Jump to content
Zhelyazkov

Намаляло масло

Recommended Posts

Нещо странно ми се случи. Щеката за маслото показваше преди седмица на средата между белязките, долях 0.4 л масло, но на щеката не се отрази както очаквах, а се размаза над белязките. Нямах време да я чакам да се утаи и си потеглих, днес 400-500 км по-късно маслото пак на средата, че и под средата на щеката. Не гори масло или поне нема индикации - не пуши, няма странен мирис, няма загуба на тяга, няма странни шумове, няма и течове сякаш. Пък и маслото го няма май. Чакам я сега да изстине спряна на едно място дето все там си я проверявам (да е все в едно и също долу-горе хоризонтално положение) да видя какво, ще излезе. Някакви идеи? И какво да очаквам като пари, ако излезе че е за основен ремонт - клапани, сегменти и пр.?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сегменти. Около 3000лв. основен ремонт, @ceco_accord ще ти каже.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спусни я нейде по дълго надолнище -5-6 км, на съобразена предавка (за да не забавя, или ускорява прекалено), без да пипаш газта и после я изфорсирай, гледайки в огледалото.

Ако се задими - готов си за присъдата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвах 2-3 пъти и нищо не видях в огледалото. Наложи се да хвана баща ми да кара да мога да сляза да погледна като я изфорсира. Изпуши малко черен пушек и след него веднага съвсем малко син. Какво трябва да ми говори това? Ако е тръгнала бързо ли ще се скапе до там да отива 1 л на 2000-3000 км?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е бързо - карай и си я наблюдавай.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От колко консумация на масло на татък е вече за ремонт? Колко е разумното? И може ли с добавки да се отложи нещо?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Какво масло караш  марка вискозитет на колко го сменяш. С добавки ще оцапаш още повече двигателя.

Какъв харч на масло си засякъл.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменям го /от 50к все насам/ на 8к с Eneos 10w40 синтетично, значи на първите 4-5 к разхода е около 200мл, на 8к отива към 500-600 мл/сборно/. Струва ми се че тоя път обаче, ще отиде малко повече до към 800мл. Иначе май сега нещо ме лъже по щеката показаното, чакам да ми се махнат от мястото на което паркирам за да я засека/ винаги спирам на едно място,юче да е наклонена еднакво/ и сега нещо не мога да я засека точно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

За мен 10w40 не е масло,то е за двигател който е крайно износен и вече си се отказал от него и го караш на доизживяване.

Сега  когото паднат температурите под 5 градуса,сутринта двигателя стартира на сухо,маслото е долу в картера и  е гъсто като мед,чакай от него да смазва.

Доказано е че двигателя най-много си износва при сутрешния старт.

8хир км е прекалено много за масло от типа 10w 40 за него макс 5 хил.

Разхода не е голям 800мл,но самото масло ти показва на колко да го смениш още при първия разход от 200мл.

Разход от 1 л на 10000 хил км хубава синтетика 5w30 тогава двигателя не е за ремонт,но щом е започнало да харчи 10w40,от тук нататък няма какво друго освен ремонт и повече този двигател да не помирисва 10w40.

Разбери наистина колко ти е разхода.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...