода. Редактирано 3 Ноември от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове